AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #841 Del Skrevet 25. oktober 2020 På 24.10.2020 den 19.44, AnonymBruker skrev: Feigt å ikke velge en som man nærmest garantert taper mot? Dummeste jeg har hørt. I alle år, med få unntak, var førstekjempe valgt en av de man mener man har best sjanse til å slå. Noen unntak har forekommet fordi man ikke ønsker å kjempe mot en god venn/venninne, selv om denne er den svakeste motstanderen. Men her er det jo på ingen måte en slik situasjon. Anonymkode: c6614...e50 Nå er det feigt fordi Daniel ble snurt når han ble valgt og satt og la ut om hvor surt han skulle gjøre livet til Raymond på gården inntil andrekjempevalget, han skulle skremme vettet av ham mente han, så du den episoden? Så når man sitter sånn åpenlyst og legger ut om hvor «tøff jeg er» da er det fryktelig feigt å velge letteste utvei isteden. Det sier også sitt om en person som ikke tør velge noen på sin egen størrelse eller styrke, men må ta de svake for å redde seg selv. I krig og elendighet er sikkert alt lov, men altså dette er Farmen...et ganske enkelt TV program. Da slutter man å sutre og tar spillet som en mann, alle er der frivillig. Anonymkode: 1061b...985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter #842 Del Skrevet 25. oktober 2020 Gleder meg til kampen etterpå! Blir spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 25. oktober 2020 #843 Del Skrevet 25. oktober 2020 Spoilere for begge søndagsepsiodene, inkludert andrekjempe og hvem som vant: Spoiler Oi! Det gikk jo som forventa alt, untatt resultatet av kampen! Jeg så ikke for meg at Raymond skulle gi seg så lett. Jeg tror Daniel har kommet under huden på ham, fått han med seg på ICogSindre Konspirasjonen (som jeg ikke tror på) og soilt på Raymond sine følsomme sider, som han jo har mange av. Problemet er jo at nå er Daniel tilbake på gården og kan forsette "etterforsnkinga" av IC og Sindre 🙄Med mindre selvfølgelig ikkeno mat forsvinner nå som Raymond er borte 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #844 Del Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er det feigt fordi Daniel ble snurt når han ble valgt og satt og la ut om hvor surt han skulle gjøre livet til Raymond på gården inntil andrekjempevalget, han skulle skremme vettet av ham mente han, så du den episoden? Så når man sitter sånn åpenlyst og legger ut om hvor «tøff jeg er» da er det fryktelig feigt å velge letteste utvei isteden. Det sier også sitt om en person som ikke tør velge noen på sin egen størrelse eller styrke, men må ta de svake for å redde seg selv. I krig og elendighet er sikkert alt lov, men altså dette er Farmen...et ganske enkelt TV program. Da slutter man å sutre og tar spillet som en mann, alle er der frivillig. Anonymkode: 1061b...985 Men så valgte han altså ikke Thor. Anonymkode: c6614...e50 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 25. oktober 2020 #845 Del Skrevet 25. oktober 2020 Virker som om Daniel og Raymond har en skikkelig avtale da.. Man så jo godt at Raymond kastet seg i konkurransen 🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #846 Del Skrevet 25. oktober 2020 Kveldens episode. Spoiler Ja, dette var pussige greier. Tydelig at det skjer enormt mye bak kamera som vi ikke får innsikt i (enda). Usikker på om det er klippen/regi som sparer oss for informasjon, eller om det skjer mye som produksjonen ikke får fanget opp, men tydelig at det er mye vi ikke får sett noe til (foreløpig). Veldig rart, det må jeg si. Syns på en måte det blir litt deilig å slippe Lothepus-wannabe fremover, selv om jeg fremdeles er veldig i tvil om Daniel. Men slik det ligger nå, kan jo tydeligvis alt skje fremover. Anonymkode: b5825...0d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #847 Del Skrevet 25. oktober 2020 Heldigvis valgte Daniel den største fienden der inne, noe annet ville vært for dumt etter alt han har sagt. Anonymkode: c5efa...d04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 25. oktober 2020 #848 Del Skrevet 25. oktober 2020 Spoiler Fy F, Daniel eier jo ikke selvinnsikt, blir kvalm. Står å skryter av at han vant overlegent, og slo den største konkurrenten, når det er tydelig at Raymond ikke engang prøvde, Raymond ga han jo seieren. Blir kvalm av Daniel, som faktisk klarer å vri det til at det er han som er god, selv når han ikke har gjort en dritt annet enn å faktisk skade hånden sin, og egentlig skulle tapt tvekampen overlegent. Spyr. Tragisk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 25. oktober 2020 #849 Del Skrevet 25. oktober 2020 Spoiler Nå håper jeg så inderlig at Raymond vinner torpet og kommer inn igjen på farmen! Trynet til Daniel hadde jeg ledd av da😂😂😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #850 Del Skrevet 25. oktober 2020 Spoiler Jeg har nå sett det som ble sendt fra tvekampen to ganger, men klarer ikke å se at det var så "tydelig" at Raymond ga bort seieren? Jeg syns det ser ut som om han kjemper. Mulig ta han på et tidspukt der ser at han kanskje ikke klarer det, og dermed velger å snu taktikken til at han skal være overgenerøs og gi fra seg seieren til "en som virkelig ønsker å vinne" - bare for ikke å tape ansikt (det vil i så fall passe med slik jeg leser ham som type inne på Farmen generelt). Anonymkode: b5825...0d6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #851 Del Skrevet 25. oktober 2020 Raymond og Daniel hadde tydeligvis en avtale. Alle skjønte de hadde en avtale og at Raymond lot Daniel vinne. Men allikevel klarer egoistiske og selvopptatte mannen å si at det var han som var best. Hvordan er det mulig å få en sånn personlighet?! Anonymkode: c093f...2f0 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #852 Del Skrevet 25. oktober 2020 Godt å se at jeg ikke spoilet noe likevel 🙈 (ref bildet av Daniel og Thor) Anonymkode: f91cd...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #853 Del Skrevet 25. oktober 2020 Virket som at Raymond ønsket å tape? Han var ufattelig treg før han slo ned? Anonymkode: c5efa...d04 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #854 Del Skrevet 25. oktober 2020 Skjønte det med en gang da Raymon ble intervjuet på hytta at de hadde avtalt at Daniel skulle vinne. Anonymkode: e7204...163 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #855 Del Skrevet 25. oktober 2020 https://www.tv2.no/underholdning/11722679/ Her står det om det. Anonymkode: c5efa...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #856 Del Skrevet 25. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Jeg har nå sett det som ble sendt fra tvekampen to ganger, men klarer ikke å se at det var så "tydelig" at Raymond ga bort seieren? Jeg syns det ser ut som om han kjemper. Mulig ta han på et tidspukt der ser at han kanskje ikke klarer det, og dermed velger å snu taktikken til at han skal være overgenerøs og gi fra seg seieren til "en som virkelig ønsker å vinne" - bare for ikke å tape ansikt (det vil i så fall passe med slik jeg leser ham som type inne på Farmen generelt). Anonymkode: b5825...0d6 Det var ikke tydelig nei. Raymond trodde det ble lett match, og etterhvert så han at Daniel var raskere enn han og trakk seg litt. Føler Raymond bruker denne "jeg skal ikke ta guttedrømmen fra han" som en unnskyldning i tilfelle han tapte, og når han tapte så var dette en begrunnelse for hvorfor. Men selv Raymond slår best med slegge, var Daniel mye raskere enn Raymond. Raymond ble nok litt tatt på senga ja. Men så har Raymond gjort dette til et spill som er større enn han selv, og slipper tydeligvis unna med unnskyldningen. Hadde denne kampen skjedd i finalen, så tror jeg enda at Daniel hadde vunnet pga hurtigheten. Anonymkode: ef78e...097 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #857 Del Skrevet 25. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virket som at Raymond ønsket å tape? Han var ufattelig treg før han slo ned? Anonymkode: c5efa...d04 At han er treg, er fordi han sikter og legger mye kraft i slagene, Daniel er ikke fullt så kontrollert. Jeg mistenker at det er det som kan "lure" noen til at det ser ut som om han ikke prøver så hardt. Men han slår jo tross alt ned en spiker på to slag når han først har siktet den inn - det tror jeg ikke han hadde gjort om han ikke forsøkte å finne. Selv om ikke Daniel er en favoritt her i det hele tatt, tror jeg Raymond bevisst underveis bestemmer seg for å endre strategi når han ser at han kan tape, kun for ikke å tape ansikt. Anonymkode: b5825...0d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 25. oktober 2020 #858 Del Skrevet 25. oktober 2020 Er det noen som husker hvordan de første sesongen av Farmen var? Hadde de f.eks marked én gang i uka, fikk de 20 kr for å klare et bestemt ukesoppdrag? Har konseptet vært likt helt fra starten av? Jeg var ganske ung da første sesong gikk, så jeg husker dårlig, men jeg kan ikke huske at de levde i et slags skuespill? At plottet liksom var at de passet på gården for en annen gårdeier som måtte reise. Noen som husker hvordan det var? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 25. oktober 2020 #859 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Du vant ikke overlegent,Daniel. Det må du ikke innbille deg. De er tydeligvis uenig om Raymond lot Daniel vinne,da. Usikker jeg faktisk . Men egentlig så skal jo Raymond, som anleggsarbeider, være god med slegga da. Og så snakka jo Raymond om en avtale til Daniel, og. Så noe fishy er det der. Blir noen spennende uker fremover 😆👍 Endret 25. oktober 2020 av Jokke89 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 25. oktober 2020 #860 Del Skrevet 25. oktober 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han er treg, er fordi han sikter og legger mye kraft i slagene, Daniel er ikke fullt så kontrollert. Jeg mistenker at det er det som kan "lure" noen til at det ser ut som om han ikke prøver så hardt. Men han slår jo tross alt ned en spiker på to slag når han først har siktet den inn - det tror jeg ikke han hadde gjort om han ikke forsøkte å finne. Selv om ikke Daniel er en favoritt her i det hele tatt, tror jeg Raymond bevisst underveis bestemmer seg for å endre strategi når han ser at han kan tape, kun for ikke å tape ansikt. Anonymkode: b5825...0d6 Klart mannen taper med vilje, han tar jo 10 min røykepause mellom hver nagle jo 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå