Gå til innhold

Gravid med pco


Shavasa

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Amatariel skrev:

Uff, ikke lett å si... Når du har vært hos gynekolog så ville jeg egentlig stolt på svarene der. En UL tar ikke feil. Og jeg har hørt at pco kan slå ut på EL-tester, selv om ikke EL er forestående. Veldig kjedelig :(

Kjempe kjedelig.... Fikk time hos gynekologen idag, og det var ingen modne egg. Kjøpte en annen test som er negativ. Tror jeg!

Screenshot_20201020-174130_Eveline.jpg

Screenshot_20201021-085136_Eveline.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Da er jeg igang med et nytt forsøk etter SA. Fikk mens igår, så cd2 idag. Starter med trippel dose letrozol fra cd4 til cd8. Håper på tidligere eggløsning denne gangen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg igang med trippel dose letrozol, håper på tidligere eggløsning denne gangen 🤞🤞 føler jeg er ikke så stressa denne pp, blir bare glad om jeg kan få eggløsning til normal tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Shavasa skrev (På 2.12.2020 den 12.47):

Da er jeg igang med trippel dose letrozol, håper på tidligere eggløsning denne gangen 🤞🤞 føler jeg er ikke så stressa denne pp, blir bare glad om jeg kan få eggløsning til normal tid. 

Hvordan går det? Spennende, håper på rask El for deg denne gangen 🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Znowie skrev (30 minutter siden):

Hvordan går det? Spennende, håper på rask El for deg denne gangen 🤞😊

Hei! 😊

Det går greit, en uke siden siste tablettene ble tatt. Kjenner igrunnen lite, håper eggløsning holder seg unna til tidligst CD17. Jobber på sjø og er ikke hjemme før den 15. Desember 😅 var usikker på om jeg skulle ta letrozol denne syklusen siden mens kom før planlagt, men konkluderte med at om det iallefall resulterer i en tidligere og bedre eggløsning er det verdt det 😊

Temper denne gangen, ligger stabilt på 36.5, så etter hva jeg har skjønt så stiger vel temp etter eggløsning. Satser på den holder seg stabil til jeg kommer hjem 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om jeg akkurat rakk eggløsning! Er så glad 😄😄 fikk lagt inn aksjer både tirsdag og onsdag, legger inn i dag også, så er det bare å vente. Premom mener det enten kommer mens eller positiv test på nyttårsaften. Hadde jo vært helt fantastisk med en positiv test 🤩

Screenshot_20201217_130434_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 time siden):

Hurra så flott at EL kom!! Velkommen inn i dpo-land! 😄

Ja endelig kom den til "normal" tid 🤩 takk 😄 blir noen seige uker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eggløsningssmerter på venstre side igår, idag våknet jeg med smerter på høyre side som varte halve dagen idag. Er dette normalt eller kan jeg vere overstimulert av trippel dose letrozol? Sluppet egg fra begge eggstokker? 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

10dpo

Konstant "støl" nederst i magen, har fått gigastore pupper med mer synlige blodårer, de føles også tunge å ømme. 

Tok test idag, men blenda,så må bare vente litt til 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Znowie skrev (6 minutter siden):

Ojj ojj, spennende! Tok du en sånn tidlig test? Krysser fingrene for to streker i morgen 🤗🤞❄️

Var tidligtest ja ☺️ tørr ikke å håpe ennå, men kroppen føles rar! Er redd det bare er pga at jeg har testen Wild yam denne gangen 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shavasa skrev (2 timer siden):

Var tidligtest ja ☺️ tørr ikke å håpe ennå, men kroppen føles rar! Er redd det bare er pga at jeg har testen Wild yam denne gangen 🤷🏼‍♀️

Jeg har også brukt wild yam, 3 om dagen.. Temperaturen falt uansett 🙈 

Fikk forsåvidt sykt "tunge" bryst og såre nippler for første gang før TR, mistenker WY har skylda 😆

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Znowie skrev (38 minutter siden):

Jeg har også brukt wild yam, 3 om dagen.. Temperaturen falt uansett 🙈 

Fikk forsåvidt sykt "tunge" bryst og såre nippler for første gang før TR, mistenker WY har skylda 😆

 

Har ikke tempet, så må bare vente på enten positiv test eller tr 😅 har trappet ned til bare en om dagen nå, så kanskje symptomene forsvinner 🙈 samme her! Kjenner sjelden at tr er på vei før samme dag 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM idag, ingen mens og blenda tester.

Hadde en sinnsyk hodepine igår og sliter fortsatt med sure oppstøt.

Murringene kommer og går, men er mildere.

Får bare vente å se om mens eller positiv test kommer snart 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (22 timer siden):

Ønsker deg alt godt for året som kommer Shavasa :hug: 
Håper du får en avklaring veldig snart nå.

nyparty.gif.2e88d5d7f2db41d62b44bec74f1fb75c.gif

Tusen takk ❤️ godt nyttår til deg også, håper 2021 bringer med en liten spire til oss begge to ❤️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...