Krutthøna Skrevet 24. februar 2023 #381 Del Skrevet 24. februar 2023 NordicViking skrev (På 23.2.2023 den 15.50): Skrikingen til Kristin Gjelsvik irriterer meg noe enormt. Er nesten fristet til å bytte kanal, men har samtidig ikke lyst til å gå glipp av episoden. 😠 Ekspander Enig, helt grusomt! Er ikke så veldig fan av dama heller, så da blir det ekstra irriterende for min del. Men, det må kunne gå an å oppføre seg selv om man blir ivrig. Hun blir for mye, rett å slett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 24. februar 2023 #382 Del Skrevet 24. februar 2023 Krutthøna skrev (På 24.2.2023 den 7.11): Enig, helt grusomt! Er ikke så veldig fan av dama heller, så da blir det ekstra irriterende for min del. Men, det må kunne gå an å oppføre seg selv om man blir ivrig. Hun blir for mye, rett å slett. Ekspander NordicViking skrev (På 23.2.2023 den 15.50): Skrikingen til Kristin Gjelsvik irriterer meg noe enormt. Er nesten fristet til å bytte kanal, men har samtidig ikke lyst til å gå glipp av episoden. 😠 Ekspander Veldig enig. Skulle nesten tro dama prøver å kompensere for noe, for hun kan jo absolutt ingenting. Fatter ikke at noen ser opp til henne i det hele tatt. Hvorfor skal de ha med slike mennesker egentlig? Forøvrig sitter jeg og synes synd på Solveig. Hun snublet i egne ord og snakker veldig utydelig, spesielt i «under pressure» kampene. Enkelte spørsmål er for tungvint og hun bruker en masse tid på å bare stille disse. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 27. februar 2023 #383 Del Skrevet 27. februar 2023 Dette programmet var verdt å se på til sesong 4. Nå er det bare masete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
131291 Skrevet 28. februar 2023 #384 Del Skrevet 28. februar 2023 ALLE programmene Kristin er med i så skriker hun og tar for mye plass, irriterende å høre på. Prater programlederene i munnen og sitter bare å skaper seg. Veldig irriterenes at de tar med folk som ikke kan noen ting i et quiz program, hun kunne i det minste lest seg opp litt i forkant. Men pengene og skjerm tid rår, så de takker jo ja til det meste. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. februar 2023 #385 Del Skrevet 28. februar 2023 131291 skrev (På 28.2.2023 den 18.48): ALLE programmene Kristin er med i så skriker hun og tar for mye plass, irriterende å høre på. Prater programlederene i munnen og sitter bare å skaper seg. Veldig irriterenes at de tar med folk som ikke kan noen ting i et quiz program, hun kunne i det minste lest seg opp litt i forkant. Men pengene og skjerm tid rår, så de takker jo ja til det meste. Ekspander Ser dere julespesialen eller er hun med på den siste sesongen? Har ikke dukket opp hos meg 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 28. februar 2023 #386 Del Skrevet 28. februar 2023 Personlig liker jeg Gjelsvik veldig godt. En av de beste såkalt "influencerene" vi har i Norge. Har ikke irritert meg spesiellt over opptreden hennes,men sån i Quiz sammenheng så er nok ikke hun som bidrar best. Men dette er jo en del av moroa. Blir nitrist om alle er dødsgode. Gøy å vite svarene som disse kjendisene ikke kan også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
131291 Skrevet 28. februar 2023 #387 Del Skrevet 28. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (På 28.2.2023 den 21.41): Ser dere julespesialen eller er hun med på den siste sesongen? Har ikke dukket opp hos meg 🤔 Ekspander Sesong 6 på Discovery+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. februar 2023 #388 Del Skrevet 28. februar 2023 131291 skrev (På 28.2.2023 den 21.49): Sesong 6 på Discovery+ Ekspander Ah! Hun er med der også ja 😕 Henger litt etter der men er på sesong 6 nå. Hun har ikke dukket opp så langt jeg har sett så derfor jeg stussa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastacia Skrevet 28. februar 2023 #389 Del Skrevet 28. februar 2023 Skrikingen til Mina og Sophia ødela episoden for meg. Og tidligere sesong så var det Hasse Hope og makkeren som var veldig slitsomme. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 1. mars 2023 #390 Del Skrevet 1. mars 2023 Anastacia skrev (På 28.2.2023 den 22.08): Skrikingen til Mina og Sophia ødela episoden for meg. Og tidligere sesong så var det Hasse Hope og makkeren som var veldig slitsomme. Ekspander Fryktelige slitsomme og støyene søstre… spoler over neste gang tror jeg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 20. mai 2023 #391 Del Skrevet 20. mai 2023 Noen som vet når sesong 7 kommer? 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. september 2023 #392 Del Skrevet 4. september 2023 Sweetheaven skrev (På 20.5.2023 den 18.14): Noen som vet når sesong 7 kommer? 🤩 Ekspander Den starter i dag (4. september) klokken 19:30 på TV Norge. I første program er det Anne Rimmen og Marte Stokstad som møter Håvard Lilleheie og Randi Liodden. https://www.discoveryplus.com/no/show/alle-mot-alle?season=7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. september 2023 #393 Del Skrevet 4. september 2023 NordicViking skrev (På 4.9.2023 den 15.44): Den starter i dag (4. september) klokken 19:30 på TV Norge. I første program er det Anne Rimmen og Marte Stokstad som møter Håvard Lilleheie og Randi Liodden. https://www.discoveryplus.com/no/show/alle-mot-alle?season=7 Ekspander Det blir gøy 😀 gleder meg 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 4. september 2023 #394 Del Skrevet 4. september 2023 Endelig ny sesong! 😀 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PennyC Skrevet 9. september 2023 #395 Del Skrevet 9. september 2023 Flere enn meg som synes Odd og Tinashe er utroooolig slitsomme?! Håper de strammer dem inn og at dette ikke blir ny standard. Litt av det fine med Alle mot alle er at det handler om spørsmålene, ikke masse selvpromotering og humorshow av enkelte. Eneste «reality» jeg ser pga lite pjatt. Håper de ikke skal ødelegge det med å la deltakerne vise hvor «morsomme» de er!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fatima Skrevet 10. september 2023 #396 Del Skrevet 10. september 2023 PennyC skrev (På 9.9.2023 den 9.16): Flere enn meg som synes Odd og Tinashe er utroooolig slitsomme?! Håper de strammer dem inn og at dette ikke blir ny standard. Litt av det fine med Alle mot alle er at det handler om spørsmålene, ikke masse selvpromotering og humorshow av enkelte. Eneste «reality» jeg ser pga lite pjatt. Håper de ikke skal ødelegge det med å la deltakerne vise hvor «morsomme» de er!! Ekspander Jeg synes det er en del par som enten er gørr kjedelige eller veldig slitsomme, har blitt mange program jeg ikke har sett ferdig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PennyC Skrevet 11. september 2023 #397 Del Skrevet 11. september 2023 Fatima skrev (På 10.9.2023 den 19.23): Jeg synes det er en del par som enten er gørr kjedelige eller veldig slitsomme, har blitt mange program jeg ikke har sett ferdig... Ekspander Jeg ser alltid ferdig, men ser ikke direkte, så spoler over all reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 14. september 2023 #398 Del Skrevet 14. september 2023 Synes tinashe og Odd Magnus er så teite. Kliner og kysser mens de venter på sin tur 🫣 kleint og sånn oppførsel («vi er så lykkelige») som får meg til å tenkte at de er ulykkelige. Virker så fake. Og ja, jeg skjønner at de kødda. Men likevel. Krampaktig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #399 Del Skrevet 14. september 2023 Pølsevann skrev (På 14.9.2023 den 19.07): Synes tinashe og Odd Magnus er så teite. Kliner og kysser mens de venter på sin tur 🫣 kleint og sånn oppførsel («vi er så lykkelige») som får meg til å tenkte at de er ulykkelige. Virker så fake. Og ja, jeg skjønner at de kødda. Men likevel. Krampaktig. Ekspander Ja er litt lei dem 🫤 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjalloh Skrevet 14. september 2023 #400 Del Skrevet 14. september 2023 Bare jeg som synes det har det har tapt seg etter at Kloppen tok over for Steenstrup? Alle mot alle, norske talenter, det nye showet til Almaas jeg ikke husker hva heter, hun er med i ALT på TvNorge... Jeg er så lei av henne at jeg snart ikke klarer se mer 🙄 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå