AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #41 Del Skrevet 2. september 2020 21 timer siden, chunkylover53 skrev: Litt vanskelig dersom du besitter bilen i dag... Eh nei,....min bil ble faktisk stjålet og jeg fant den igjen uten at noe ble anmeldt. Anonymkode: 44c88...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #42 Del Skrevet 2. september 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: siden du kjenner råkjøreren så kjenner han deg? Da ville han kanskje bare tøffe seg for deg? Dvs. at du var med på å skape den farlige situasjonen selv om du ikke hadde planlagt dette? Anonymkode: e8c8e...b52 Bare vet om hverandre. Tror neppe han visste jeg satt i den firmabilen til kjæresten så sent. Stygt å legge skylda på meg, for den farlige situasjonen han lagde Anonymkode: 7a796...bfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #43 Del Skrevet 2. september 2020 Dette er neppe første og eneste gang denne sjåføren kjører galmann. Så meld til politiet, ikke sikkert det går like bra neste gang føreren kjører slik. Dessuten, om bilens eier sier han har lånt ut bilen, kan vedkommende likevel få seg en smekk. Man har ansvar for hvem man låner bilen til. Anonymkode: 95bb1...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #44 Del Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eh nei,....min bil ble faktisk stjålet og jeg fant den igjen uten at noe ble anmeldt. Anonymkode: 44c88...25c Donald ringte og vil ha tilbake historiene sine. Anonymkode: 22b50...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 5. september 2020 #45 Del Skrevet 5. september 2020 Om han ikke var i fare for andre eller deg, så nei da lar du vær. Alle som kjører bil kjører fort noen ganger eller forbikjøringer der det ikke er lov. Tenk deg litt om her før du gjør noe, Hvordan ville du følt deg om du gjorde en ting feil og så ble du rapportert inn med video? Sinnsyke uforsvarlige forbikjøringer i svinger, eller når det kommer biler imot, JA da er det noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #46 Del Skrevet 5. september 2020 På 31.8.2020 den 11.44, AnonymBruker skrev: Hei, har et klipp hvor en bak oss kjørte forbi rett før en sving, krysset sperrelinja i 120-130km/t. Burde dette leveres inn til politiet, eller burde jeg la være? Anonymkode: 7a796...bfa La være Anonymkode: 1fa6f...83a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buldre Skrevet 6. september 2020 #47 Del Skrevet 6. september 2020 Ville heller gitt klippet til media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #48 Del Skrevet 6. september 2020 2 timer siden, Buldre skrev: Ville heller gitt klippet til media. Dette ! Saken blir henlagt hos politiet uansett. Anonymkode: d384e...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 8. september 2020 #49 Del Skrevet 8. september 2020 På 31.8.2020 den 23.42, AnonymBruker skrev: Men han kjørte i 120-130 km/t rett før en uoversiktlig sving, samt at han krysset sperrelinje. Trodde det var ulovlig, men da ser det ut til at jeg også kan kjøre sånn,bare hvis jeg ikke hindrer trafikk I motsatt kjørefelt da? Vi kjørte i 90 km/t, altså fartsgrensa. Anonymkode: 7a796...bfa Var det en audi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #50 Del Skrevet 9. september 2020 Kan du ikke passe dine egne saker? Og hvordan vet du at bilen kjørte forbi i 120/130 km/t, hadde du fartsmåler i den andre hånda også eller? Klovn. Anonymkode: c8038...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huset Skrevet 9. september 2020 #51 Del Skrevet 9. september 2020 Lever inn. Jeg mener vi alle har interesse av å få slik kjøring bort fra veiene, så om det kun fører til en varsko er det da mer enn ingenting. Som mor går det kaldt nedover ryggen min når jeg tenker på at barna mine eller noen andres barn kunne kommet kjørende eller som myke trafikanter fra andre siden av den uoversiktlige svingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #52 Del Skrevet 9. september 2020 Tips politiet via nettsiden deres: https://tips.politiet.no/web/ Politiet har jo gått ut i media før og sagt de gjerne tar i mot tips om slike ting som TS beskriver. Anonymkode: 92629...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #53 Del Skrevet 9. september 2020 På 8.9.2020 den 12.06, AndreasBR skrev: Var det en audi? Nei Anonymkode: 7a796...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #54 Del Skrevet 9. september 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke passe dine egne saker? Og hvordan vet du at bilen kjørte forbi i 120/130 km/t, hadde du fartsmåler i den andre hånda også eller? Klovn. Anonymkode: c8038...8d3 Trodde du virkelig du skulle få mange up-votes nå da? Godt noen ville ha råkjørere på veien, som kan ta livet av andre! Har du hørt om å tenke sånn ca? Vi kjørte fartsgrensen, han kom susende forbi og var borte på omtrent sekundet. Blir kvalm av sånne folk som deg, tenker vel ikke lenger enn nesetippen din? Anonymkode: 7a796...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #55 Del Skrevet 9. september 2020 På 5.9.2020 den 21.20, Bamse20 skrev: Om han ikke var i fare for andre eller deg, så nei da lar du vær. Alle som kjører bil kjører fort noen ganger eller forbikjøringer der det ikke er lov. Tenk deg litt om her før du gjør noe, Hvordan ville du følt deg om du gjorde en ting feil og så ble du rapportert inn med video? Sinnsyke uforsvarlige forbikjøringer i svinger, eller når det kommer biler imot, JA da er det noe annet. Men den «feilen» var med hensikt. Han som kjørte den bilen der, han har ofte kjørt veldig uansvarlig og fort, ekstremt mye. Mista lappen én gang før, så sier litt? Anonymkode: 7a796...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #56 Del Skrevet 9. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Men den «feilen» var med hensikt. Han som kjørte den bilen der, han har ofte kjørt veldig uansvarlig og fort, ekstremt mye. Mista lappen én gang før, så sier litt? Anonymkode: 7a796...bfa Hvordan vet du at han har mista lappen engang før? Anonymkode: bac15...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #57 Del Skrevet 9. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Men den «feilen» var med hensikt. Han som kjørte den bilen der, han har ofte kjørt veldig uansvarlig og fort, ekstremt mye. Mista lappen én gang før, så sier litt? Anonymkode: 7a796...bfa Nå har også alle som har lappen kjørt 20 km/t for fort også. Dette er noe som skjer daglig. Anonymkode: bac15...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #58 Del Skrevet 9. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at han har mista lappen engang før? Anonymkode: bac15...675 Som jeg skrev tidligere, så vet vi om hverandre. Vi er jevngamle og har mange felles bekjente. Anonymkode: 7a796...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #59 Del Skrevet 9. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har også alle som har lappen kjørt 20 km/t for fort også. Dette er noe som skjer daglig. Anonymkode: bac15...675 Men nå var jo fartsgrensa 80km/t. Ja, greit nok at det kjøres 20 km/t over fartsgrensa, men da kjører du jo for helvete ikke på andre siden av kjørebana, krysser sperrelinje og kjører over 100 km/t mot en uoversiktlig sving? Anonymkode: 7a796...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå