Gå til innhold

100 år og fornyet lappen!


Isla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For alt vi vet kan gubben være sprek som en gyngehest!? Synes vi skal slutte å forhåndsdømme her inne...

Men konjakken burde han kanskje holde seg unna!?

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke en 100 åring er sprek som en gyngehest.. Og om han er det, så fortsetter han nok ikke å være det særlig lenge :ler:

Jeg synes det hele er galskap.

Gamle mennesker bak rattet = stor risiko for ulykker!!!

Husker de siste bilturene til farfar... Han kjørte alltid midt i veien i alle svingene fordi han var redd for å havne i grøfta :roll:

Myndighetene kunne heller betalt taxipenger for ham resten av levetiden hans synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han fikk fornyet lappen, er han i stand til å kjøre. Til det motsatte er bevist. Det finnes mange uansvarlige i trafikken, tror de fleste av dem er under femti, for å si det sånn... at det er farlig å ferdes i trafikken, er noe alle vet. Så hvorfor er det så stor oppstandelse rundt akkurat dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å skjønne det. Jeg var i 100 års dag til oldemora til sambo forrige helg, og hun var sprek. Hun så ut som hun var toppen 80 år, hadde null problemer med å gå (hun sprang nesten fortere enn meg :D ) Klokka 24 takka de fleste gjestene for seg, deriblandt oss for vi var sliiiiitne, da stod oldemor i døra og ønska gjestene sine vel hjem :roll::roll:

Det er desidert sprekeste dama jeg noen sinne har sett. Kjempe grom var hun :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...