Gå til innhold

Menn og kukbilder...til dere menn som gjør og har gjort det.

GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Bente1234 skrev:

Hva ønsker dere å oppnå med det?
Hva gir det deg å vise frem det mest private du har til ukjente damer? 
Hvorfor er d enklere å sende kuk bilde enn bilder av hvordan du ser ut i hverdagen??

Tror de vil vise fram stoltheten sin - litt likt kvinner som viser fram rompe og brystparti i veldig avslørende klær. Tror kvinner best kan svare på hvorfor de gjør dette. (som sagt, jeg tror. Er mann selv og har aldri tatt bilde av edlere deler for å sende til noen)
Menn er kanskje litt 'råere' i sitt uttrykk og derfor blir det uten klær, ikke vet jeg.

Mulig menn er mer opptatt av kuken enn utseende, i motsetning til kvinner, så derfor sendes kukbilde.?

Jeg er like undrende som mann til denne adferden, som deg. Skjønner ikke trenden med selfies heller jeg, så det er mye rart folk gjør som jeg ikke skjønner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, keso skrev:

Tror de vil vise fram stoltheten sin - litt likt kvinner som viser fram rompe og brystparti i veldig avslørende klær. Tror kvinner best kan svare på hvorfor de gjør dette. (som sagt, jeg tror. Er mann selv og har aldri tatt bilde av edlere deler for å sende til noen)
Menn er kanskje litt 'råere' i sitt uttrykk og derfor blir det uten klær, ikke vet jeg.

Mulig menn er mer opptatt av kuken enn utseende, i motsetning til kvinner, så derfor sendes kukbilde.?

Jeg er like undrende som mann til denne adferden, som deg. Skjønner ikke trenden med selfies heller jeg, så det er mye rart folk gjør som jeg ikke skjønner.

Det ble mye verre etter at dating apper var da aldri ut for sånt før de kom

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Drt er riktig, men et lovbrudd rettferdiggjør ikke et annet.

https://www.ung.no/oss/kriminalitet/amp/74683.html

Ja om jeg anmelder en som sender kuken sin uoppfordret hva skjer tror du? 
Hva skjer hvis jeg sender kuken til en kar som hjemmeside med kuken sin? 
Tror du politiet i Norge har tid til å bry seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bente1234 skrev:

Dating apper så blir de vel mer anonym med å sende kuk-bilde enn ansikt?. Mulig det er endel KG brukere der? :) (iom de fleste må bruke AB-funksjonen, selv om de er anonym uten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg har bare vært borte i høflige kukbilde-sendere. Alle har spurt om jeg vil se og sier jeg nei så sender de ikke. Jeg har aldri fått det uoppfordret.

Lurer på hvorfor noen får det veldig ofte, mens andre får det sjeldent eller aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, TheCatLady skrev:

Jeg har bare vært borte i høflige kukbilde-sendere. Alle har spurt om jeg vil se og sier jeg nei så sender de ikke. Jeg har aldri fått det uoppfordret.

Lurer på hvorfor noen får det veldig ofte, mens andre får det sjeldent eller aldri. 

Sier du ofte ja siden mange spør?

Anonymkode: 8ed71...e74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbildning av kuk har funnes over alt. På hellerissninger, hukemalerier og i alle former siden den tid. At det har tatt spranget over på det moderne skrekk-rektangelet er ikke så rart.

For mer utdypende svar så bringer nok et godt google-søk fram noen studier med bedre svar enn det du får her. Bare ikke les noe som er gjort av kjønnsforskere, det er ofte fritt diktet svada

Anonymkode: 5eead...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du ofte ja siden mange spør?

Nei, ser ikke at jeg har skrevet at det skjer ofte med meg og sier alltid nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort er egentlig problemet "dickpics som sendes uoppfordret fra fremmede"?

For å kaste litt bensin på bålet... Dersom man får mengder av slike, bør man da vurdere miljøet man ferdes i og signalene man sender ut? 

Personlig sender jeg bare slike bilder til de som tigger mye og lenge, og bare dersom jeg har vidvinkelobjektiv tilgjengelig slik at jeg får med hele motivet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er akkurat det damer skal gjøre... sende bilde av en kukk tilbake. ;)

Anonymkode: c3122...dec

Det er jo faktisk en sabla god idé. Jeg skal lage et dickpic-arkiv, og heretter skal alle som sender meg sånt få et flott kukbilde i retur. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Bente1234 skrev:

Nei var nok ikke så mange som tok med filmrullen til fotobutikken, fremkalte bilder og sendte i posten :) :) :) 

Anonymkode: bf3ea...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TheCatLady skrev:

Nei, ser ikke at jeg har skrevet at det skjer ofte med meg og sier alltid nei.

Åja tolket det sånn at de gangene du sa nei sendte de ikke.😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Tiuren skrev:

Hvor stort er egentlig problemet "dickpics som sendes uoppfordret fra fremmede"?

For å kaste litt bensin på bålet... Dersom man får mengder av slike, bør man da vurdere miljøet man ferdes i og signalene man sender ut? 

Personlig sender jeg bare slike bilder til de som tigger mye og lenge, og bare dersom jeg har vidvinkelobjektiv tilgjengelig slik at jeg får med hele motivet. 

Det holder å være aktiv på et diskusjonsforum. Hvis man poster en kommentar de rette herrene oppfatter som feministisk kan man risikere å få meldingsboksen full av dicpics. De er av den oppfatning at feminister har fått for lite kuk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, youcancallmejune skrev:

Det holder å være aktiv på et diskusjonsforum. Hvis man poster en kommentar de rette herrene oppfatter som feministisk kan man risikere å få meldingsboksen full av dicpics. De er av den oppfatning at feminister har fått for lite kuk.

😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Det er jo faktisk en sabla god idé. Jeg skal lage et dickpic-arkiv, og heretter skal alle som sender meg sånt få et flott kukbilde i retur. 

Finn heller noen bilder av fitte med sykdom, utflod osv ... - litt sånn heslig, likt med uoppfordret kuk-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Du kan jo bruke de som sender for det er jo ulovlig uansett... send d videre til neste.. kanskje menn tenker seg om to ganger neste gang😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, keso skrev:

Finn heller noen bilder av fitte med sykdom, utflod osv ... - litt sånn heslig, likt med uoppfordret kuk-bilder

Opphavsrett sikkert der og 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo brukt mus fra Google å sendt tilbake de går jo rett på den og blir drit sur når jeg sier d ikke var min lenge etterpå😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bente1234 skrev:

Eller må en ha tillatelse fra hesten??

Du kan få et bilde av meg som skremselspropaganda, jeg har ofte hørt at jeg har en hestkuk... og er en hestkuk, og spiser som en hest😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...