Jr.Garcon Skrevet 4. september 2020 #41 Skrevet 4. september 2020 På 2.9.2020 den 21.41, AnonymBruker skrev: Har truffet en mann tre ganger og liker han kjempe godt. I dag fikk jeg vite at han er arbeidsløs. Han har utdannelse men ikke jobbet på lenge. Redd for å involvere meg i han og få økonomiske problemer... Ikke kall meg overfladisk. Jeg sier ikke at jeg definitivt dumper han men synes det er kjipt at han bor på sofaen til en kamerat liksom og ikke får gjort "mer" ut av livet sitt. Han som person er bra. Jeg funderer!!! Anonymkode: fdad0...57f Jeg hadde ikke hatt noe problem med å date en arbeidsløs/en dame på NAV, så sant livssituasjonen hennes var "ryddig nok". Altså, ikke sånn " alt jeg eier har jeg i denne posen og jeg bor på sofaen til en venninne", den hadde jeg vært skeptisk til. 1
AndreasBR Skrevet 5. september 2020 #42 Skrevet 5. september 2020 På 4.9.2020 den 2.39, AnonymBruker skrev: Du har fått ut båten? Anonymkode: 69226...ddd Hva mener du? Fått ut båten fra hvor?
Antiviruset Skrevet 5. september 2020 #43 Skrevet 5. september 2020 På 2.9.2020 den 21.41, AnonymBruker skrev: Har truffet en mann tre ganger og liker han kjempe godt. I dag fikk jeg vite at han er arbeidsløs. Han har utdannelse men ikke jobbet på lenge. Redd for å involvere meg i han og få økonomiske problemer... Ikke kall meg overfladisk. Jeg sier ikke at jeg definitivt dumper han men synes det er kjipt at han bor på sofaen til en kamerat liksom og ikke får gjort "mer" ut av livet sitt. Han som person er bra. Jeg funderer!!! Og du gjør rett i å fundere! Det er jo ikke snakk om å gifte deg med vedkommende helt enda? Ta det rolig om du har tid til å gjøre akkurat dette, ro ned relasjonen og bare hold det gående med at dere er sammen. Sett krav til han at du forventer at han skaffer seg videreutdannelse eller finner seg en ny jobb over litt tid. Så ser du på responsen i form av handling som kommer fra han. Han kan ikke forvente å leve på deg, det vil være et eneste stort rødt flagg. Bare ikke flytt sammen før han har orden på livet sitt, eller andre felles forpliktelser før dette er tilfellet. Begynner han å mase etter penger? Ikke gi han en krone! Da går du ned en gate du aldri kommer ut av. Kan godt hjelpe litt om du føler det er riktig, men ikke i form av penger direkte. I et forhold som utvikler seg slik, må han vise at han kan være selvstendig og klare seg selv, først da kan et forhold fungere ut ifra en slik forutsetning du forteller om. Har du tid til dette? Gidder du å se det an på denne måten? Gi det en sjanse. Om ikke gå videre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå