Isla Skrevet 19. september 2002 #1 Del Skrevet 19. september 2002 Tror jeg skal holde meg unna veiene i Florida! Og i tillegg tar han to glass konjakk før han drar på kjøretur? De ber jo om ulykker der borte :o http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=657570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 20. september 2002 #2 Del Skrevet 20. september 2002 For alt vi vet kan gubben være sprek som en gyngehest!? Synes vi skal slutte å forhåndsdømme her inne... Men konjakken burde han kanskje holde seg unna!? Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. september 2002 #3 Del Skrevet 20. september 2002 Tror ikke en 100 åring er sprek som en gyngehest.. Og om han er det, så fortsetter han nok ikke å være det særlig lenge Jeg synes det hele er galskap. Gamle mennesker bak rattet = stor risiko for ulykker!!! Husker de siste bilturene til farfar... Han kjørte alltid midt i veien i alle svingene fordi han var redd for å havne i grøfta Myndighetene kunne heller betalt taxipenger for ham resten av levetiden hans synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 20. september 2002 #4 Del Skrevet 20. september 2002 Hvis han fikk fornyet lappen, er han i stand til å kjøre. Til det motsatte er bevist. Det finnes mange uansvarlige i trafikken, tror de fleste av dem er under femti, for å si det sånn... at det er farlig å ferdes i trafikken, er noe alle vet. Så hvorfor er det så stor oppstandelse rundt akkurat dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. september 2002 #5 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har ingen problemer med å skjønne det. Jeg var i 100 års dag til oldemora til sambo forrige helg, og hun var sprek. Hun så ut som hun var toppen 80 år, hadde null problemer med å gå (hun sprang nesten fortere enn meg :D ) Klokka 24 takka de fleste gjestene for seg, deriblandt oss for vi var sliiiiitne, da stod oldemor i døra og ønska gjestene sine vel hjem Det er desidert sprekeste dama jeg noen sinne har sett. Kjempe grom var hun :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå