Shavasa Skrevet 11. september 2020 Forfatter #21 Del Skrevet 11. september 2020 17 dpo. Har ikke så kraftige murringer lenger. Eneste som plager meg nå er at jeg er veldig trøtt og sliten. Sover midt på dag hver dag, noe som jeg vanligvis ikke gjør siden jeg da får problemer med å sove til kvelden. Nå derimot er det null problem. Skal teste igjen på onsdag, da er jeg 22 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 14. september 2020 Forfatter #22 Del Skrevet 14. september 2020 Kjenner jeg gruer meg mest til å ta test på onsdag, livredd for at den er negativ. For da er vel alt bare innbilning? Har svake murringer litt gjennom hele dagen, kjenner det spesielt godt på kveld. Har også begynt å få mye veldig blodig snørr? (beklager ekle detaljer). Kroppen føles annerledes å jeg har siste 3 dagene måtte spise noe mellom måltid pga svimmelhet /småkvalm, blir bedre med en gang. 1 morgen uten test igjen så er det dags! 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. september 2020 #23 Del Skrevet 14. september 2020 Lykke til! Testen bør bli positiv nå ja om du er gravid. Om den er negativ er du sannsynligvis bare et offer for ustabil syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 14. september 2020 Forfatter #24 Del Skrevet 14. september 2020 10 minutter siden, Amatariel skrev: Lykke til! Testen bør bli positiv nå ja om du er gravid. Om den er negativ er du sannsynligvis bare et offer for ustabil syklus Takk❤️ har allerede ustabil syklus, onsdag er jeg 1 uke over den lengste jeg har hatt. Men så skal vel mens komme ca. 14-18 dager etter eggløsning? Å det har jeg hatt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 20. september 2020 Forfatter #25 Del Skrevet 20. september 2020 Tok test på onsdag, men var veeeldig svak strek på så ble usikker. Får tatt ny test om en ukes tid. I mellomtiden har det dukket opp flere symptomer på graviditet. Murringene har jeg litt hver dag, spesielt på kveld. Blir svimmel, uvel og sur om det går for lenge mellom måltid, må spise hver 2.-3. Time. Må snyte meg hver morgen, idag blødde jeg neseblod(veldig unormalt). Har ikke drukket melk på over 10 år, nå er det plutselig noe jeg MÅ ha? Blir spennende å se om neste test blir sterkere, visst ikke får jeg dra til legen å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. september 2020 #26 Del Skrevet 21. september 2020 Den testen der er jo positiv! Tok du den på onsdag, og ikke tatt test siden? Du må jo ta ny test nåå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 21. september 2020 Forfatter #27 Del Skrevet 21. september 2020 Er dessverre 12 minutter siden, Amatariel skrev: Den testen der er jo positiv! Tok du den på onsdag, og ikke tatt test siden? Du må jo ta ny test nåå. Er dessverre bortreist på jobb, jobber på båt, så må vente til jeg er i land igjen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. september 2020 #28 Del Skrevet 21. september 2020 3 minutter siden, Shavasa skrev: Er dessverre Er dessverre bortreist på jobb, jobber på båt, så må vente til jeg er i land igjen😂 Ja da blir det verre. Men sjokka over at du ikke tok med deg tester 😂 Jeg var på reise denne helgen her, og jeg hadde med meg 6 tester bare for den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 21. september 2020 Forfatter #29 Del Skrevet 21. september 2020 2 minutter siden, Amatariel skrev: Ja da blir det verre. Men sjokka over at du ikke tok med deg tester 😂 Jeg var på reise denne helgen her, og jeg hadde med meg 6 tester bare for den... Hadde med 2 tester, første på ikm ble negativ 2. Svakt positiv. Hadde ikke noe tro på at det skulle klaffe da jeg ikke fikk påvist eggløsning på blodprøve, så tok egentlig bare med fordi jeg skulle teste før jeg evt. Begynte på ny provera/letrozol kur 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 24. september 2020 Forfatter #30 Del Skrevet 24. september 2020 Var visst en grunn til at testen var så svak. Har fått en kraftig blødning som bare øker i styrke sammen med noen syke kramper. Er vel en SA, føler jeg er langt nede nå.. Men da var det vel ikke meningen denne gangen.. 💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. september 2020 #31 Del Skrevet 24. september 2020 Nei uff så trist at det ble sånn da Vet alt om hvordan den følelsen er, så stoooor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 24. september 2020 Forfatter #32 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, Amatariel skrev: Nei uff så trist at det ble sånn da Vet alt om hvordan den følelsen er, så stoooor klem til deg! Takk❤️ var på en måte forberedt på det, den svake testen gjorde meh veldig usikker.. Satser på at det blir graviditet i 2020 allikevel 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 24. september 2020 #33 Del Skrevet 24. september 2020 Det var trist å høre.. håper det går fint med deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 24. september 2020 Forfatter #34 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, Noldi skrev: Det var trist å høre.. håper det går fint med deg❤️ ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullegg Skrevet 15. oktober 2020 #35 Del Skrevet 15. oktober 2020 Pco, en datter på 2 år og 3 mnd med IVF. Forsøker nå naturlig på nr 2. Gått 1 mnd på dobbel metformin kur og dobbel femar. Var hos gynekolog på Tirsdag ( syklusdag 12 ) hvor hun så at tablettene ikke hadde gitt meg noe utslag og sannsynligvis ikke kom til å få EL denne runden. Masse små eggposer som var små og umoden. Undersøkelsen så i grunn helt lik ut den jeg hadde før jeg startet. Skal forsøke sprøyter ved neste syklus. Mitr spørsmål er, kan jeg ha få EL denne runden selv om det ikke så så sånn ut på innvendig UL? Litt motløs nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #36 Del Skrevet 16. oktober 2020 22 timer siden, Gullegg skrev: Pco, en datter på 2 år og 3 mnd med IVF. Forsøker nå naturlig på nr 2. Gått 1 mnd på dobbel metformin kur og dobbel femar. Var hos gynekolog på Tirsdag ( syklusdag 12 ) hvor hun så at tablettene ikke hadde gitt meg noe utslag og sannsynligvis ikke kom til å få EL denne runden. Masse små eggposer som var små og umoden. Undersøkelsen så i grunn helt lik ut den jeg hadde før jeg startet. Skal forsøke sprøyter ved neste syklus. Mitr spørsmål er, kan jeg ha få EL denne runden selv om det ikke så så sånn ut på innvendig UL? Litt motløs nå... Hei! Så kjedelig at gynekolog ikke så noe kommende eggløsning jeg fikk veldig sen eggløsning (cd 45) ble gravid, men mistet også veldig tidlig. Eneste jeg har gjort utenom det gynekolog har gitt meg(letrozol) er at jeg tar bidronninggele frem til eggløsning. Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullegg Skrevet 16. oktober 2020 #37 Del Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, Shavasa skrev: Hei! Så kjedelig at gynekolog ikke så noe kommende eggløsning jeg fikk veldig sen eggløsning (cd 45) ble gravid, men mistet også veldig tidlig. Eneste jeg har gjort utenom det gynekolog har gitt meg(letrozol) er at jeg tar bidronninggele frem til eggløsning. Håper det ordner seg for deg Ja kjempe kjedelig. Når starter du med bidronninggele? Dette må jeg lese mer om .. Så jeg kan kanskje få eggløsning senere, selv om det ikke var noen forskjell på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 17. oktober 2020 Forfatter #38 Del Skrevet 17. oktober 2020 23 timer siden, Gullegg skrev: Ja kjempe kjedelig. Når starter du med bidronninggele? Dette må jeg lese mer om .. Så jeg kan kanskje få eggløsning senere, selv om det ikke var noen forskjell på UL? Starter etter mens å tar fram til eggløsning. Kanskje? Er sikkert forskjellig fra person til person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullegg Skrevet 21. oktober 2020 #39 Del Skrevet 21. oktober 2020 På 17.10.2020 den 21.25, Shavasa skrev: Starter etter mens å tar fram til eggløsning. Kanskje? Er sikkert forskjellig fra person til person Okei, takk for svar! Fikk høy på eggløsningstest igår og max idag. Hva i alle dager skal jeg tro? Gynekologen kunne jo ikke se noen tegn til at eggløsning skulle komme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. oktober 2020 #40 Del Skrevet 21. oktober 2020 2 timer siden, Gullegg skrev: Okei, takk for svar! Fikk høy på eggløsningstest igår og max idag. Hva i alle dager skal jeg tro? Gynekologen kunne jo ikke se noen tegn til at eggløsning skulle komme... Uff, ikke lett å si... Når du har vært hos gynekolog så ville jeg egentlig stolt på svarene der. En UL tar ikke feil. Og jeg har hørt at pco kan slå ut på EL-tester, selv om ikke EL er forestående. Veldig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå