AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Del Skrevet 2. september 2020 Kjørte i en 100 sone (trodde det var 110 sone, men kom akkurat inn i 100 sona) i venstrefila forbi en trailer. Da kommer det en bil bak meg i stor fart og legger seg helt oppi rompa på bilen min, denne bilen blinker med lysa, sånn som utålmodige folk som vil forbi gjør. Så jeg legger meg i litt over 120 fordi ble stressa av bilen som lå helt oppi min og blinka. Deretter la jeg meg inn foran traileren. Da la bilen seg inn bak fortsatt ekstremt nærme min og satt på blålysa. Den lå så nærme at vi så vidt så blålysa. Fikk 6000 i bot og 6 prikker på førerkortet siden jeg har prøvetid på førerkortet. Men reagerer på måten det ble gjort på.. er det lovlig av politiet å kjøre så nærme? Om jeg ligger så nærme en annen bil er det førerkortbeslag. Dessuten pressa han på med vilje Anonymkode: 781a5...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Del Skrevet 2. september 2020 De gjør det for å se hvordan du reagerer Anonymkode: 5feef...c5d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #3 Del Skrevet 2. september 2020 Du skal ha oss til å tro på at du ble stoppet og fikk forenklet forelegg fordi politiet la seg opp i rumpa på deg? Yeah right... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 2. september 2020 #4 Del Skrevet 2. september 2020 Du burde ikke la deg presse opp i fart.. glem hele saken 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Del Skrevet 2. september 2020 De presset deg ikke opp i fart. De la seg bak og signaliserte at du skulle stoppe. At du ikke forstod dette, og kjørte fortere, er ikke deres feil. Anonymkode: d2706...48b 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Del Skrevet 2. september 2020 Du kjørte i 110 i 100 sone fordi du trudde det var 100. Du satt opp farten ytterligere i det du fikk en utålmodig bilist bak deg. Du kjører forbi, selv om bilen i høyrefilen holder fartsgrensen. Høres ut som en veldig velfortjent bot. Anonymkode: f9d0f...22d 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ze.Xhx Skrevet 2. september 2020 #7 Del Skrevet 2. september 2020 Hva var begrunnelsen for forelegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Del Skrevet 2. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjørte i en 100 sone (trodde det var 110 sone, men kom akkurat inn i 100 sona) i venstrefila forbi en trailer. Da kommer det en bil bak meg i stor fart og legger seg helt oppi rompa på bilen min, denne bilen blinker med lysa, sånn som utålmodige folk som vil forbi gjør. Så jeg legger meg i litt over 120 fordi ble stressa av bilen som lå helt oppi min og blinka. Deretter la jeg meg inn foran traileren. Da la bilen seg inn bak fortsatt ekstremt nærme min og satt på blålysa. Den lå så nærme at vi så vidt så blålysa. Fikk 6000 i bot og 6 prikker på førerkortet siden jeg har prøvetid på førerkortet. Men reagerer på måten det ble gjort på.. er det lovlig av politiet å kjøre så nærme? Om jeg ligger så nærme en annen bil er det førerkortbeslag. Dessuten pressa han på med vilje Anonymkode: 781a5...679 Neste gang husk! Hvis de kjører i ræva på deg, er de som må betale, ikke du! Anonymkode: 4ef58...b34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #9 Del Skrevet 2. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjørte i en 100 sone (trodde det var 110 sone, men kom akkurat inn i 100 sona) i venstrefila forbi en trailer. Da kommer det en bil bak meg i stor fart og legger seg helt oppi rompa på bilen min, denne bilen blinker med lysa, sånn som utålmodige folk som vil forbi gjør. Så jeg legger meg i litt over 120 fordi ble stressa av bilen som lå helt oppi min og blinka. Deretter la jeg meg inn foran traileren. Da la bilen seg inn bak fortsatt ekstremt nærme min og satt på blålysa. Den lå så nærme at vi så vidt så blålysa. Fikk 6000 i bot og 6 prikker på førerkortet siden jeg har prøvetid på førerkortet. Men reagerer på måten det ble gjort på.. er det lovlig av politiet å kjøre så nærme? Om jeg ligger så nærme en annen bil er det førerkortbeslag. Dessuten pressa han på med vilje Anonymkode: 781a5...679 Var det fordi du kjørte for fort eller for sakte? Er jo ikke greit å presse folk til å gå over fartsgrensa for så å gi deg bot fordi du kjørte for fort. Er jo helt sykt. Aldri opplevd noe slik oppførsel fra politiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #10 Del Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også opplevd det samme politibiler som kjører rett opp i rævva på andre bilister. Dersom en "hvermansen" hadde funnet på noe sånn mot noen politifolk så ville de garantert ha blitt stoppet og fått straff. Men politiet står jo selvfølgelig fritt til å gjøre hva pokker de vil.. Anonymkode: 3aac8...4e7 Dette er jo ikke poenget her i det hele tatt. Poenget er at TS later som om han fikk forenklet forelegg fordi politiet la seg opp i rumpa hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #11 Del Skrevet 2. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De presset deg ikke opp i fart. De la seg bak og signaliserte at du skulle stoppe. At du ikke forstod dette, og kjørte fortere, er ikke deres feil. Anonymkode: d2706...48b Åja selvfølgelig. Ts kjørte i 110.. Men aldri opplevd at noen har fått straff for å kjøre litt over 100 i 100 sona... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #12 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Var det fordi du kjørte for fort eller for sakte? Er jo ikke greit å presse folk til å gå over fartsgrensa for så å gi deg bot fordi du kjørte for fort. Er jo helt sykt. Aldri opplevd noe slik oppførsel fra politiet Det er jo fordi det er løgn... Det er langt mer sannsynlig at TS har kjørt altfor fort, blitt tatt av politiet og søker bekreftelse på at politiet er noen idioter fordi han har tabbet seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #13 Del Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, chunkylover53 skrev: Det er jo fordi det er løgn... Det er langt mer sannsynlig at TS har kjørt altfor fort, blitt tatt av politiet og søker bekreftelse på at politiet er noen idioter fordi han har tabbet seg ut. Da måtte han kjørt vanvittig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #14 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Åja selvfølgelig. Ts kjørte i 110.. Men aldri opplevd at noen har fått straff for å kjøre litt over 100 i 100 sona... Nei, nettopp. Det er en usannsynlig historie. Det tar så langt tid å skrive det forelegget at det ikke er verdt det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #15 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Da måtte han kjørt vanvittig fort Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #16 Del Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, chunkylover53 skrev: Hvorfor det? Fordi alle kjører fortere enn fartsgrensa på motorveien opplever jeg. Jeg blir forbikjørt når jeg holder meg i 90 hver gang. Alle kjører over 100. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #17 Del Skrevet 2. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk 6000 i bot Ingenting som gir 6000kr i bot. Du kan dog få 6400 kr i forenklet forelegg for å ha kjørt i mellom 20 og 25 km/t over grensa i 90-sone eller høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #18 Del Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Fordi alle kjører fortere enn fartsgrensa på motorveien opplever jeg. Jeg blir forbikjørt når jeg holder meg i 90 hver gang. Alle kjører over 100. Historien er løgn. Det er jo hele poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #19 Del Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, chunkylover53 skrev: Historien er løgn. Det er jo hele poenget. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #20 Del Skrevet 2. september 2020 Så lenge man kjører fint kan man ligge 30 over i 100 sone uten å bli stoppet. Anonymkode: ee93e...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå