Nysgjerrigpernille Skrevet 20. oktober 2023 #421 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg er superglad for at Solveig har tatt over for Henriette, men det er kun fordi jeg aldri har hatt helt sansen for sistnevnte, dessverre. Men er enig i at det tidvis er myye kluss med Solveig. De burde gå helt bort fra disse opplesningsoppgavene på «under pressure», kun forholde seg til lyd og bilder. Hun kan potensielt surre bort mye av tiden til laget, når hun må lese ting opp igjen. Vi prøvde å se en episode uten tekst, da var det myye vi ikke skjønte hva hun sa en gang. Har alltid elsket «under pressure», men synes det er utrolig irriterende at den katagorien ene og alene kan snu hele poengsettingen. Et lag kan ha vært suverent gjennom hele konkurransen, også driter de seg ut der og taper alt. Så personlig synes jeg det er alt for mye på spill der. Liker at de har prøvd å gjøre det vanskeligere, sikkert for å unngå dette. Men det er ikke noe gøy når alt er så vanskelig heller. Synes det er bra at alle lag møter alle, det er jo hovedkonseptet. Men for meg virker det ikke som at alle lagene er innom alle kategoriene, noen får konsekvent kategorier hvor man kan få masse poeng. Også er det de samme lagene som alltid får dumme kategorier som «jernteppet» og «annanas». Med tanke på at alle opptjente poeng har noe å si for hvor langt man kommer i sluttspillet, så synes jeg de også burde vært sånn at alle lagene var innom de forskjellige kategoriene like mange ganger. Elsker Stian og Otters, liker Terje og Helén + Henrik og Gunhild. Odd Magnus og Tinashe blir litt mye for min del, men jeg har aldri hatt sansen for han heller. Er lei Håvard og Randi, ja det er smarte, men synes ikke de gir noen underholdningsverdi. Merker at Randi får mer plass av Håvard denne sesongen, det liker jeg. Men jeg synes ikke at Håvard virker som en sympatisk fyr, uvisst hvorfor. Min aller største skuffelse er uten tvil Katarina og Harald. Synes de gjør en veldig dårlig profil, de er konkurransedrevne og prøver seg på en hoverende stil, som de ikke lykkes med. Der hvor andre kan slenge litt tull og presse motstanderne, klarer ikke de å gjøre det med snert, humor og kjærlighet. De fremstår egentlig bare som hevngjerrige, smålige og usikre. Blir utilpass av å se på de. Men alt i alt så setter quiz-hjertet mitt pris på at de fortsatt holder koken, jeg elsker når samboeren og jeg har maraton på fredager med alle episodene fra uka. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 24. oktober 2023 #422 Del Skrevet 24. oktober 2023 Entern skrev (På 18.10.2023 den 17.35): Tara Lina Shahin er med i Med All Respekt sammen med Galvan, Abu og Sandeep. Hun har en tendens til å mumle, jeg vet ikke hvorfor. Men hun har gitt uttrykk for at hun har dårlig selvbilde. FreezeandFawn skrev (På 18.10.2023 den 17.48): Takk! Da er det sikkert det jeg har reagert på, høres ut som munnen er unormalt stram noen ganger. Synd hun har dårlig selvbilde, liker henne godt. Hun hadde visst stygge tenner før, så hun har vendt seg til å snakke med skjulte tenner. Men har visst fikset de nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 24. oktober 2023 #423 Del Skrevet 24. oktober 2023 Pølsevann skrev (19 minutter siden): Hun hadde visst stygge tenner før, så hun har vendt seg til å snakke med skjulte tenner. Men har visst fikset de nå. Ah, okay. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PennyC Skrevet 18. november 2023 #424 Del Skrevet 18. november 2023 Hva synes dere om «broren til Jon Almaas»? Jeg synes det er pinlig umorsomt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 18. november 2023 #425 Del Skrevet 18. november 2023 PennyC skrev (18 timer siden): Hva synes dere om «broren til Jon Almaas»? Jeg synes det er pinlig umorsomt. VELDIG pinlig. Flaut å se. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanJen Skrevet 23. november 2023 #426 Del Skrevet 23. november 2023 PennyC skrev (På 18.11.2023 den 4.04): Hva synes dere om «broren til Jon Almaas»? Jeg synes det er pinlig umorsomt. Jepp, kunne godt ha spart seg for det. Passer ikke helt inn. Spoiler om finalen under... Spoiler Fortjent seier til Håvard og Randi synes jeg. Har hatt sansen for de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanJen Skrevet 23. november 2023 #427 Del Skrevet 23. november 2023 Litt informasjon om neste sesong her Alle mot alle (sesong 😎 Jon Almaas og Solveig Kloppen er tilbake med en ny runde Alle mot alle. Sammen leder duoen spørreprogrammet hvor kjente nordmenn barker sammen i en beinhard og underholdende hjernekamp, og denne sesongen runder de hele 350 episoder. I lag på to og to skal kjendisene bevise hvem som vet mest om det meste. I hvert program møtes lagene til en humorfylt, men prestisjetung, kunnskapskrig der hvert poeng kan bli avgjørende. Spørsmålene er ikke nødvendigvis som i andre gameshow, og i løpet av våren er det hele 16 lag som skal til pers. Åtte lag må forsere hver sin pulje før de fire beste lagene fra hver pulje går videre til sluttspillet. Etter fire kvartfinaler, to semifinaler og en spektakulær dobbelfinale skal Norges mest kunnskapsrike kjendisduo kåres. I vårens Alle mot alle møtes følgende lag til kunnskapsdyst: Pulje 1: Ingeborg Heldal og Annette Walther Numme, Espen P.A. Lervaag og Marit Voldsæter, Jenny Skavlan og Thomas Gullestad, Herborg Kråkevik og Vetle Lid Larssen, Jakob Schøyen Andersen og Mattis Mandt, Torstein Bae og Heidi Røneid, Halvor Johansson og Anne-Kat. Hærland og Cathrine Fossum og Kadafi Zaman. Pulje 2: Else Kåss Furuseth og Kristian Furuseth, Abu Hussain og Sandeep Singh, Eirik Hvattum Bjørnstad og Brit Elisabeth Haagensli, Mari Garås Monsson og Kirsti Falch-Nilsen, Karsten Blomvik og Hani Hussein, Gustav Nilsen og Pernille Hunnes, Cathrine Frost Andersen og Nils Petter Mørland og Ken Wasenius-Nilsen og Yasmin Mehmood. https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/slik-blir-varen-pa-warner-bros-discovery-1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
THEKGROOKIE Skrevet 23. november 2023 #428 Del Skrevet 23. november 2023 JohanJen skrev (11 minutter siden): Litt informasjon om neste sesong her Alle mot alle (sesong 😎 Jon Almaas og Solveig Kloppen er tilbake med en ny runde Alle mot alle. Sammen leder duoen spørreprogrammet hvor kjente nordmenn barker sammen i en beinhard og underholdende hjernekamp, og denne sesongen runder de hele 350 episoder. I lag på to og to skal kjendisene bevise hvem som vet mest om det meste. I hvert program møtes lagene til en humorfylt, men prestisjetung, kunnskapskrig der hvert poeng kan bli avgjørende. Spørsmålene er ikke nødvendigvis som i andre gameshow, og i løpet av våren er det hele 16 lag som skal til pers. Åtte lag må forsere hver sin pulje før de fire beste lagene fra hver pulje går videre til sluttspillet. Etter fire kvartfinaler, to semifinaler og en spektakulær dobbelfinale skal Norges mest kunnskapsrike kjendisduo kåres. I vårens Alle mot alle møtes følgende lag til kunnskapsdyst: Pulje 1: Ingeborg Heldal og Annette Walther Numme, Espen P.A. Lervaag og Marit Voldsæter, Jenny Skavlan og Thomas Gullestad, Herborg Kråkevik og Vetle Lid Larssen, Jakob Schøyen Andersen og Mattis Mandt, Torstein Bae og Heidi Røneid, Halvor Johansson og Anne-Kat. Hærland og Cathrine Fossum og Kadafi Zaman. Pulje 2: Else Kåss Furuseth og Kristian Furuseth, Abu Hussain og Sandeep Singh, Eirik Hvattum Bjørnstad og Brit Elisabeth Haagensli, Mari Garås Monsson og Kirsti Falch-Nilsen, Karsten Blomvik og Hani Hussein, Gustav Nilsen og Pernille Hunnes, Cathrine Frost Andersen og Nils Petter Mørland og Ken Wasenius-Nilsen og Yasmin Mehmood. https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/slik-blir-varen-pa-warner-bros-discovery-1 Takk for linken. Det var spennende å se og mange programmer jeg gleder meg til. Men når jeg leste listen over deltagerne i neste Alle mot Alle så må jeg si jeg ble skuffa.. Æsj.. De eneste der jeg omtrent vet om er Sandeep og Abu (elsker de) og det blir spennende med Fingern og Jenny, ellers så virket de andre lagene kjedelige Skulle ønske Magnus og Maria kunne komme tilbake sammen med Adelina/Harald, Niklas/Benjamin, Ronny/Tuva, Steinar/Henrik, Dag/Christoffer, Tinashe/Odda, Michael/silya, Thomas/Anette (men da som par sammen), Terje/Helen, Blipp/Otters (ELSKER IHVERTFALL DE galskap og ikke ha de med en sesong til).. Så kunne de putta på 5 av de andre lagene for å fylle opp.. Men en kan ikke få alt en ønsker seg. Verdige vinnerer i dag ihverfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alkasil Skrevet 25. november 2023 #429 Del Skrevet 25. november 2023 JohanJen skrev (På 23.11.2023 den 23.16): Litt informasjon om neste sesong her Alle mot alle (sesong 😎 Jon Almaas og Solveig Kloppen er tilbake med en ny runde Alle mot alle. Sammen leder duoen spørreprogrammet hvor kjente nordmenn barker sammen i en beinhard og underholdende hjernekamp, og denne sesongen runder de hele 350 episoder. I lag på to og to skal kjendisene bevise hvem som vet mest om det meste. I hvert program møtes lagene til en humorfylt, men prestisjetung, kunnskapskrig der hvert poeng kan bli avgjørende. Spørsmålene er ikke nødvendigvis som i andre gameshow, og i løpet av våren er det hele 16 lag som skal til pers. Åtte lag må forsere hver sin pulje før de fire beste lagene fra hver pulje går videre til sluttspillet. Etter fire kvartfinaler, to semifinaler og en spektakulær dobbelfinale skal Norges mest kunnskapsrike kjendisduo kåres. I vårens Alle mot alle møtes følgende lag til kunnskapsdyst: Pulje 1: Ingeborg Heldal og Annette Walther Numme, Espen P.A. Lervaag og Marit Voldsæter, Jenny Skavlan og Thomas Gullestad, Herborg Kråkevik og Vetle Lid Larssen, Jakob Schøyen Andersen og Mattis Mandt, Torstein Bae og Heidi Røneid, Halvor Johansson og Anne-Kat. Hærland og Cathrine Fossum og Kadafi Zaman. Pulje 2: Else Kåss Furuseth og Kristian Furuseth, Abu Hussain og Sandeep Singh, Eirik Hvattum Bjørnstad og Brit Elisabeth Haagensli, Mari Garås Monsson og Kirsti Falch-Nilsen, Karsten Blomvik og Hani Hussein, Gustav Nilsen og Pernille Hunnes, Cathrine Frost Andersen og Nils Petter Mørland og Ken Wasenius-Nilsen og Yasmin Mehmood. https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/slik-blir-varen-pa-warner-bros-discovery-1 Ser for meg en episk finale med Torstein Bae og Heidi Røneid mot Abu og Sandeep jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 27. november 2023 #430 Del Skrevet 27. november 2023 JohanJen skrev (På 23.11.2023 den 23.16): Litt informasjon om neste sesong her Alle mot alle (sesong 😎 Jon Almaas og Solveig Kloppen er tilbake med en ny runde Alle mot alle. Sammen leder duoen spørreprogrammet hvor kjente nordmenn barker sammen i en beinhard og underholdende hjernekamp, og denne sesongen runder de hele 350 episoder. I lag på to og to skal kjendisene bevise hvem som vet mest om det meste. I hvert program møtes lagene til en humorfylt, men prestisjetung, kunnskapskrig der hvert poeng kan bli avgjørende. Spørsmålene er ikke nødvendigvis som i andre gameshow, og i løpet av våren er det hele 16 lag som skal til pers. Åtte lag må forsere hver sin pulje før de fire beste lagene fra hver pulje går videre til sluttspillet. Etter fire kvartfinaler, to semifinaler og en spektakulær dobbelfinale skal Norges mest kunnskapsrike kjendisduo kåres. I vårens Alle mot alle møtes følgende lag til kunnskapsdyst: Pulje 1: Ingeborg Heldal og Annette Walther Numme, Espen P.A. Lervaag og Marit Voldsæter, Jenny Skavlan og Thomas Gullestad, Herborg Kråkevik og Vetle Lid Larssen, Jakob Schøyen Andersen og Mattis Mandt, Torstein Bae og Heidi Røneid, Halvor Johansson og Anne-Kat. Hærland og Cathrine Fossum og Kadafi Zaman. Pulje 2: Else Kåss Furuseth og Kristian Furuseth, Abu Hussain og Sandeep Singh, Eirik Hvattum Bjørnstad og Brit Elisabeth Haagensli, Mari Garås Monsson og Kirsti Falch-Nilsen, Karsten Blomvik og Hani Hussein, Gustav Nilsen og Pernille Hunnes, Cathrine Frost Andersen og Nils Petter Mørland og Ken Wasenius-Nilsen og Yasmin Mehmood. https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/slik-blir-varen-pa-warner-bros-discovery-1 For en cast! Ingluenser-fri sone (så vidt jeg ser…?) og mange morsomme og flotte mennesker vi gjerne kan ha mer av på skjermen! Cathrine frost, Gustav, Anne-kat, Jakob! Er er par navn jeg kommer til å hoppe litt over, men imponert, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 27. november 2023 #431 Del Skrevet 27. november 2023 Sesong 3 av 'Alle mot alle julespesial' begynte i dag klokka 20:30. https://www.discoveryplus.com/no/show/alle-mot-alle-julespesial?season=3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 28. november 2023 #432 Del Skrevet 28. november 2023 Ingebjørg skrev (9 timer siden): For en cast! Ingluenser-fri sone (så vidt jeg ser…?) og mange morsomme og flotte mennesker vi gjerne kan ha mer av på skjermen! Cathrine frost, Gustav, Anne-kat, Jakob! Er er par navn jeg kommer til å hoppe litt over, men imponert, jeg!! Enig. Influenseren her er vel Jenny Skavland. Men hun er jo tålelig tålbar 😀 Nå er jo dette quiz, så greit med lite slikt fokus. Hadde håpet på Steenstrup tilbake. Solveig har skuffet denne sesongen dessverre, igjen. Men blir gøy med ny sesong. Nå julespesial 🎄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 28. november 2023 #433 Del Skrevet 28. november 2023 NordicViking skrev (16 timer siden): Sesong 3 av 'Alle mot alle julespesial' begynte i dag klokka 20:30. https://www.discoveryplus.com/no/show/alle-mot-alle-julespesial?season=3 Gårsdagens var veldig bra! Gøy med nye folk og influenserfri sone 👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PennyC Skrevet 1. desember 2023 #434 Del Skrevet 1. desember 2023 Digger også Abu og Sandeep, samt Blipp og Otters, blir i godt humør av å se på dem Bra at hvertfall Abu og Sandeep blir med videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 10. desember 2023 #435 Del Skrevet 10. desember 2023 Noen som vet om det legges ut info om Solveig Kloppens antrekk noen plass? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 8. januar 2024 #436 Del Skrevet 8. januar 2024 Sesong 8 begynner i dag klokken 19:30 på TV Norge. Vetle Lid Larssen og Herborg Kråkevik får æren av å åpne ballet mot Thomas Gullestad og Jenny Skavlan. https://www.discoveryplus.com/no/show/alle-mot-alle?season=8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ventilator Skrevet 8. januar 2024 #437 Del Skrevet 8. januar 2024 NordicViking skrev (30 minutter siden): Sesong 8 begynner i dag klokken 19:30 på TV Norge. Vetle Lid Larssen og Herborg Kråkevik får æren av å åpne ballet mot Thomas Gullestad og Jenny Skavlan. https://www.discoveryplus.com/no/show/alle-mot-alle?season=8 Gøye lag begge to, gleder meg til å se dem videre 🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 8. januar 2024 #438 Del Skrevet 8. januar 2024 NordicViking skrev (1 time siden): Sesong 8 begynner i dag klokken 19:30 på TV Norge. Vetle Lid Larssen og Herborg Kråkevik får æren av å åpne ballet mot Thomas Gullestad og Jenny Skavlan. https://www.discoveryplus.com/no/show/alle-mot-alle?season=8 Oh, yes! Satt og tenkte når neste sesong skulle starte, takk for at du la ut 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8. januar 2024 #439 Del Skrevet 8. januar 2024 NordicViking skrev (2 timer siden): Sesong 8 begynner i dag klokken 19:30 på TV Norge. Vetle Lid Larssen og Herborg Kråkevik får æren av å åpne ballet mot Thomas Gullestad og Jenny Skavlan. https://www.discoveryplus.com/no/show/alle-mot-alle?season=8 Gøye lag! Virker som mange artige med denne sesongen 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 9. januar 2024 #440 Del Skrevet 9. januar 2024 Fjugur skrev (14 timer siden): Gøye lag! Virker som mange artige med denne sesongen 👏 Jaa, helt enig med deg, gleder meg til denne sesongen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå