Gå til innhold

Tips til brow gel som virkelig holder bryna på plass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lei av å bruke penger på så mange som ikke funker 😫 Jeg vil ha en som virkelig gjør jobben, jo stivere jo bedre 😂 Helst klar, men farge er ikke krise.

Venninner har anbefalt brow gel fra h&m, nyx, L’Oréal og makeupmekka, men disse vsr dessverre ikke gode nok 🙈

Anonymkode: 3a6a0...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problemet. Den jeg har nå fra Anastasia er så dårlig. Brukte en før fra Mac, og den likte jeg bedre, selv om den ikke var helt optimal den heller. Hvis jeg ikke får noen gode tips kjøper jeg den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en blank fra Nyx. Vet ikke om den eksisterer enda, men den holder de ellers bustete brynene mine på plass hele dagen. Regner med det er den du har prøvd, men om ikke kan det værr noe rimeligere å prøve. 

Anonymkode: 71ef6...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er desillusjonert. Er den looken noe folk gjør med vilje? Her har jeg gått rundt og trodd de bare har vært litt uheldige med en øyenbrynsblyant, men de vil altså få dem sånn stive og klistra? 

Anonymkode: a399d...015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er desillusjonert. Er den looken noe folk gjør med vilje? Her har jeg gått rundt og trodd de bare har vært litt uheldige med en øyenbrynsblyant, men de vil altså få dem sånn stive og klistra? 

Anonymkode: a399d...015

Jeg har helt naturlige bryn som buster seg til i løpet av dagen hvis jeg ikke har noe på de. Man SER ikke at de er stive 🙈

Anonymkode: 3a6a0...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er desillusjonert. Er den looken noe folk gjør med vilje? Her har jeg gått rundt og trodd de bare har vært litt uheldige med en øyenbrynsblyant, men de vil altså få dem sånn stive og klistra? 

Anonymkode: a399d...015

Ja de skal stå rett opp nå,  ser ut som unger som har vært uheldige og lekt med limtuba.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Apocalypte skrev:

Ja de skal stå rett opp nå,  ser ut som unger som har vært uheldige og lekt med limtuba.

Ikke rot til denne tråen med dette da, det er ikke «soap brows»  jeg er ute etter! Jeg vil bare at hårene skal ligge på plass i sin naturlige form. Det er nemlig ikke lett når man har fyldige bryn 

Anonymkode: 3a6a0...e96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Glo' minerals sin brynsskygge og voks som følger med i samme eske. Jeg elsker den, og kommer aldri til å bruke brynsgele igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rosatoast skrev:

Jeg bruker Glo' minerals sin brynsskygge og voks som følger med i samme eske. Jeg elsker den, og kommer aldri til å bruke brynsgele igjen :) 

Takk for tips! 😊👏

Anonymkode: 3a6a0...e96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk hårspray på en brynbørste 

Anonymkode: 6e681...ee7

Det var jammen lurt! Skal teste det 😊

Anonymkode: 3a6a0...e96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, miaw skrev:

Har samme problemet. Den jeg har nå fra Anastasia er så dårlig. Brukte en før fra Mac, og den likte jeg bedre, selv om den ikke var helt optimal den heller. Hvis jeg ikke får noen gode tips kjøper jeg den. 

Jeg synes Anastasia sin er veldig bra! Blir skikkelig stiv:)

Anonymkode: 6af72...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også hårspray på en brynbørste. Funker fjell, og er så mye billigere😁

Anonymkode: ee484...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hårspray på brynsbørste/maskaabørste - eller brynssåpe. Man trenger ikkelage "soapbrows" med såpen, den fungerer supert til å bare børste de i riktig retning

Anonymkode: 15ebc...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...