tonebelinda Skrevet 22. oktober 2020 #801 Del Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har null tro på at Daniel velger Raymond. Anonymkode: c6614...e50 Det tror jeg ikke Daniel tør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #802 Del Skrevet 22. oktober 2020 Jeg tror Daniel er så feig at han aldri tør å velge Raymond til 2.kjempe. Tror dessverre han kommer til å velge Thor Anonymkode: fcbdd...8d8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 22. oktober 2020 #803 Del Skrevet 22. oktober 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Daniel er så feig at han aldri tør å velge Raymond til 2.kjempe. Tror dessverre han kommer til å velge Thor Anonymkode: fcbdd...8d8 Hvis det er tilfellet er det helt krise! 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 22. oktober 2020 #804 Del Skrevet 22. oktober 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Daniel er så feig at han aldri tør å velge Raymond til 2.kjempe. Tror dessverre han kommer til å velge Thor Anonymkode: fcbdd...8d8 Det tror jeg også, dessverre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #805 Del Skrevet 22. oktober 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Daniel er så feig at han aldri tør å velge Raymond til 2.kjempe. Tror dessverre han kommer til å velge Thor Anonymkode: fcbdd...8d8 Haha, ser for meg hvis Thor noen gang blir valgt til andrekjempe - og Mads spør hvorfor. Anonymkode: 0da2c...5cf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #806 Del Skrevet 22. oktober 2020 36 minutter siden, Lacy skrev: Hvis det er tilfellet er det helt krise! 🙄 Ja, jeg tror det kommer til å skje. Håper selvfølgelig ikke det, men tror Daniel bare har det i kjeften. Aldri at han er mann nok til å velge Raymond. Det er som å be om å ryke for hans del. Hans begrunnelse blir sikkert at han er der for å spille spillet, og at han har størst sjanse for å vinne over Thor. Jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil, men jeg er stygt redd for at dette er det som vil skje Anonymkode: fcbdd...8d8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #807 Del Skrevet 22. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tror det kommer til å skje. Håper selvfølgelig ikke det, men tror Daniel bare har det i kjeften. Aldri at han er mann nok til å velge Raymond. Det er som å be om å ryke for hans del. Hans begrunnelse blir sikkert at han er der for å spille spillet, og at han har størst sjanse for å vinne over Thor. Jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil, men jeg er stygt redd for at dette er det som vil skje Anonymkode: fcbdd...8d8 Jeg synes det er forståelig om han velger Thor også. Synes ikke det er feigt å velge den man tror man kan vinne mot. Men jeg heier på Thor! Anonymkode: 83da9...ff2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 22. oktober 2020 #808 Del Skrevet 22. oktober 2020 10 timer siden, Lacy skrev: Kult å se at Kjetil steppet opp denne uken! Digger denne sesongen ass! Og veldig spent på om Marianne klarer å lage røre på Torpet! Kjetil gjør en super jobb som storbonde! Var greit at Marianne ikke kom inn, synes jeg, men hun må mer enn gjerne trøkke til på Torpet;) Koser meg maks med denne sesongen, og for en gangs skyld har jeg også vært motivert til å følge med på Torpet og:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. oktober 2020 #809 Del Skrevet 22. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem lyger? Daniel eller IC angående tobakken? Anonymkode: d9b6a...c14 Jeg tror Daniel lyver. 11 timer siden, Turkis Sau skrev: Elsker at Marianne skal på Torpet, nå blir det liv i leiren der!😁 Haha, den sleipe gjengen på Torpet fortjener litt liv nå. Synes ikke de oppfører seg greit mot de sol kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #810 Del Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Daniel er så feig at han aldri tør å velge Raymond til 2.kjempe. Tror dessverre han kommer til å velge Thor Anonymkode: fcbdd...8d8 Feig? Daniel er jo en tosk på mange måter men han er ikke dum. Hvorfor i alle dager skal han velge en motstander som gjør at han forsvinner ut av konkurransen? Anonymkode: c6614...e50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 22. oktober 2020 #811 Del Skrevet 22. oktober 2020 Kanskje han velger en av utfordrene? For Daniel betød det ikke noe hvem som kom inn av dem, så sant de røyk ut på rad og rekke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #812 Del Skrevet 22. oktober 2020 Hvorfor er det flere her som ikke likte Marianne? Føler jeg ikke rakk å få noe særlig inntrykk av henne, men jeg fikk heller ikke noe negativt inntrykk. Anonymkode: 83da9...ff2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 22. oktober 2020 #813 Del Skrevet 22. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det flere her som ikke likte Marianne? Føler jeg ikke rakk å få noe særlig inntrykk av henne, men jeg fikk heller ikke noe negativt inntrykk. Anonymkode: 83da9...ff2 Jeg likte Marianne jeg. Men tror det at hun gikk rundt og ga beskjed ang potetene, at de måtte være mer forsiktige, ble tatt galt opp. Hun skulle fått fram at beskjeden kom fra dama de jobbet for. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizz- Skrevet 22. oktober 2020 #814 Del Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det flere her som ikke likte Marianne? Føler jeg ikke rakk å få noe særlig inntrykk av henne, men jeg fikk heller ikke noe negativt inntrykk. Anonymkode: 83da9...ff2 Jeg så nok til å få inntrykk av en veldig brautende person som tar mye plass og som kanskje ikke har helt de sosiale antennene på plass. Det hadde nok vært lurt å holdt en bittelitt lavere profil i starten tenker jeg, om man ønsker å bli valgt. Men hun sutret ikke for at hun ikke fikk være med, det skal hun ha. Flesteparten der inne forvandles til barnehageunger med en gang de får motgang eller blir valgt til første/andrekjempe. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #815 Del Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, Sizz- skrev: Jeg så nok til å få inntrykk av en veldig brautende person som tar mye plass og som kanskje ikke har helt de sosiale antennene på plass. Det hadde nok vært lurt å holdt en bittelitt lavere profil i starten tenker jeg, om man ønsker å bli valgt. Men hun sutret ikke for at hun ikke fikk være med, det skal hun ha. Flesteparten der inne forvandles til barnehageunger med en gang de får motgang eller blir valgt til første/andrekjempe. Ja enig, når du er helt ny blant en gjeng som har vært sammen i flere uker og helt ukjent, så burde man være litt ydmyk og holde en lav profil i starten. Ikke begynn å prate om allianser og sjefe rundt seg med en gang Anonymkode: 64be8...d8a 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 22. oktober 2020 #816 Del Skrevet 22. oktober 2020 Jeg håper Daniel velger en utfordrer, gjerne Per. Asle er jo eldre, men han virker råsterk. Om Daniel ryker ut gjør ikke det så mye, synes han så langt fra er den mest liknande der inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #817 Del Skrevet 22. oktober 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja enig, når du er helt ny blant en gjeng som har vært sammen i flere uker og helt ukjent, så burde man være litt ydmyk og holde en lav profil i starten. Ikke begynn å prate om allianser og sjefe rundt seg med en gang Anonymkode: 64be8...d8a Virket som hun så på Thor som en person som er lett å manipulere/få med på en allianse. Men prest eller ei, den mannen er knallhard. Han har ryggrad og integritet, og lar seg ikke enkelt manipulere. Skjønner godt at han takket nei til invitasjonen hennes. Og at hun snakket valget hans ned etterpå med at det var en så utrolig dum tabbe å avslå hennes tilbud , det sier da mye om henne. Anonymkode: e552c...c0d 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 22. oktober 2020 #818 Del Skrevet 22. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja enig, når du er helt ny blant en gjeng som har vært sammen i flere uker og helt ukjent, så burde man være litt ydmyk og holde en lav profil i starten. Ikke begynn å prate om allianser og sjefe rundt seg med en gang Anonymkode: 64be8...d8a Enig, men det var veldig festlig å se på!🤭 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virket som hun så på Thor som en person som er lett å manipulere/få med på en allianse. Men prest eller ei, den mannen er knallhard. Han har ryggrad og integritet, og lar seg ikke enkelt manipulere. Skjønner godt at han takket nei til invitasjonen hennes. Og at hun snakket valget hans ned etterpå med at det var en så utrolig dum tabbe å avslå hennes tilbud , det sier da mye om henne. Anonymkode: e552c...c0d Enig med du og! Når det er sagt så misliker jeg henne ikke som sådan, tror hun kunne vært et underholdende tilskudd på Farmen, men jeg unnet Asle og Per G. mer å få bli. Og jeg sier det igjen, det blir en fest å ha henne på Torpet!😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #819 Del Skrevet 22. oktober 2020 Kjetil har vist at han har hjerne denne uka. Var flau av å se han på søndag, men han har tatt seg inn igjen på en god måte. Hadde godt at av «kjæresten» ble sendt ut, veldig dårlig innflytelse på godgutten Kjetil. Anonymkode: c6614...e50 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #820 Del Skrevet 22. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det flere her som ikke likte Marianne? Føler jeg ikke rakk å få noe særlig inntrykk av henne, men jeg fikk heller ikke noe negativt inntrykk. Anonymkode: 83da9...ff2 For min del var det måten hun snakket til Thor på som ga meg helt mark. En ting å spørre om han vil være med i en allianse, det sier mye om hennes sosiale antenner og evnen til å lære seg og kjenne folk. Men det verste var måten hun tok det på når han svarte nei takk... 🤣 Anonymkode: 3e517...1df 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå