Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frida Marie hot or not?

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 2
Skrevet

Faen for en arrogant blei Kjetil er. Lever jo opp til enhver fordom man måtte ha om folk fra vestkanten 😆

• Liker 27
Skrevet
Spoiler

Oioioioi! Griseflaks for Kjetil der. Så fort kan det altså gå an å ryke ut, Sindre!

Anonymkode: 43a1a...861

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kjetil fremstår mer og mer uspiselig!!!

Anonymkode: ee810...de6

Haha, jeg har på en måte en merkelig slags sans for han - eller deler av han 😅

• Liker 1
Skrevet
Jokke89 skrev (16 minutter siden):

Faen for en arrogant blei Kjetil er. Lever jo opp til enhver fordom man måtte ha om folk fra vestkanten 😆

Kjetil er en bra kar! Han driver bare med utpsyking!

• Liker 6
Skrevet

Daniel må jo være tidenes dårligste på å sabotere 😂 Herregud, blir nesten flau på hans vegne!  Men gurimalla så gøy det var å se trynet hans da de fikk godkjent oppdraget!!  Thor, altså ❤️ Han ga seg ikke og det lønte seg! 

Anonymkode: fcbdd...8d8

• Liker 33
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Frida Marie hot or not?

Du spurte om akkurat det samme på vg dengelgen.

• Liker 4
Skrevet

Godt at besteforeldrene til Frida Sofie ble funnet

Skrevet

Utfallet i kveld:

Spoiler

Åh fyyyy f så digg!!! En av to drittsekker ute!!

Anonymkode: 7ae6b...c3e

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har egentlig en utfordrer noen gang vunnet Farmen ?

Skrevet

Kveldens episode:

Spoiler

Oi, oi, oi, for en episode! Wow, for en underholdning! 

For det første: jeg er glad for at ukesoppdraget ble godkjent. Mest fordi det var helten Thor som ikke ga det opp, men fortsatte å jobbe for å få det til. Jeg syns PG ble litt fjottete som storkjempe, litt som han digget for mye å kunne lede andre. Jeg syns også det var fortjent at han fikk kniven, fordi de ikke ga opp forsøket likevel, og at PG tok mentor gjennom det på en fin måte. Men dette bunner igjen i Thor sin innsats. 

Videre: jeg ser jeg mer og mer tydelig at Daniel spiller spillet. Jeg forstår at ikke andre klarer å se det på samme måte som meg, men under der leser jeg at han er flink til å innfinne seg når det ikke helt har gått etter hans plan. Utenom dette med den første kniven han misset, da. Men jeg kan forstå at det er lett å stille spørsmålstegn ved om en avgjørelse fra mentor er subjektiv eller ei. Daniel vet heller ikke hvordan PG har fremstått overfor mentor under gjennomgangen. 

Så til Kjetil ... Igjen må jeg si meg uenig med kanskje flertallet av dere her inne. Jeg tror han er litt misforstått, særlig ut fra det vi ser på kamera. Jeg får inntrykk av at han har en hel del selvironi, og slik han aboslutt anser seg selv som en underdog, er han ikke så selvgod som man kan tolke det til ut fra de nøyaktige ord han bruker. Han har et glimt i øyet, som er vanskelig å oppfatte, tror jeg. Og tilbake til den saken med hvem som er en verdig vinner, kan jeg fremdeles forstå hva han mener. Og, som sagt; han mener jo da også implisitt at han heller ikke er en vasketkte "verdig" vinner om han skulle stikke av med sieren. Han snakker bare ut fra hva som evt. skulle være den "perfekte" vinner (les: vært på gården hele tiden, ikke vært ute, har vært storbonde, har vunnte kniv, har ikke jukset, har ikke forlatt gården etc.). Som sagt: han har jo i grunn utelatt seg selv fra kategorien "verdig vinner". Og ellers tror jeg en del humoristiske stikk går under radaren fordi han holder en veldig alvrolig maske mens han prater. 

Og nå vil jeg at følgende skal skje: THOR må vinne hele driten, bli årets TV-favoritt og ellers all positiv oppmerksomhet som er mulig. Om ikke han klarer det, ønsker jeg at Karianne skal vinne. Hun fremstår solid og cool. Dernest er det nærmest likegyldig for meg om det er PG, Daniel eller Kjetil. Men jeg håper dessverre inderlig at ikke KV stikker av med seieren. 

Anonymkode: b5825...0d6

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kjetil er en bra kar! Han driver bare med utpsyking!

Ha ha tror ikke han er i stand til å psyke ut noen, aller minst Sindre.

Anonymkode: 7a028...3ff

• Liker 2
Skrevet

Altså... Daniel har mislyktes 2 ganger som storbonde, og med 2 saboteringer.

Han er iallefall IKKE en verdig vinner!

• Liker 28
Skrevet

Kjenner jeg er lei av Thor, han er så skinnhelig 

Anonymkode: eeac1...5b6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skinnhellig du liksom, han er en empatisk og rettferdig kar.

Anonymkode: e7204...163

• Liker 42
Annonse
Skrevet

Daniel må være tidenes dårligste taper!

• Liker 29
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Daniel må være tidenes dårligste taper!

Siterer meg selv:

At han ikke kunne klappe for Per!

• Liker 25
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde trodd Sindre skulle vinne hele Farmen. Men nå tror jeg det står mellom Daniel og Karianne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Syntes han argumenterer bra, det var Daniel som tapte den diskusjonen 

• Liker 29
Skrevet
Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

Hadde trodd Sindre skulle vinne hele Farmen. Men nå tror jeg det står mellom Daniel og Karianne. 

Tror det står mellom PG og Karianne.  

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...