Gå til innhold

Dere som finner kjærligheten i 40 årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
På 10.9.2020 den 1.00, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt avtennende å tenke på det at folk har sex når dem er halvveis til 80 

På hvilken måte påvirker dette deg? Vær gjerne spesifikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke på noe tidligere tidspunkt hatt mer eller bedre sex enn etter 38. Holy crap, det er i en helt annen liga. 

Men for all del, du trenger absolutt ikke tenke på det, TS. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg er 40 om ikke alt for lenge, skal da pensjonere mitt kjedelige sexliv. På tide!

Anonymkode: 33ef6...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hææ? Ha ha synes du 40 er så gammal? Jeg syntes også det da jeg var typ 23-25, men nå er jeg 34, og syns vel 40 åringer flest ser ganske freshe ut? Noen holder seg jo enormt godt..

Men det er starten på nedturen for oss kvinner, det er det. Men at de ikke skal ha sex er jo helt absurd. Masse flotte folk på 40+??? 

Anonymkode: 6c7f9...3d2

Hva i alle dager mener du med at «40- årene er starten på nedturen for oss kvinner»???? Planlegger du en nedtur da selv? 

Anonymkode: f74af...1bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager mener du med at «40- årene er starten på nedturen for oss kvinner»???? Planlegger du en nedtur da selv? 

Anonymkode: f74af...1bd

Det er jo ikke til å stikke under en stol at de fleste holder seg nokså godt i ungdommen, og deretter deles befolkingen i to; de som bare ser bedre og bedre ut og de som bare ser verre og verre ut. 

Anonymkode: 1fb13...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke helt 40 enda, men nærmer meg. Jeg har hatt mer sex fra jeg var 30 til nå enn når jeg var på din alder. Jeg hadde nok sex da også altså, men det blir ikke mindre med åra.

Anonymkode: a5352...7cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...