Gå til innhold

Gravid med pco


Shavasa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 DPO og der kom mens. Så da var iallefall eggløsning ca. Der jeg trodde 😊👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med en avklaring selv om det er kjeeempekjedelig at det ble mensen :( Masse lykke til i ny pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Greit med en avklaring selv om det er kjeeempekjedelig at det ble mensen :( Masse lykke til i ny pp!!

Ja, mye bedre enn å ha sykluser på opptil 75 dager! Nå blir det en pausemåned uten letrozol og så trippel runde igjen neste syklus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Begynte for litt over 2 uker å ta myo inositol. Merker jeg har mer stabilt humør og mindre småsulten. 

Er på cd 11 idag å kjenner litt på at eggstokkene har begynt å jobbe. 

Begynner derfor å teste etter eggløsning framover. Skal tro om det kan komme eggløsning av seg selv uten letrozol denne mnd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Cd25 idag, har testet etter eggløsning siden cd11, alle svake. Begynner derfor med provera idag for å sette i gang ny mens. Må få neste pp til å klaffe da turnus med mann har forskjøvet seg litt, så vi får knappe 2 uker sammen. Hadde håpet at kroppen skulle forsøke på eggløsning uten stimulering, men det viser seg å vere håpløst. Bare å forberede seg på nok en runde med trippel letrozol i februar 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Da er jeg 4 dpo etter eggløsning cd18 igjen på trippel dose letrozol.

Har egentlig mistet litt håpet og faktisk begynt å tenke på om kanskje det å få barn ikke er for meg.

Tankene om barn er nesten ikkeeksisterende nå for tiden å jeg kjenner ikke på noen spenning rundt det å teste heller. 

Tenker å gi det de siste rundene til med hormoner,. Da jeg har 2 runder til med letrozol før det er videre på ivf. 

Tror kanskje jeg bare tar det som om det ikke er meningen at jeg skal ha barn visst det ikke skjer snart. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shavasa skrev (35 minutter siden):

10 dpo.. kan det faktisk ha gått denne gangen? 🤯🤩🤩🤩

IMG_20210302_093835.jpg

Kan se sånn ut! 🤩🙈❤️❤️🎉

Gratulerer? 💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa det ser sånn ut!! :strix: Ser ut som letrozol endelig fungerte bra! Og du slipper IVF. Så magisk og velfortjent *rørt*

Kanskje du må ta en digital i morgen for å se det med bokstaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Jaaa det ser sånn ut!! :strix: Ser ut som letrozol endelig fungerte bra! Og du slipper IVF. Så magisk og velfortjent *rørt*

Kanskje du må ta en digital i morgen for å se det med bokstaver?

Tusen takk ❤️ har ikke gått opp for meg ennå🤯 var tidligtest jeg brukte nå da, vil en digital slå ut tror du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shavasa skrev (2 timer siden):

Tusen takk ❤️ har ikke gått opp for meg ennå🤯 var tidligtest jeg brukte nå da, vil en digital slå ut tror du? 😊

Ja, tror det. De tidligtestene der har vist seg å være akkurat like som helt vanlig bp-strimmel. Med såpass synlig strek tror jeg en digital vil slå ut i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (14 minutter siden):

Herlig med en så flott og sterk test! :nordvesta:

Ja 🥰 har ikke gått helt opp for meg ennå, har siste ukene stilt meg inn på å vere barnløs. Gitt opp hele opplegget 😅 kanskje det var det som gjorde susen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaa gratulerer!! 😄😄😄 

Blir vel november baby på deg og nå, hvis alt går som det skal? 🥰🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (1 time siden):

Jaaa gratulerer!! 😄😄😄 

Blir vel november baby på deg og nå, hvis alt går som det skal? 🥰🎉🎉🎉

Takk 🥰 ja appen jeg bruker har regnet ut termin 12. November 😊🥰 blir noen nervepirrende uker, håper den klamrer seg fast 🤞🤞🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har mest lyst til å rette på deg og si det blir noen nervepirrende måneder 🙈

Er 8 dager foran deg utifra termin. Har testet ut med digitale og fikk 3+ idag 🥰 Kjenner dog at idag stikker det mye mer enn ellers, men er mer kvalm enn ellers også. Så bekymrer meg for det stikker, men har så mange andre symptomer at tror også det går helt fint inni 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (2 minutter siden):

Tror jeg har mest lyst til å rette på deg og si det blir noen nervepirrende måneder 🙈

Er 8 dager foran deg utifra termin. Har testet ut med digitale og fikk 3+ idag 🥰 Kjenner dog at idag stikker det mye mer enn ellers, men er mer kvalm enn ellers også. Så bekymrer meg for det stikker, men har så mange andre symptomer at tror også det går helt fint inni 🙈😅

Ja du har nok rett! Kjenner det stikker og strekker i magen flere ganger for dag og puppene er veldig ømme 🙈 

Har ikke blitt kvalm ennå, annet enn at jeg holdt på å kaste opp når jeg åpnet en pakke kaffi idag. Bruker vanligvis å elske lukta, men idag var den fæl 😅

Satser på spiren sitter hos oss begge 😊🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...