Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Miip: Herved er det avsendt vibber i boka di.... ;)

Tulipan: Ja her er vi i full sving.... :ler: Jeg skriver dagbok til begge barna, litt om hva som skjer i livet deres, hva de får i bursdags og julegaver, litt om ferier etc. Tenkte det kunne være en koselig ting å få i konfirmasjonsgave, og da må de jo få litt bilder fra oppveksten også.

Men det blir spennende å se hvor langt jeg rekker, hadde jo ikke tenkt å gi meg med bare 2 barn da...... :sjenert:

Ellers har det vært en travel dag, men koselig. Hadde pondus sin barselgruppe her i formiddag, tilsammen 6 gutter i alderen 8-10 mnd. Kan trygt si at de begynner å bli nokså mobile alle mann, for nå er de overalt!

I ettermiddag dro sambo på fjelltur med naboen pluss noen til. De skulle gå på ski og isfiske litt. Venter han hjem igjen på søndag, regner med de får en fin tur.

Svigermor kommer i morgen og skal være på besøk hele helgen. Har litt lyst å foreslå at vi gjør noe annet enn å traske i byen på lørdag. Kanskje kjøre en liten time til "Skytteby" og ta shoppingen der??

Var på notabene og kjøpte et album i dag, så nå skal alle 245 bildene inn i et foreløbig album. Er litt lettere når jeg kan bla litt frem og tilbake blant bildene, og så ta ut de jeg ønsker å bruke.

Venter også på en scrappepakke fra scrapit.no. En ny nettbutikk jeg har bestilt fra, virket som de hadde masse pent der. Har bestilt et 8x8 album, en del papir og div stæsh. Tenkte det skulle bli et skrytealbum av ungene som svigermor skal få i 50års gave til sommeren...

Dette må være det lengste innlegget jeg har skrevet på lenge, muligens fordi jeg er alene hjemme nå og ikke helt vet hva jeg skal begynne med....

Har hatt litt murring i magen i går og i dag, og er i kveld nokså oppblåst. Når jeg tenker etter, er det jo ca 1 mnd siden det forrige styret.... Kan det være at kroppen prøver seg på en el?? Tar jo minipillen og den skal jo hindre at el kommer. Hvis jeg har forstått det rett?

Har jo ikke fått igjen mensen etter fødselen, så det kan jo være at kroppen begynner å komme i balanse igjen. Sist gikk det nesten 13 mnd før mensen kom tilbake.

Bare litt tankespinn herfra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Murmel: Gosh, hva gjør du oppe på den tiden av døgnet? Håper ikke det er noen som er syke hos dere. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det MissS. :klem:

Nå sover pondus i senga, lillemor ville se monsterbedriften, og jeg sitter her foran maskina med en kopp nytraktet kaffe.

Ute regner det og er grått og trist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Syns det hørtes lurt ut å ta en tur hit jeg! Alltid litt greit å bytte by inni mellom,for man blir ganske lei ja! Er selv så lei denne byen nå at fisj!! Syns jo aldri de får noen nye varer! Men det henger nok sammen med at jeg har vært alt for ofte der i det siste...!

Nå skjønte jeg det du hadde skrevet om i boka mi,at sambo din var på fisketur for å prøve nyskiene??!! Fatta ikke bæra først :ler:

Så var det de bildene og album ja.....En vakker dag må jeg få hiva meg rundt!! Men har sagt at når jeg er ferdig med å være sykemeldt/permisjon,så har jeg garantert ikke fått gjort alt jeg tenkte å gjøre! Det er så typisk!!

Håper dere får ei koselig helg sammen med svigermor!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Høres så koselig ut med to små i hus.. ;)

Så fint å ha en dagbok å se tilbake på, kjempelurt!

Gleder meg til å lage scrapbook av bryllupet.

Dreven i game't? :)

Så... Når begynner prøving av barn nr. 3... :sjarmor: ?

Er det ikke mye arbeid da?

Eller er det sånn at du får lyst på fler og fler? :hjerte:

Ha en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Ting kan fort ta tid da. Jeg er fryktelig flink til å starte uendelige prosjekter, men å fullføre.....

Gleder oss til svigermor kommer ja. Skal bli deilig med litt besøk, og muligens litt shopping til ungene. Hun lider av første barnebarn-syndrom, men er veldig opptatt av at de skal få det samme. Ingen forskjeller der i gården nei.

Høres så koselig ut med to små i hus..  ;)

Så fint å ha en dagbok å se tilbake på, kjempelurt!

Gleder meg til å lage scrapbook av bryllupet.

Dreven i game't? :)

Nei, ganske fersk egentlig, men synes jeg får det godt til. Hovedsaken er vel at jeg blir fornøyd...

Så... Når begynner prøving av barn nr. 3...  :sjarmor:  ?

Er det ikke mye arbeid da?

Eller er det sånn at du får lyst på fler og fler?  :hjerte:

Hehe, vi rakk ikke starte prøving med hverken lillemor eler pondus, så sånn sett er det spennende... Bruker minipillen nå, og har jo et håp om at neste gang skal det bli "skikkelig" prøving. Har egentlig sett for meg et litt sent 2007 barn, så vi får se hva sommeren/høsten bringer.... Har bare fått lyst på flere barn så snart jeg har blitt gravid jeg....

Ha en kjempefin helg!  :klem:

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, pondus sov 30 min i morges, og 20 min nå nettopp. Makan til grineunge skal dere lete lenge etter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Vi har visst alle hver våre tvangstanker ja!!

Kommer du på msn snart eller......... :sjenert:

:grine: Den vil ikke virke. Har avinnstalert og reinnstalert og ellers gjort mye rart. Men får beskjed at tjenesten er midlertidig utilgjengelig når jeg forsøker å logge meg på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...