Brusebukken87 Skrevet 21. februar 2021 #161 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 17.53): Kommer sesong 3 om ikke så lenge Ny sesong til høsten uttalte Henriette på slutten av finalen. Så hele våren var så absolutt en overdrivelse. Spoiler For øvrig så vant Knut og Cathrine finalen med grei margin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #162 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 20.26): Det var ikke akkurat dritt. Det var bare fakta... Marte er pen altså, men synes ikke hun kler den frisyren. Anonymkode: 654b6...d15 Fakta vs. subjektivt oppgulp. Du ønsker kanskje at andre kommenterer og ler av dine skavanker? Eller lurer på hvorfor du i det hele tatt dukker opp mtp. hvor lite du bidrar med? Det er ikke så hyggelig, derfor lærer man barn å tenke seg om og holde ufine ting for seg selv. Anonymkode: 3484d...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #163 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 14.05): Er det bare meg som sitter og roper svarene til skjermen?? ØLGJÆR!! KILL BILL!! Anonymkode: 9ee6b...ff5 Du er ikke alene. Jeg blir super engasjert! Anonymkode: 34c67...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #164 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du er ikke alene. Jeg blir super engasjert! Anonymkode: 34c67...784 Hehe. Mannen min lurer på hva jeg driver med når jeg ser på. «Hm,ropte du?» Anonymkode: 9ee6b...ff5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #165 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 17.53): Kommer sesong 3 om ikke så lenge Anonymkode: 318ad...130 Ikke før til høsten. Så å si at sesong 2 går hele våren er jo uansett helt feil. Det er ikke en gang vår enda. Anonymkode: 600a3...2d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #166 Del Skrevet 24. februar 2021 Ingeborrrrr signerer alle artikler med at hun er sykepleier. Men i denne sesongen ble det nevnt at hun var sykepleier, da var svaret «ja, men bare på papiret», i tillegg var det stor usikkerhet rundt hva som gjorde blodet rødt. Brukes bare tittelen for å få mer slagkraft i artiklene? Peder er jo tydelig den som kan svaret på alt generelt også... Anonymkode: e455e...e17 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #167 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingeborrrrr signerer alle artikler med at hun er sykepleier. Men i denne sesongen ble det nevnt at hun var sykepleier, da var svaret «ja, men bare på papiret», i tillegg var det stor usikkerhet rundt hva som gjorde blodet rødt. Brukes bare tittelen for å få mer slagkraft i artiklene? Peder er jo tydelig den som kan svaret på alt generelt også... Anonymkode: e455e...e17 Hun har nok aldri jobbet som sykepleier. Bare tatt utdanningen i sin tid. Hun ble ferdig utdannet i 2009 og mye har skjedd med sykepleierutdanningen siden den gang, og har flere ganger fått tyn for sine ukritiske påstander og dårlig kildekritikk. Virket ikke som hun kunne svaret (det var det psykologen som kunne om jeg husker rett). Men hun prøver hardt, det skal hun ha. En liten digresjon, men stussa litt over at hun i boken sin sier hun utdannet seg til sykepleier i Levanger (HiNT) og siden sykepleier i Trondheim (HiST) og så nå sykepleien på NTNU ?!? Det stemmer vel ikke? Selv skrev hun i boken sin at hun har løyet om alt i hele sitt liv, og at hun justerer på sannheten.. men hvorfor lyve om hvor man har utdanningen sin fra? Såvidt jeg husker så tok NTNU over den utdelingen for ikke så altfor mange år siden? Anonymkode: 654b6...d15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 24. februar 2021 #168 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg sliter med å se på, jeg sitter og roper ut svarene (de jeg kan da) til skjermen. Får klager av mann og barn. Tror ikke det programmet er bra for meg. Liker Bergland og Rashidi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #169 Del Skrevet 25. februar 2021 Må man ha konto for å se sesong 1? Anonymkode: e19ae...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #170 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må man ha konto for å se sesong 1? Anonymkode: e19ae...04a Ja, men du får en prøve gratis (eller til 1 kr, var det kanskje.) Anonymkode: 4ec3f...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #171 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men du får en prøve gratis (eller til 1 kr, var det kanskje.) Anonymkode: 4ec3f...8d9 Prøvemåned, mente jeg å skrive. Anonymkode: 4ec3f...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #172 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må man ha konto for å se sesong 1? Anonymkode: e19ae...04a Ja, man må ha det. Synes Almås virket litt småirritabel i sesong 1 🙈😅 Anonymkode: 654b6...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #173 Del Skrevet 21. juli 2021 "I høstens Alle mot alle møtes følgende sju lag til kunnskapsdyst: Birgit Skarstein og Helene Spilling, Magnus Devold og Maria Stavang, Abu Hussain og Sandeep Singh, Niklas Baarli og Benjamin Silseth, Svein Østvik og Sofie Frøysaa, Sigurd Sollien og Bjørn-Henning Ødegaard, Anniken Huitfeldt og Anette Trettebergstuen, Iben Akerlie og Alex Rosén, Ronny Brede Aase og Tuva Fellman." TVNorge sliter åpenbart med å skaffe deltakere. Anonymkode: 3da86...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 21. juli 2021 #174 Del Skrevet 21. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): "I høstens Alle mot alle møtes følgende sju lag til kunnskapsdyst: Birgit Skarstein og Helene Spilling, Magnus Devold og Maria Stavang, Abu Hussain og Sandeep Singh, Niklas Baarli og Benjamin Silseth, Svein Østvik og Sofie Frøysaa, Sigurd Sollien og Bjørn-Henning Ødegaard, Anniken Huitfeldt og Anette Trettebergstuen, Iben Akerlie og Alex Rosén, Ronny Brede Aase og Tuva Fellman." TVNorge sliter åpenbart med å skaffe deltakere. Anonymkode: 3da86...b58 Dette er jo 9 lag. Ikke 7! Endret 21. juli 2021 av Poppzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #175 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): "I høstens Alle mot alle møtes følgende sju lag til kunnskapsdyst: Birgit Skarstein og Helene Spilling, Magnus Devold og Maria Stavang, Abu Hussain og Sandeep Singh, Niklas Baarli og Benjamin Silseth, Svein Østvik og Sofie Frøysaa, Sigurd Sollien og Bjørn-Henning Ødegaard, Anniken Huitfeldt og Anette Trettebergstuen, Iben Akerlie og Alex Rosén, Ronny Brede Aase og Tuva Fellman." TVNorge sliter åpenbart med å skaffe deltakere. Anonymkode: 3da86...b58 Så gøy at Sigurd og Bjørn Henning kommer igjen. Jeg synes de var underholdende 😄 Anonymkode: d31f5...92e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #176 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så gøy at Sigurd og Bjørn Henning kommer igjen. Jeg synes de var underholdende 😄 Anonymkode: d31f5...92e Enig! Kjekt å se folk som kan noe, hvertfall i et spørreprogram. Meget usikker på nivået på enkelte andre lag, frykter det blir nye fjas, noe jeg menet ødelegger et ellers flott program! Anonymkode: 3cd6d...fe7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 23. juli 2021 #177 Del Skrevet 23. juli 2021 Ronny og Tuva blir spennende. De er jo begge gode på sine felt, og liker de veldig godt som par. Abu er en luring som sikkert kan litt/medium om mye og rare temaer. Gleder meg til programmet er tilbake! Men de to lagene som har vært med før må jo bare være skriveleif? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #178 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 21.7.2021 den 10.06): "I høstens Alle mot alle møtes følgende sju lag til kunnskapsdyst: Birgit Skarstein og Helene Spilling, Magnus Devold og Maria Stavang, Abu Hussain og Sandeep Singh, Niklas Baarli og Benjamin Silseth, Svein Østvik og Sofie Frøysaa, Sigurd Sollien og Bjørn-Henning Ødegaard, Anniken Huitfeldt og Anette Trettebergstuen, Iben Akerlie og Alex Rosén, Ronny Brede Aase og Tuva Fellman." TVNorge sliter åpenbart med å skaffe deltakere. Anonymkode: 3da86...b58 Hallo? Det er jo dritmange deltakere og veldig mange runder for alle. Synes de har fått med veldig mange. Anonymkode: 2f633...281 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #179 Del Skrevet 24. juli 2021 Noen som vet hvordan de tenker når de setter sammen lagene? Noen av lagene kjenner hverandre åpenbart veldig godt, noen er til og med kjærester/samboere. Så har man plutselig sånne lag som Svein Østvik + Sofie Frøysa og Alex Rosén + Iben Akerlie. Kan aldri tenke meg at disse kjenner hverandre godt, men kanskje det er meningen? Anonymkode: 4ec3f...8d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robot91 Skrevet 15. august 2021 #180 Del Skrevet 15. august 2021 Dritkjedelig program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå