calium Skrevet 3. september 2020 #1 Del Skrevet 3. september 2020 Koser meg med Grey´s Anatomy, og blir helt oppslukt i kjemien mellom Derek (Patrick Dempsey) og Meredith (Ellen Pompeo). Ellers syns jeg at de to som spiller hovedrollene i 50 shades of grey mangler en del på kjemien for at jeg skal bli overbevist. Noen flere? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Del Skrevet 3. september 2020 Enig 😄 Twilight dukker opp først i hodet mitt da. Bare for å nevne en ting, elsket hvordan hoved karakterene i X files spilte mot hverandre og kjemien, men de hatet hverandre...har jeg hørt. Anonymkode: 37928...cfb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Del Skrevet 3. september 2020 Best- Mena Suvari og Jason Biggs i Loser (2000) Dårligst- Natalie Portman og Hayden Christensen i Star Wars Anonymkode: 60915...2a0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Del Skrevet 3. september 2020 Harry Potter og Ginny Weasley. Syns Ginny Weasley var dårlig castet Anonymkode: d7525...0a9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Del Skrevet 3. september 2020 Når du er inne på Grey's Anatomy, så var det mange par med dårlig kjemi der også, Izzy og George var helt vondt å se på. Rachel og Joey i Friends var også nesten ekkelt å se på, det følte så ekstremt unaturlig. 50 shades-paret har heeeelt elendig kjemi. Jeg så filmen uten å ha lest en bok og jeg skjønte ikke hvorfor de ble sammen, jeg så ikke når de falt for hverandre eller at de likte hverandre i det hele tatt. Og da kjøper man jo ikke det eneste denne filmen egentlig handler om, nemlig at de har så sykt gnistrende kjemi. Mitt favorittpar gjennom alle tider er Mulder og Scully, men da i de gamle serien hvor de bare var venner og kolleger, de var ikke like bra sammen da de faktisk ble sammen. Det paret i True Blood har også knallgod kjemi. Anonymkode: 9e6d0...5e0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Del Skrevet 3. september 2020 Beste: Sherlock og John (spilt av Cumberbatch og Freeman) Anonymkode: 88356...cb7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. september 2020 #7 Del Skrevet 3. september 2020 Jamie Fraser og Claire i Outlander synes jeg har en helt super og troverdig kjemi 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Del Skrevet 3. september 2020 Dårlig kjemi: Toby og Spencer i Pretty Little Liars. Kjemien var nok ikke hjulpet av at han som spilte Tony var en så dårlig skuespiller at det var helt pinlig å se på. Anonymkode: 69a14...795 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Del Skrevet 3. september 2020 God kjemi: Jamie og Claire - Outlander. Fitz og Olivia - Scandal. Damon og Elena - The Vampire Diaries. Anonymkode: 25ea9...253 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Del Skrevet 3. september 2020 Normal people! Anonymkode: 9fccd...b0a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. september 2020 #11 Del Skrevet 3. september 2020 Beste Reese Witherspoon og Joaquin Phoenix i Walk the line. Verste Tom Hardy og Michelle Williams i Venom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 3. september 2020 #12 Del Skrevet 3. september 2020 Tenker friends. Rachel og Joey som en annen sier her ble bare helt feil. Det ødela en del av serien og ble bare for dumt. Vet ikke helt om kjemien mellom Ross og Rachel (eller skuespillerene da) egentlig var så bra heller. Monica og Chandler derimot var helt fantastisk ☺️ De to fikk visst så god kjemi på settet at de fremdeles er gode venner og møtes jevnlig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. september 2020 #13 Del Skrevet 3. september 2020 Jean Reno og unge Natalie Portman i "Léon - The Professional" har en fantastisk kjemi. Elsker den filmen og det samspillet. Og, ja...elsker også Oldman i den motbydelige rollen han har her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #14 Del Skrevet 3. september 2020 2 timer siden, skruf skrev: Jamie Fraser og Claire i Outlander synes jeg har en helt super og troverdig kjemi Enig, det er helt fantastisk å se 😍 Jeg er enda ikke helt overbevist om at se ikke har et ekstra godt øye til hverandre i virkeligheten også😉 Anonymkode: dfbd0...164 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 3. september 2020 #15 Del Skrevet 3. september 2020 Beste: Heather Mentzies og Bradford Dillman i Pirahna 1978 versjonen. Elsker humoren deres. .. ellers er jeg enig i at kjemien ikke var i fyr og flamme blant castingen i twilight filmene, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. september 2020 #16 Del Skrevet 3. september 2020 William Powell og Myrna Loy i alle 14 filmene de gjorde sammen mellom 1934 og 1947, De hadde fantastisk kjemi Elendig kjemi Katie Holmes og Christian Bale i Batman Begins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #17 Del Skrevet 3. september 2020 Jim og Pam fra the office❤️ Anonymkode: b6a9a...068 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. september 2020 #18 Del Skrevet 3. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Best- Mena Suvari og Jason Biggs i Loser (2000) Dårligst- Natalie Portman og Hayden Christensen i Star Wars Anonymkode: 60915...2a0 Har aldri sett Loser, men jeg er helt enig i den fraværende kjemien mellom Natalie og Hayden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #19 Del Skrevet 4. september 2020 Keeley Hawes og Richard Madden i Bodyguard Tea Leoni og Tim Daly i Madam Secretary Det første som slo meg nå. Men er veldig enig om Courteney Cox og Matthew Perry. De bare føltes helt riktig sammen når Monica og Chandler fant hverandre. Hele FRIENDS-gjengen, egentlig, har dritgod kjemi. Anonymkode: 4c3d5...7e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #20 Del Skrevet 4. september 2020 God kjemi : Trinity og Neo i den orginale matrix filmen. Dårlig kjemi : Fader Brown og kona Anonymkode: db0db...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå