AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg er i utgangspunktet ikke en som smiler og ler mye, men joggeturer gjør meg at jeg le av glede og glise bredt.😁. Ser sikkert ut som en tulling , men jeg gir blaffen. Anonymkode: 35372...2d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. august 2020 #2 Del Skrevet 30. august 2020 Absolutt ikke. Det er ingenting ved en joggetur som får meg i godt humør. Det eneste måtte da være når jeg er ferdig og vet det er 2-3 dager til neste gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Del Skrevet 30. august 2020 Nei, jeg ser mer ut som om jeg holder på å dø! Anonymkode: 82763...616 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 30. august 2020 #4 Del Skrevet 30. august 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i utgangspunktet ikke en som smiler og ler mye, men joggeturer gjør meg at jeg le av glede og glise bredt.😁. Ser sikkert ut som en tulling , men jeg gir blaffen. Anonymkode: 35372...2d7 Jeg pleide å gjøre det samme! Og jeg er ikke spesielt glad i å trene. På den tiden hadde jeg samboer og mange forpliktelser, så jeg tror at joggeturene var den eneste tiden jeg hadde hvor jeg hadde tid til å være «alene med mine egne tanker». Da kunne jeg kjenne litt på hvordan jeg egentlig hadde det, både på sorg og på glede. Hvis det gir mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. august 2020 #5 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg skulle ønske jeg likte jogging, men jeg gjør ikke det, og da blir det ikke mye smiling, dessverre. Til dags dato har jeg aldri sett en eneste sjel som glade ut mens de jogger/løper tur/trener sykling/går på rulleski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 30. august 2020 #6 Del Skrevet 30. august 2020 Nei. Ansiktet mitt ser mer sånn ut: 😩 Men etter joggeturen: 😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #7 Del Skrevet 30. august 2020 Elsker å løpe. Smiler masse! Hilser på alle jeg møter. Anonymkode: 9155c...14b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 30. august 2020 #8 Del Skrevet 30. august 2020 Ja! 😁 Elsker å løpe så har all grunn til å smile! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 2. september 2020 #9 Del Skrevet 2. september 2020 Ja, absolutt. Det er kanskje ikkje så ofte at eg LER, men smiler gjer eg heile tida. Eg smiler til folk eg møter og, eg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Del Skrevet 2. september 2020 Nei, har nok med å puste og pese og holde ut.. Anonymkode: 5342f...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Del Skrevet 2. september 2020 Ha ha. Nei, jeg hater det av hele mitt hjerte... men ex-mannen min tror jeg gjorde det. Han smilte og så lykkelig ut på tredemølla iallfall, og han løp ofte utendørs. Noen får adrenalin og dopamin rush av trening, og det hjelper dem å holde humøret oppe, så jeg kan forstå man er glad om man trives med trening. Jeg derimot får ingenting ut av det. Annet enn at jeg blir støl og sterk og forbannet. Anonymkode: 25df2...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 2. september 2020 #12 Del Skrevet 2. september 2020 Er ikke glad i å jogge, men opplever det samme. Kan bli rusa på glede på tredemølla, eller morsomme ting dukker opp og jeg ler. Kan ha noe med at ingen forventer noe av meg. Kroppen kan også bli aktivert på en måte at jeg kjenner alt rundt meg bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Del Skrevet 2. september 2020 Trening får huet i gang. Ofte tar jeg meg selv i å gjøre rare bevegelser eller grimaser når jeg tenker på tidligere kleine/flaue situasjoner. Og så kommer jeg på at jeg er utendørs. Og der er det ofte folk 🤨😅 Anonymkode: 7cfe3...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 3. september 2020 #14 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Ja, jeg smiler og hilser på de jeg møter☺️👍🏻 Elsker å løpe/jogge🏃🏼♀️ Endret 3. september 2020 av OPIgirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trodle Skrevet 5. september 2020 #15 Del Skrevet 5. september 2020 Det hender ja..😛 men jeg har også dødsseriøse samtaler med andre folk mens jeg løper. Det er så deilig å bare få ut frustrasjon og tanker, for da kan jeg reflektere om det er verdt å snakke om in real life 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 5. september 2020 #16 Del Skrevet 5. september 2020 Jogger/løper aldri selv - men så en som smilte og lo litt for seg selv en gang. Men det var fordi et par barnehageunger sto og heia på ham 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #17 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg hører ofte på podcast og da ler jeg når de sier noe morsomt. Ser sikkert veldig rart ut. 🤣 Kan også smile fordi jeg får skikkelig godfølelse. Anonymkode: 5e301...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 5. september 2020 #18 Del Skrevet 5. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hører ofte på podcast og da ler jeg når de sier noe morsomt. Ser sikkert veldig rart ut. 🤣 Kan også smile fordi jeg får skikkelig godfølelse. Anonymkode: 5e301...231 Samme her. Hører ofte på Jan Tomas og Einar Blir Venner så kan fort begynne å le for meg selv når jeg jogger 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #19 Del Skrevet 6. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hører ofte på podcast og da ler jeg når de sier noe morsomt. Ser sikkert veldig rart ut. 🤣 Kan også smile fordi jeg får skikkelig godfølelse. Anonymkode: 5e301...231 Samme her. Jeg hører ofte på Misjonen når jeg jogger, ser nok ut som en tulling der jeg løper og ler 😅 Anonymkode: 3dc23...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå