Gå til innhold

Tyren & Rune 31.5.03


Tyren

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men har vi faktisk klart å få bestilt takkekortene.... Jaggu på tide, er jo snart ett halvt år siden vi giftet oss... :oops: :oops:

Bildene ble bra, så til helgen skal vi skrive til blekket spruter og krampa tar oss!! :ler:

Bestilte kortene på Eurofoto og var veldig fornøyd, så jeg bestiller nok flere bilder derifra ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Nå er jeg forøvrig orntli arg :x på BC som ikke ringer eller svarer på mail... Det ender vel opp med at jeg aldrig får tilbake resten av sløret mitt. Kanskje jeg rett og slett skal ta meg en tur opp til de en dag....? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare limer inn historien om katten min og hva som skjedde 29.06.03

Idag morges har antagleligvis min lille unge (katten min Tarzan) detti ned fra ett tre. Hun klarte å kavre seg hjem og inn på soverommet, hvor hun datt om på gulvet og bare hylte!!!

Jeg fikk løftet henne opp i senga og så fort at hun ikke klarte å holde bakparten oppe. Jeg fikk vekt mannen i en fei, fant fram buret hennes og avsted bar det til veterinæren.

Etter å ha tatt røntgenbiler viste det seg at hun har brekt hofta på begge sider. Vi måtte sørgmodig la henne bli igjen, da veterinæren måtte prate med en kirurg før de kunne si hva som evnt ble utfallet for "ungen" vår.

Etter noen timers venting ringte vet'en og fortalte at det blir operasjon i morgen og en ukes opphold på sykestua hos dem og "ungen" min er på vei til å bli frisk, men det vil ta lang tid.

Selv om dette er gode nyheter, så kan jeg ikke noe for at jeg faktisk er kjempelei meg idag. Har jo så vondt av pusungen min!!!!

Og den 10.07.03 fortsetter historien....

Pusegullet ble hentet hos veterinæren igår. Gjett om hun ble glad når hun hørte stemmene våre nede igangen??! Det var selvfølgelig mest stas å få kos av pappaen sin og bli bært av han og å få sitte på fanget hans hele veien hjem. Mjauing og kosing hele veien

Vel hjemme tok vi med gullet opp i første etage, så hun fikk hilse på det andre gullet vårt. Gjensynet ble hjertelig, men endte med at lillegull fikk seg en ørefik av sykegullet fordi hun ble litt for innpåsliten.... Det skal ikke være så greit!

Hun fikk også masse tunfisk, som sklei ned på høykant, skulle tro hun ikke hadde spist mat på de 14 dagene hun har vært borte! Etter 5 minutter ilte hun på do og ut kom alt igjen.... Skikkelig dårlig i magen sin stakkars! Men mer tunfisk skulle hun ha....!

Vi tok med oss gullet ned i kjellerstua og slapp ut lillegull. Lot pusen vandre fritt rundt med en bakdel som vingla hit og dit mens hun gikk... Etter hvert så fant jeg ut at vi måtte få sperret av selve kjellerstua, så hun holdt seg kun der inne. Fikk sperret av på den enkle måten at jeg brettet ut en gjesteseng i en v og satt den i spenn, vi kan gå ut og inn, mens gullet må holde seg på den ene siden (hun har allikevel stor nok plass, ca 50 kvm så det er ingen fare...) Demonterte høytalerne til stereoanlegget og la de foran sofaen og vinduet (hvor hun gjerne ville titte litt ut..) så det ble som en trapp (skal ikke hoppe opp og ned pga bruddet). Pusen er smart og skjønte med en gang hva som var meningen med opplegget mitt *stolt*

Det som gjør at jeg fortsatt er litt lei meg, er fordi hun tydeligvis har ganske vondt og jeg kan ikke gjøre noe for at smertene skal bli borte.

Etter ca 3 timer hjemme, så klarte hun liksom ikke å finne roen. Hun prøvde å legge seg ned, men det var bare vondt. Ynka seg noe veldig pga smertene og vi ble selvfølgelig veeeldig bekymra! Ikke ville hun ha kos heller, for da var tydeligvis ALT vondt.. Ringte til vet'en og lurte på om jeg kunne gi henne noe smertestillende, men ble anbefalt å ikke gi henne noe, bare prøve å få henne til å legge seg ned å slappe av...

Akkurat da synes jeg vet'en var litt ufølsom, til tross for at jeg skjønte argumentet (katter tåler dårlig smertestillende osv) Det tok litt tid, men etter en stund, så fant gullet en passende hvilestilling og fikk lagt seg til rette. Min kjære fant ut at han skulle sove på sofaen, så pusen vår hadde litt trygghet. Hun syntes tydligvis at det var veldig trygt å ha han i nærheten, for i løpet av natta klarte hun å komme seg over til pappaen sin og fikk lagt seg ned ved beina hans i en ball. Sånn lå de når jeg kom for å vekke min kjære idag morges

Det var med tungt hjerte vi reiste av gårde til jobb idag morges, men gullet lå fortsatt sammenkrøllet i sofaen og sov, noe hun vanligvis gjøre når vi ikke er hjemme også. Men har allikevel en litt vond følelse fordi jeg vet at hun har det så vondt.

Hvis hun har like vondt idag, så ville vet'en at vi skulle komme tilbake med pusen vår Kan ikke si at vi hadde veeeldig lyst til å gi henne ifra oss igjen, men må vi så må vi. Alt for pusegullet vårt!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med lille pusen da? Stakars liten, knekke hofta.... *grøsse* Håper pusen er kommet seg og at den har det fint... :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Camie, sorry sent svar til deg, men jeg er ikke flink til å skrive dagbok desverre..... :oops:

Tusen takk for skryt av bildet. Det er faktisk favoritt bildet til forloveren og og meg også og det er forstørret og henger på veggen :-) Vi rakk ikke å gjøre oss til, så det er nok derfor det ble så naturligt.

Katten min har det forsåvidt bra etter den store operasjonen som var ifjor sommer, men nå er vi igang igjen, men det er jurkreft denne gangen :cry: .... Har lagt inn innlegg på kjæledyr om siste nytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...