Gå til innhold

Barbering på offentlig sted

tobo

Anbefalte innlegg

Noen ting bør kanskje skje bak lukkede dører. Det går an å ta litt hensyn. Greit at vi skal være frigjorte altså, men det får være måte på...

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vindelspev
Det synes jeg faktisk er litt urenslig, med tanke på håroppsamling og slikt. Jeg har like lite lyst til å tråkke i andres kjønnshår som i andres spytt og urin.

Merkelig ting å gjøre.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg faktisk er litt urenslig, med tanke på håroppsamling og slikt. Jeg har like lite lyst til å tråkke i andres kjønnshår som i andres spytt og urin.

Må si meg enig med denne. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg tror ikke det har skjedd noe med hverken "moral eller folkeskikk". For disse tilfellene som ramses opp her (barbere underliv i fellesdusj, skifte bind og tampong i garderoben) er jo enkelttilfeller, og jeg nekter å tro at dette blir "mer og mer vanlig" og at det er mange mennesker som gjør sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om skifting av tampong. Toalettet var opptatt, og istedet for å vente de to minuttene det tok før det ble ledig bare stilte damen seg opp midt på gulvet, skrevde og dro ut en blodig tampong. 

:overrasket::overrasket::overrasket:

Er det mulig å være så lite diskre?? Fy, fa...

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Milah
Jeg tror ikke det har skjedd noe med hverken "moral eller folkeskikk". For disse tilfellene som ramses opp her (barbere underliv i fellesdusj, skifte bind og tampong i garderoben) er jo enkelttilfeller, og jeg nekter å tro at dette blir "mer og mer vanlig" og at det er mange mennesker som gjør sånt!

Håper for all del at dette ikke er noe som er i ferd med å bli vanlig. Tror du har rett forresten, mennesker som gjør merkelige ting vil alltid finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg jobber med (klesbutikk) fant for en stund siden et bind (brukt) i prøverommet. VEMMELIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Ei jeg jobber med (klesbutikk) fant for en stund siden et bind (brukt) i prøverommet. VEMMELIG!!!

:overrasket:

Det får en virkelig til å undre seg over om folk har lært skikk og bruk i det hele tatt. Litt må det da gå an å tenke seg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg vet at for noen år siden så fantes det en del hybler til leie for studenter i Bergen. De hadde ikke bad, knapt nok toalett. Det var da vanlig at de som bodde der dusjet i svømmehaller eller treningssentre.

Det kan være en forklaring, men ikke en unnskyldning. Slike ting gjør man ikke i offentlige rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selv om jeg ikke vil vite det.... hvor i all verden gjorde hun av den blodige tampongen???? :kvalm:

Nei er det mulig sier nå jeg da..... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn

Tror dere jenter slipper billig unna. Jeg opplevde at en onanerte i badstua, akkurat som det er helt vanlig når det er flere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm shocked!! :overrasket:

Intimbarbering og tampongplassering??

Jeg synes at barbering av ben på buss er helt over kanten også jeg. SÅ travle er vi da vel ikke, at vi ikke kan vente til vi kommer hjem??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir skikkelig kvalm av dette her - men ikke overrasket, fant en gang et brukt truseinnlegg i et prøverom. Har også vært med på at kollegaer har funnet tydelig (!) brukt undertøy.

Endret av ¤Arwen¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!!!!!

Og jeg som synes det er ekkelt om folk ikke pakker inn bind/tamponger før de kaster de i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...