Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne

flowerpower

Anbefalte innlegg

En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse :hjerte:

God jul helt fra nordnorge :kyss:

Kanskje kommer nissen i kveld! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hola :sjarmor:

Det er saa koselig aa se at dere er innom selvom jeg er langt borte og ikke er innom hver dag heller :klem:

Idag startet dagen med regnvär, men naa skinner sola og det er godt og varmt. Salsamusikken dundrer paa stereoanlegget paa kafêen, og alt er bare bra!

Lille julaften hadde vi 30 deilige varme grader, ikke daarlig "oppvarming" til jul,det vel :sjarmor:

Julaften ble saann som jeg haapet, stille og rolig, med god mat, godt drikke og pakker.....

Jeg hadde faatt en gammel mobil av broren min saa jeg fikk brukt kontantkortet jeg hadde kjöpt (glemte at min egen mobil er sperret til i april...) ;) Det ble noen kosleig samtaler med begge nevöene mine, broren min og forloveden, ei gammel tante, ei kusine og et par venninner. Er jo nesten julegave det ogsaa naar en er langt borte.

lurven: Hah, naa er du vel ikke farlig,vel. Du er vel opptatt du naa om jeg ikke har misforstaatt helt? Vi faar se da, det er det med ulv i faareklär vet du.... Men, jeg skal nok til Oslo flere ganger til sommeren, og naa har jeg jo nr ditt, saa da faar vi se... Jeg reiser hjem i slutten av april. Har ikke kjöpt billett enda, saa har ingen dato.

LilleBille: Du skulle värt her du ogsaa vet du. Er bra for det du vet..

Bettie: Etter alt du har slitt med denne hösten hadde du ogsaa hatt godt av aa väre her, det er jeg sikker paa.

LilleBallerina: Jeg er altfor sjelden innom dagbökene deres, men tida flyr naar jeg sitter her og saa er det med mynter,da... Men, uansett saa tenker jeg paa dere. Haaper du har fri? Ingen ekstravakter?

Alwa (finner ikke kröllene dine her :sur: ): Hvordan gaar det? Skjer det noe snart? Haaper du koser deg med snuppen i jula/nyttaarshelga?

reddelinnea: Heisaan, saa koselig at du er innom her ogsaa,da!

Jeg haaper dere har det bra alle sammen, slapp av i jule-/nyttaarsdagene da. mange, stooore og svette klemmer til dere alle :klem:

Jeg har tenkt aa faa med meg det enorme fyrverkeriet de har paa Anfi del Mar, jeg har utsikt rett bort dit og alle sier det er spektakulärt.

Om jeg ikke er innom mer för 2006, saa takk alle for hyggelige stunder ved pc'en og jeg haaper vi kan ha fortsatt like godt kontakt neste aar. Og saa haaper jeg at vi alle faar et aar uten altfor mye plager og kamper :pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Ja, tenk, at du kan få med deg fyrverkeri der nede! Tror det er mye bedre enn i Norge. Også slipper du å stå ute og hutre. ;)

Godt nytt år! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: - skulle gjerne vært i syden og varmen jeg også .. og skjønner at du nyter det (og det er deg vel unt) - men nå synes jeg faktisk ikke vinteren er for ille i år. Ikke for mye sne .. ikke for kalt - men akkurat passe til å få julestemningen.

Blir mest rolig hjemmejul på meg - men skal vel en tur til "dine hjemtrakter" i slutten av romjulen - for å være tilskuer :)

Kos det masse og nyt varmen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei paa dere!

Brrr, jeg skal hjem en tur til uka :overrasket: tanta mi som jeg er hjelpeverge for, döde i gaar. Boet betaler reisa, saa da faar jeg värt med i begravelsen og de slipper alt papirarbeidet etterpaa. Bra bytte eller?

Gruer meg , men jeg drar ned igjen den 21. saa jeg overlever nok. Skal jo bli koselig aa treffe slekt og venner ogsaa,da. Jeg har egentlig önsket at tante skulle faa slippe for flere aar siden, hun har ikke "hatt noe liv" i flere aar, blitt matet, ikke kunnet gaa, ikke snakke,- ingen vet hvor mye hun har oppfattet i det hele tatt. Saa selvom det er trist, er det ogsaa en lettelse over at hun endelig fikk slippe.

Har allerede 2 kaffe- og en te- avtale,saa det er visst noen som gleder seg til jeg tar en tur hjem. Koselig det ;) Og saa faar jeg treffe nevöene mine igjen,- jippi! Kanskje det er en basketkamp i den tiden ogsaa????

Gleder meg til fyrverkeriet,Lillesky. Alle her nede snakker om at det de har paa Anfi, saa jeg er glad jeg faar med meg det.

Klemz alle sammen :klem:

Endret av flowerpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Trist å høre om tanten din :tristbla: Men noen ganger er det mer godt enn trist når et menneske som har lidd får slippe.. Håper det går bra med deg :klem: Er så herlig å høre om livet ditt i varmen. Nesten så jeg kjenner litt varm vind her oppe i Bodø også når jeg er inne å leser :ler:

Stor kos :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid trist når noen går bort. Men noen ganger føler man at det er det beste. Får håpe at de store kuldegradene ikke er på besøk her i landet samtidig som du er her. Det blir vel litt koselig å komme på hjemmebesøk også. Klart at det er mange som ser fram til å treffe deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg et riktig godt nytt år. :klem:

Kanskje greit med en liten tur hjem - så du virkelig kan få kjenne hvor deilig det er med varmen du har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

GODT NYTTÅR!!!!! godt å lese at det går bra der nede!! Må du få et flott nyttår, og masse morro!!! :klem: fra ei som ikke glemmer deg ;) ps: er blitt nesten rødtopp igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Så trist å høre om tanta di Flower, men sikkert godt å komme hjem en tur og da. Kanskje jeg kan bli med deg tilbake ;)

Godt nytt år :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Ja, nå har jeg væt her i noen få dager, begravelsen er unnagjort,- bare papirarbeidet som står igjen.

Jeg var jo heldig,da. Dagen før jeg kom var det -18 hos broren min :overrasket: , men da jeg kom på onsdag var det bare -12 :ler: Så tøysko med ullsokker gikk greit! Finner ikke alt jeg trenger av vintersko, men har det nødvendigste.

Og som noen av dere sier, det er alltid koselig å treffe venner og familie. Den ene nevøen min blir 8 mens jeg er hjemme og ropte hurra for at tante kan være med i 'bursdagen ;)

Håper dere alle har det bra i det nye året?

:klem: fra ei på "ferie" i vinterlandet

(Åja,bli med da Alwa!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg var forresten i byen din (her i Norge ;) ) nå i uka som var!

Nå er det så mange som skal til GC, at jeg er helt misunnelig...

Hvordan var fyrverkeriet på Anfi?

Kos deg i vinterlandet! :klem:

Ps: fortalte jeg hvor frisøren lå? Den ligger iallefall mot markedsplassen. Til høyre for norske klubben, men litt innover. Jeny heter den iallefall.

Tror det blir inn til høyre etter skobutikken (ved nettcafeen din), så til venstre.

Ble iallefall kjempefornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Fyrverkeriet var nydelig! Og alle båtene som lå der tutet! Fra gjerdet mitt så jeg også fyrverkeriet i Arguineguin og Puerto Rico, så jeg hadde bra utsikt.

Joda,du fortalte både navn og beliggenhet. Har ikke vært der enda,men har sett hvor den er. Skal få en venninne til å klippe luggen og tuppene mens jeg er her oppe, og så får jeg ta ny farge når jeg er hjemme igjen. Har slått meg til ro som du skjønner, snakker om G.C som hjem nå :sjarmor:

Du får ta en tur nedover igjen,da vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...