Gå til innhold

Hvis du døde i morgen, hvem ville kommet i din begravelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet til en ny plass for 6 år siden, mistet kontakten med mine få gamle venner (lite interesse fra deres side), og var ingen her som ville bli min venn. Vokst opp i et hjem med grov omsorgssvikt, og har lite kontakt med mine foreldre eller besteforeldre, det er mulig de ville dukket opp for fasaden sin skyld. Kanskje noen av mine kollegaer hadde et ønsket å møte opp, men jobber i en bedrift hvor det er strenge regler for å kunne dra fra jobb. Hadde vel blitt maks 5 stk.

Anonymkode: 386bb...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Full kirke tror jeg. Familie, svigerfamilie, venner, barndomsvenner, har stor slekt. Et par naboer. Foreldre til mine barns venner. Kollegaer. Min manns venner.

Anonymkode: 9239e...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke oppmerksomhet og vil helst ikke ha noen begravelse. Det hadde kommet ganske mange tror jeg. Har passe stor familie med tanter, onkler, søskenbarn ol (25 på mammas side og sikkert nærmere 100 på pappas side), samt ca 15 venninner pluss deres partnere. Og helt sikkert familievenner og venner av foreldrene mine som har fulgt meg fra jeg var liten. Tror kanskje et par av mine tidligere kollegaer også ville kommet. 

Dette gjør at jeg gruer meg sjukt til å dø, jeg vil ikke ha begravelse😫

Anonymkode: 79d88...a6b

😂😂

Anonymkode: 5711b...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familie. Kanskje kollegaer. Venner har jeg ikke. Kanskje noen hadde skrevet på Facebook "skulle gjerne ha gått MEN..."

 

Anonymkode: e440f...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kom noen, ville det kun ha kommet noen som er nysgjerrige fordi jeg har ingen ordentlige venner.

Anonymkode: 6d1d8...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg døde brått i morgen? Full kirke, tror jeg. Stor familie, og kjenner veldig mange. Jobber som ungdomsskolelærer -og håper og tror jeg har hatt stor betydning i manges liv. Hadde vært en tragedie!😂 Hadde blitt en god kollekt!

Anonymkode: 720f8...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...