pondusa Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #521 Del Skrevet 13. mars 2006 Jippi, innlegg nr 2500! Små gleder i hverdagen må man ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mars 2006 #522 Del Skrevet 13. mars 2006 Heisann!! Vel overstått! Så bra du har en så snill og gavmild mann! Godt å bli satt pris på med roser også! Da blir man så glad i hjertet sitt! Pondus er like søt som før ser jeg! Goingen! Og den benken blir jo fin å ha i hagen! Litt spesielt med sånne personlige gaver som noen har laget! Ellers er alt bare i skjønneste orden ser jeg! Herlig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 13. mars 2006 #523 Del Skrevet 13. mars 2006 Så nydelig en gutt du har! Og så lik han er storesøsteren sin! Gratulerer så innmari mye med dagen som var! (jeg trodde du var like gammel som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #524 Del Skrevet 14. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #525 Del Skrevet 14. mars 2006 Sambo maler og maler, nå har han vel snart tatt begge strøkene på vaskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #526 Del Skrevet 14. mars 2006 Ååå, pusser dere opp? Har så lyst å flytte til et nyere hus. Skal dere pusse opp endel? Oi... har ikke fått med meg bilde av gutten din.. Må se.. *springer rundt i dagboka di og kikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #527 Del Skrevet 14. mars 2006 ÅÅÅÅÅ så skjønnnn han var!!! Ikke rart man får lyst på baby........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #528 Del Skrevet 14. mars 2006 Takk for det Epica. Vi skal pusse opp en del ja, men siden sambo jobber 4uker på/av, må det tas på friturene hans. Skal i gang med stue og entreèn senere, men det blir tidligst mai eller juli.... Nå venter Jo Nesbø borti stolen, han har med seg "Flaggermusmannen".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 15. mars 2006 #529 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei!!! Så du har besøk av Jo Nesbø du da... Det er jo noen som har det "Flaggermusmannen" har jeg lest. Ganske fin bok. Spennende og det er jo det viktigste. Innom tidlig en morgen for å ønske deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mars 2006 #530 Del Skrevet 15. mars 2006 Kjekt med besøk av selveste Jo Nesbø! :grine2: Håper "Flaggermusmannen" ikke er altfor skummel da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #531 Del Skrevet 15. mars 2006 Jo Nesbø er kjekk han ja. Flaggermusmannen var fengende ja, men jeg ble så trett at jeg sovna nesten oppi boka.... Får gjøre et nytt forsøk i dag... Takk for hilsner jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #532 Del Skrevet 15. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #533 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei iss, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 #534 Del Skrevet 15. mars 2006 Heia du!! Jasså,sånn storfint besøk du ja Er litt greit også å pusse opp litt etter litt,selv om det er litt kjedelig i lengden...! Ubestemt jeg nei?! Mener bare at det er fint å få det sånn man vil ha det etterhvert! Hvis alt blir ferdig på 0,niks så har man jo ingen ting å se frem til...! Ååååå!!!! Nå tror jeg lillegull sparker????????Er sånn dult..............dult.........dult..........dult........nederst til venstre i magen min!!! WOW!!! ar ikke kjent det sååå godt før :grine2: Så koselig at det skjedde mens jeg var her da!! Ville vel at jeg skulle hilse da! Håper dere er ute og nyter dagen!! Det skal jeg prøve på også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #535 Del Skrevet 15. mars 2006 Ååååå!!!! Nå tror jeg lillegull sparker????????Er sånn dult..............dult.........dult..........dult........nederst til venstre i magen min!!! WOW!!! Har ikke kjent det sååå godt før :grine2: Så koselig at det skjedde mens jeg var her da!! Ville vel at jeg skulle hilse da! ← :grine2: :grine2: Så herlig at det skjedde her inne da! Du får gi h*n et godt klapp fra oss! Jeg sitter nå å sorterer 245 bilder som kom i posten i dag. Har bestilt fremkalling av digitalbilder helt tilbake til aug i fjor. Noe skal i babybøkerne til ungene, noe skal scrappes med, noe skal i familiealbum og så tenker jeg å lage et album hver til ungene, som de skal få til konfirmasjonen.... Albumfreak jeg....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #536 Del Skrevet 15. mars 2006 Sitter her med bildene og mimrer litt.... 11.juli 2005, min lille skatt er kun et par timer gammel 12.mars 2006, min lille røver har rukket å bli 8 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. mars 2006 #537 Del Skrevet 16. mars 2006 Jammen har du fått stor gutt du også! Onsdag blir min Brum 1 år! Nesten litt vemodig å tenke på jeg ikke har baby lengere. Samtidig er det så herlig at de blir større Kos deg med sambo-handyman hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mars 2006 #538 Del Skrevet 16. mars 2006 :grine2: Så fiiiin liten gutt!!! Herremin de er nydelige altså...Greier liksom ikke nedlegge akkurat det der jeg! At de er så fine og gode! Helt fra dag 1 og resten av livet!! Håper det står bra til hos dere idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. mars 2006 #539 Del Skrevet 16. mars 2006 :grine2: Sukk, jeg gleder meg til å hilse på knøttet på utsiden! Nydelige barn du har! Du kan gjerne sende meg noen albumvibber så jeg kan få satt bryllupsbildene våre i album snart... Det er jo "bare" 4,5 år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. mars 2006 #540 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei på deg!!! Har du begynt å planlegge konfirmasjon allerede??? Skjønner hva du mener altså. Har album-prosjekt selv. Men det går saaaaakte altså. Er så vanskelig å bestemme hvilke bilder skal inn og hvilke forblir i den konvolutten de kommer i fra fotografen... Og det å skrive noe til hvert bilde da... Men har et håp om å komme i mål før Knøttet kommer. Disse ungene utvikler seg i en fart som ikke ligner noen ting. Hvorfor kan de ikke forbli små knøtt i lang, lang tid??? Ja, ja Ha en super fin kveld med unger og mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå