Gå til innhold

Pågående utlending gjenger som lukter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg synes ikke det er noe hyggelig å trene på senteret mitt lengre da det er blitt kjempestore gjenger med mørkhudede menn som snakker kjempe høylytt og de lukter... Jeg er på ingen  måte rasist, men synes det er veldig forstyrrende. De opptar nesten hele plassen på gymmet.  Dessuten er det flere av dem som er veldig pågående på oss jentene der. Det er ubehagelig. De følger oss til butikken osv og prøver å få kontakt selv om vi avviser. Det er så ekkelt. Er det vanlig at slike gjenger "overtar" treningssentrene? Ikke spriter de apparatene etter bruk heller. 

Anonymkode: d7597...d48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du rapportert dem? 

Anonymkode: 44fdc...9db

Nei, tar heller og finner et nytt senter å trene på.

Anonymkode: d7597...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tar heller og finner et nytt senter å trene på.

Anonymkode: d7597...d48

Hvorfor spør du her da, om du har tenkt til å slutte ? Si ifra til de direkte + de ansatte , davel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Alexz skrev:

Hvorfor spør du her da, om du har tenkt til å slutte ? Si ifra til de direkte + de ansatte , davel. 

For å høre om det er flere som opplever det samme. Gidder ikke å si ifra til de ansatte hvis det bare er en fillesak og det bare er jeg som overreagerer. Hva skal jeg si liksom uten å framstå som rasist?

Anonymkode: d7597...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, om jeg var deg hadde jeg sagt: (og jeg har opplevd innpåslitne mannfolk i alle farger , som de fleste andre kvinner) «Hei, jeg er ikke interessert! Kan du la meg være i fred?!» passe høyt ! Om det er en fillesak eller ikke må du nesten vurdere selv, men om du føler deg plaget så er det jo ikke det.

 Kvinner finner seg i for mye drit generelt, spør du meg.

Jeg hadde ikke tenkt tanken på å være rasist engang, men nå hadde jeg heller ikke nevnt i innlegget mitt at de var mørkhudede heller, da.. ikke at jeg hadde laget et innlegg idet hele tatt, hadde bare tatt set opp med de det gjaldt der og da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de åpenbart oppfører seg upassende, er det jo bare å si hvordan du oppfatter det. Det er jo ikke rasistisk å beskrive oppførselen deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært bortpå noen tilsvarende folk, faktisk. Bare at det var på skolen. Ekstremt irriterende.

Anonymkode: 30241...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ytdhd skrev:

Når de åpenbart oppfører seg upassende, er det jo bare å si hvordan du oppfatter det. Det er jo ikke rasistisk å beskrive oppførselen deres

Sånn som rasistkortet blir brukt nå til dags, så er det fort gjort å bli stemplet som rasist uansett hva det er, bare det er noen hvite, som sier i mot noen svarte. 

Anonymkode: 30241...0ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som rasistkortet blir brukt nå til dags, så er det fort gjort å bli stemplet som rasist uansett hva det er, bare det er noen hvite, som sier i mot noen svarte. 

Anonymkode: 30241...0ba

Treningsstudioer har som regel kamera, kanskje de ansatte kan se gjennom opptakene, så ser de kanskje vibbene de sender ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent i 2-3 år til. Vi blir som Sverige pga naiviteten. Blir bare dritt overalt. 

Anonymkode: dd208...10b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg opplevde akkurat det samme. Veldig Innpåslitene  guttegjenger, som henger mer enn de trener. 
Jeg gav beskjed om at jeg ønsket fokus på treningsøkten min, så jeg fint om jeg kunne få konsentrere meg i fred. 
Det hjalp til en viss grad, da snakket de kun til meg på vei inn/ut, men de stod å stirret på meg mens jeg trente. Jeg sluttet å trene der.

Anonymkode: 90be1...a37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lukter? Du mener svettelukt?

Er trossalt et treningssenter...

Anonymkode: d51e0...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent i 2-3 år til. Vi blir som Sverige pga naiviteten. Blir bare dritt overalt. 

Anonymkode: dd208...10b

Oslo *

 

Resten av Norge har ikke problemer med gjenger. FYI

Anonymkode: d51e0...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lukter? Du mener svettelukt?

Er trossalt et treningssenter...

Anonymkode: d51e0...cc0

Ingen ting å legge skjul på at de fleste utlendinger lukter sterkt.

Anonymkode: 30241...0ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

lukter? Du mener svettelukt?

Er trossalt et treningssenter...

Anonymkode: d51e0...cc0

Er nok enten gammel svettlukt, "matlukt" (tenk hvitløk, osv) eller parfyme tenker jeg. Har vært borti lignende, men daglig leder snakket med dem og satte opp skilt på flere språk i garderoben.

Basert på teksten til TS så høres det ut som en sak for personalet på senteret, og faktisk politiet hvis TS blir fulgt etter utenfor senteret.

Anonymkode: 4b6f3...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...