AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1001 Del Skrevet 1. november 2020 Håper IC vinner og blir storbonde neste uke. Også velger hun KV til førstekjempe så må Kariannene i kamp mot hverandre😁 Anonymkode: 7ae6b...c3e 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 1. november 2020 #1002 Del Skrevet 1. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper IC vinner og blir storbonde neste uke. Også velger hun KV til førstekjempe så må Kariannene i kamp mot hverandre😁 Anonymkode: 7ae6b...c3e Eller at IC vinner, blir storbonde og sender Daniel rett hjem 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1003 Del Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Blueberrymuffin skrev: Eller at IC vinner, blir storbonde og sender Daniel rett hjem 😄 Ja det er en god mulighet. Men vil heller ha ut den brautende KV først. Vedder på at hun har dobbelt så mye tv-tid som de andre, det er SÅ mye fokus på henne(og aller helst halvnaken). Anonymkode: 7ae6b...c3e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1004 Del Skrevet 1. november 2020 Snus hadde jeg krevd å fått ha med meg inn .. Det er det ihvertfall ingen tvil om.. Sånn gammaldags snusboks og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 1. november 2020 #1005 Del Skrevet 1. november 2020 Spoiler Jaaaaaaa!!!! Det ansiktsutrykket til Daniel når IC sagde over den tredje, priceless 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1006 Del Skrevet 1. november 2020 Kjetil ser ut sånn ca som jeg ville gjort uten skjegg. Forferdelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. november 2020 Forfatter #1007 Del Skrevet 1. november 2020 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste år så får vi helt sikkert se henne i SVD. Hun har jo "solgt" seg inn der i et intervju. Anonymkode: c2ba3...b45 Grøss og gru! Godt jeg ikke har sett på SVD på mange år, haha 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper IC vinner og blir storbonde neste uke. Også velger hun KV til førstekjempe så må Kariannene i kamp mot hverandre😁 Anonymkode: 7ae6b...c3e Håper jeg og. Og så må KV tape kampen på Torpet. Jeg takler ikke sånne brautende folk som ikke tåler kritikk og som aldri har hørt om innestemme! Endret 1. november 2020 av jukkapalme 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1008 Del Skrevet 1. november 2020 Blir morro hvis IC taper og blir storbonde, fytti rakkern da skal Daniel få kjørt seg ! Og det fortjener han så veldig !! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1009 Del Skrevet 1. november 2020 Hun Karianne Vilde er ufattelig lite moden. Skulle tro hun var 14 år, på måten hun går direkte i forsvarsposisjon på. I tillegg snakker hun lite pent og er hissig i tonen. Både aggresiv og passiv-aggressiv om hverandre. Ber de nye hele tiden om å jekke seg. Skjønner ikke hvorfor hun er så righteous. Hun virker rett og slett dårlig oppdratt. Anonymkode: 7c434...1e2 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1010 Del Skrevet 1. november 2020 Litt vel høy på seg selv, tror jeg man kan si .. Hun kan ikke skylde på at hun er så veldig ung heller. Er vel 26 eller 27 år gammal. Skal ha blitt mer voksen når man har kommet i den alderen! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1011 Del Skrevet 1. november 2020 Se trynet på Daniel! Priceless! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 1. november 2020 #1012 Del Skrevet 1. november 2020 12 minutter siden, Blueberrymuffin skrev: Skjul innhold Jaaaaaaa!!!! Det ansiktsutrykket til Daniel når IC sagde over den tredje, priceless 😂 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1013 Del Skrevet 1. november 2020 (endret) Beklager at jeg spoila. Tenkte meg ikke om Endret 1. november 2020 av Jokke89 Spoilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1014 Del Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Jokke89 skrev: Har Tove aldri sett Farmen eller ? Hva er torpet for noe, liksom ? Ingen spoilere !! 🙄🙄🙄 Anonymkode: 56f54...0fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1015 Del Skrevet 1. november 2020 17 minutter siden, jukkapalme skrev: Grøss og gru! Godt jeg ikke har sett på SVD på mange år, haha Håper jeg og. Og så må KV tape kampen på Torpet. Jeg takler ikke sånne brautende folk som ikke tåler kritikk og som aldri har hørt om innestemme! Den kritikken til Per Gunvald var jo tåpelig, da - furtet fordi han hadde fått for lite grøt... 😅 Mandig! Anonymkode: 7a028...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 1. november 2020 #1016 Del Skrevet 1. november 2020 Ingen stor sak, men hvorfor spoile???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1017 Del Skrevet 1. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kritikken til Per Gunvald var jo tåpelig, da - furtet fordi han hadde fått for lite grøt... 😅 Mandig! Anonymkode: 7a028...3ff Regner med at "den lille grøten" bare var dråpen som fikk begeret til og renne over. Kjenner følelsen av å ha KV så nære over lang tid Må være litt av en prøvelse.... Anonymkode: 7aa0b...f3e 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1018 Del Skrevet 1. november 2020 Var jeg som glemte meg. Men er desverre ikke den første som spoiler. Hadde jeg bare visst hvordan jeg satte på sånn spoilegreier. Men sletter den jeg ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 1. november 2020 #1019 Del Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, Jokke89 skrev: Var jeg som glemte meg. Men er desverre ikke den første som spoiler. Hadde jeg bare visst hvordan jeg satte på sånn spoilegreier. Men sletter den jeg ! Ok, alle kan feile. Mvh 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 1. november 2020 #1020 Del Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, anonym 4545 skrev: Ok, alle kan feile. Mvh Ja, til og med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå