Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Mye følelser her ser jeg😂 Har selv bare sett litt av farmen og har ikke store tanker om hvem som fortjente seieren eller ikke. Ser det går igjen at han som vant feiret på en dårlig måte og at de andre ikke kom ned å jublet med ham. Dere vet at vi er i en pandemi og at disse deltagerne nå var utenfor «Farmenboblen»? Dvs at i forhold til smittevern så var det bare de to finalistene som kunne klemme. Hun som ikke var tilskuer, men fikk gitt kniv var i koronakantene og fikk ikke lov til å delta pga forkjølese.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er så enig her! Fikk ikke noe bedre inntrykk av han etter å ha sett han stå og jokke på GKN sin livesending i kveld heller. 

De som tror Daniel er høy på seg selv, har ikke sett godt nok på PG! 

Anonymkode: 43a1a...861

Du må være en jentunge på 13-14 år.

Anonymkode: e7204...163

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PG er faktisk usympatisk på sin måte, og ellers en som på ingen måte skapte noe interessant TV. Rett og slett patetisk da han sutret over male-sabotasjen, hvor heldigvis for han Thor reddet oppdraget. Reaksjonen hans på det ene og det andre har vært helt utrolig merkelig. Irriterende at han vant.

Aldri unnet Daniel seieren, så er ikke det jeg mener, synd de to endte opp i finalen. Men hadde faktisk foretrukket Daniel som vinner av de to.

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvario skrev (2 timer siden):

Mye følelser her ser jeg😂 Har selv bare sett litt av farmen og har ikke store tanker om hvem som fortjente seieren eller ikke. Ser det går igjen at han som vant feiret på en dårlig måte og at de andre ikke kom ned å jublet med ham. Dere vet at vi er i en pandemi og at disse deltagerne nå var utenfor «Farmenboblen»? Dvs at i forhold til smittevern så var det bare de to finalistene som kunne klemme. Hun som ikke var tilskuer, men fikk gitt kniv var i koronakantene og fikk ikke lov til å delta pga forkjølese.

Om det er IC du sikter til her, så var hun slettes ikke i corona-karantene, hun var visstnok så dårlig i magen etter å ha spist wraps de fikk servert dagen før, at hun ikke kunne være tilskuer. Enkelte andre deltagere har slått tvil om dette 😅 Dette har det stått om i mange nyhetsoppslag de siste par ukene.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må være en jentunge på 13-14 år.

Takk det samme ☺️

Anonymkode: 43a1a...861

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

PG er faktisk usympatisk på sin måte, og ellers en som på ingen måte skapte noe interessant TV. Rett og slett patetisk da han sutret over male-sabotasjen, hvor heldigvis for han Thor reddet oppdraget. Reaksjonen hans på det ene og det andre har vært helt utrolig merkelig. Irriterende at han vant.

Aldri unnet Daniel seieren, så er ikke det jeg mener, synd de to endte opp i finalen. Men hadde faktisk foretrukket Daniel som vinner av de to.

Helt enig i at PG framstår fullstendig usympatisk. Han hadde ikke stått i finalen om de ikke kom inn på et tidspunkt hvor det var så store konflikter i gruppen at utfordrerne ikke ble satt fokus på. Han hadde heller aldri fått kniv fra de andre deltakerne om han hadde stått mot noen av de andre deltakerne i finalen, kanskje med unntak av IC, som også var upopulær. At Wiktoria angrer på at hun ga PG sin stemme kommer kanskje av alt IC sa og gjorde som Daniel fikk skylden for? Når man ser det på tv ser man jo at IC stod bak mye av det som Daniel fikk skylden for.

Anonymkode: 779e5...a8b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder det her! Per Gunvald er en hedersmann av de sjeldne! Kult navn har han også, akkurat som Gunvald i Beck. Hedersmenn begge to! Det er ikke Gunvalds skyld at han kom inn i gruppa på et tidspunkt da det var Paradise-drama og disse fjortisa ikke klarte å være venner! Han har dessuten meldt seg på like mye som de andre, bare at han kom med som utfordrer i stedet. Utfordrere er akkurat like verdige vinnere som de som kommer inn først og MYE mer verdige enn Paradise-drama-krangle-megmegmeg-vise-baris-og-pupper-og-stringbikiniræv-dramakings-og-queens. 

Anonymkode: a1b13...b46

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh please kutt ut med «hedersmann» already! Hele den setningen. Hvem i all verden var det som begynte med den der?? 😳😤 

Anonymkode: 64be8...d8a

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå holder det her! Per Gunvald er en hedersmann av de sjeldne! Kult navn har han også, akkurat som Gunvald i Beck. Hedersmenn begge to! Det er ikke Gunvalds skyld at han kom inn i gruppa på et tidspunkt da det var Paradise-drama og disse fjortisa ikke klarte å være venner! Han har dessuten meldt seg på like mye som de andre, bare at han kom med som utfordrer i stedet. Utfordrere er akkurat like verdige vinnere som de som kommer inn først og MYE mer verdige enn Paradise-drama-krangle-megmegmeg-vise-baris-og-pupper-og-stringbikiniræv-dramakings-og-queens. 

Ja, han jobba jo dessuten som en helt. Kjetil bla.innrømmet jo selv at han ikke hadde jobbet på 4 uker.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Utfordrere er akkurat like verdige vinnere som de som kommer inn først og MYE mer verdige enn Paradise-drama-krangle-megmegmeg-vise-baris-og-pupper-og-stringbikiniræv-dramakings-og-queens. 

Stringbikini 🥰😍

Anonymkode: 00053...75a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 23.16):

Kunne dere ligget med Thor?

Anonymkode: 06a42...354

Lett! Kunne giftet meg med han og, selv om jeg ikke personlig er religiøs, han er virkelig et fantastisk menneske! 

Anonymkode: 035dd...92d

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Åh please kutt ut med «hedersmann» already! Hele den setningen. Hvem i all verden var det som begynte med den der?? 😳😤 

Anonymkode: 64be8...d8a

Kjell Inge Røkke faktisk.

Greia er at om noen mener noen er usympatiske eller kjeltringer, så kan man bare parere med at vedkommende er en hedersmann. Slik Røkke gjorde da Tønne-saken raste som verst i 2002, før Tønne tok sitt liv.

https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/tonne-er-en-hedersmann/65853402/amp

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det må være stas å vite at den eneste grunnet til at han vant var fordi de andre deltakerne mislikte konkurrenten hans mest. En ting er om han hadde knust Daniel, men han vant pga ufortjent ukesoppdrag og kniv fra de andre deltakerne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle bare mangle, når man faktisk er en sånn forbanna juksemaker! 

Anonymkode: 4aebe...672

Og hvem foruten Thor der inne, var ikke juksemakere? 🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og hvem foruten Thor der inne, var ikke juksemakere? 🤔

Thor, Karianne, Karianne Vilde og IC var de 4 som aldri forlot gården. 

Karianne og Karianne Vilde stjal jo mat fra de andre, så ikke helt hederlige de heller. Og IC tente jo på broderiet... 

Anonymkode: 97d55...9a3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skulle bare mangle, når man faktisk er en sånn forbanna juksemaker! 

Anonymkode: 4aebe...672

Er Nils en forbanna juksemaker??? Tror det er verre juksemakere enn han som var der inne...

Anonymkode: d4308...356

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 22.37):

Det var ikke akkurat rungende applaus når vinneren ble kåret... Det sier det meste.

Tror ikke jeg hadde jubla og dansa heller etter timer som søkkblaut katte med tresmak i ræva. Kald og lei 😄😄 hadde jubla inni meg 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs.Brain Vacation skrev (2 timer siden):

Tror ikke jeg hadde jubla og dansa heller etter timer som søkkblaut katte med tresmak i ræva. Kald og lei 😄😄 hadde jubla inni meg 

Om feks Sindre hadde vunnet hadde nok jubelen vært betydelig høyere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Om feks Sindre hadde vunnet hadde nok jubelen vært betydelig høyere.

Det er jeg sikker på! Både for Sindre og Karianne og Thor! 

Men betydelig minder for Daniel og IC. 

Litt rart med henne da, hun innrømmet vel aldri der inne å ha sabotert ukesoppdraget med en brannen? Og så møter hun alle de andre nå... Litt merkelig opplegg. Og det er jo noe sabotasje som Daniel hevder han ikke har stått for (det med sukker etc når Kjetil var storbonde). Kan ha vært henne det også?

Anonymkode: 06781...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jytte skrev (På 7.12.2020 den 11.00):

Sindre. De har helt klart filmet de andre tilskuerne også, men klippet sånn at fokuset var på kun den ene.

Reaksjonen til overnevnte var så følelsesladet hver gang Daniel gjorde en feil, av hvilken grunn? Kun vennskap tror jeg ikke er grunnen. Min tanke er at de har hatt en avtale seg i mellom hvis en av de to kom til å vinne. Og det er i grunnen greit. Mulig jeg også ville laget avtaler hvis jeg var en av deltakerne. Hytte til meg og bil til deg, er vi enige? Deal. Men jeg ville skjult følelsene bedre enn overnevnte. 

Jeg tenkte det samme som deg! Absolutt ikke urealistisk at de to hadde en avtale seg imellom om å dele finalepremien. Dette hadde jeg vurdert om jeg var med på Farmen. Og jeg er ikke en kynisk person som ville sabotert😄 Daniel og sindre har endel mellom øra, og de var begge fullt fokusert på å vinne. 

Hytta og bilen kan jo selges, og penger fra dette overføres. 

Anonymkode: cb18a...eb3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...