Gå til innhold

Barbering på offentlig sted


tobo

Anbefalte innlegg

I går da jeg dusjet etter trening, tok en dame fram høvel og skum og satte i å barbere seg nedentil. Er ikke det litt spesielt, eller er det jeg som begynner å bli prippen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig rart, har opplevd det selv og ble stående "stum og still"en stund. Men så har jeg hørt at jeg er prippen jeg da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var rart... i alle fall å barbere seg der. Hadde vært annerledes under armene, men syns jo egentlig at sånne ting kan man gjøre hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

høhø! jeg ville nok sett litt ekstra, men tja... jeg har barbert beina på bussen, og om folk vil barbere seg så kjør på :P

Ok da, kanskje ikke akkurat der nede da.. jeg ville iallefall gjort det hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg faktisk er litt urenslig, med tanke på håroppsamling og slikt. Jeg har like lite lyst til å tråkke i andres kjønnshår som i andres spytt og urin.

Merkelig ting å gjøre.

Endret av Melk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Der hvor jeg trener (eller i det minste er støttemedlem.. ;) ) har det faktisk kommet opp skilt om at barbering er forbudt. Det var tydeligvis ett såpass problem at det var nødvendig.

Det sjenerer ikke meg noe veldig, men at noen barberer seg der nede synes jeg blir blir litt vel privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

det kan jo føre til smitte av masse drit det da... uhygienisk og nesten litt farlig å gjøre det i felles dusj synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Æsj, jeg hater all slags kroppslig avfall, skjønner ikke at noen kan finne på noe slikt i full offentlighet!

Var på hyttetur med en kompis, og plutselig oppdaget jeg at han satt ved kjøkkenbordet og varberte seg i ansiktet!

Jeg ble sjokkert og ga uttrykk for det (små hårstubber fra ansiktet hans som lå på spisebordet!), han forundret seg over at jeg hadde noe imot det, men gikk inn på det badet etterhvert.

Tenk hvor mye rart vi hadde fått sett dersom et tv-program hadde filmet folk med skjult kamera dersom de var alene i hjemmene sine.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor mye rart vi hadde fått sett dersom et tv-program hadde filmet folk med skjult kamera dersom de var alene i hjemmene sine.....

Og takk og lov for at vi ikke får det. Jeg har null interesse av å se naboen på teve der han piller seg i nesa, klør seg i rompa eller slenger beina på bordet.

Men barbering av kjønn på offentlig sted, det er litt sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

jeg har sett damer skifte bind i garderoben også, uten å gå inn på do som jeg ville gjort. URK!! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett damer skifte bind i garderoben også, uten å gå inn på do som jeg ville gjort. URK!!  :forvirret:

For ikke å snakke om skifting av tampong. Toalettet var opptatt, og istedet for å vente de to minuttene det tok før det ble ledig bare stilte damen seg opp midt på gulvet, skrevde og dro ut en blodig tampong. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
For ikke å snakke om skifting av tampong. Toalettet var opptatt, og istedet for å vente de to minuttene det tok før det ble ledig bare stilte damen seg opp midt på gulvet, skrevde og dro ut en blodig tampong.  :overrasket:

Nok nå :overrasket:

Jeg fikk ikke akkurat lyst til å dra på SATS og dusje der på en stund. Heldigvis er jeg blitt forskånet for de verste tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
For ikke å snakke om skifting av tampong. Toalettet var opptatt, og istedet for å vente de to minuttene det tok før det ble ledig bare stilte damen seg opp midt på gulvet, skrevde og dro ut en blodig tampong.  :overrasket:

Herreguuuud, da hadde jeg seriøst brekt meg og kasta opp :overrasket: utrolig hvor disgusting det går an å være... :forvirret:

Endret av Lilleulv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til oppførsel da :roll:

Den eneste formen for offentlig barbering jeg kan akseptere er når gutta barberer seg i ansiktet etter en dusj. All annen barbering bør da forgå hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Folk tenker ikke virker det som. Intimbarbering, skifting av bind/tamponger skal da ikke gjøre på offentlige steder?! Såpass bluferdiget og respekt for andre burde man kunne forvente mener nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...