Gå til innhold

Er selvbruning turnoff?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker selvbruning 1-2 ganger i uken. Ingen klarer å se at jeg har selvbruning, jeg får ofte kommentarer på at jeg har så fin og gylden farge. Når jeg da forteller det er selvbruning blir folk sjokkert og spør etter tips for å oppnå samme resultat. Så lenge det ser naturlig ut er det absolutt ingenting i veien med å bruke det

Anonymkode: 55055...9ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest SmokeyEye
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da lever du slik. 

Og så lever jeg lykkelig med litt selvbruning, sminke, fjerner litt sprengte blodkar, og bruker laser på kroppshår. 

Ser ikke vitsen med å rakke ned på andres valg. 

Anonymkode: 4d6e5...399

Hjelpes......!!

Skrevet

Syntes både selvbruning og solarium er turn off. Syntes ikke det er fint å være for brun, noe de fleste som bruker selvbruning og tar solarium ofte er. Litt gyllen glød er fresht, men aller helst foretrekker jeg menn som har naturlig farge etter å ha vært ute i solen. Kvinner syntes jeg er penest om de er lyse, med litt røde kinn 😊

Anonymkode: 62f51...690

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsikkerhet for meg er en som driter fullstendig i hva andre mener. Usikkerhet derimot er slike som er så opptatt av at andre skal være selvsikre.

Anonymkode: b6b7a...e87

Nå har jo Ts laget en tråd hvor hun spør om det er turn off med selvbruning. Det i seg selv er et tegn på dårlig selvtillit. De aller fleste svarer at, JA, det er turn off, og ikke minst harry. Så får hun velge selv hva hun gjør med resultatene.

Anonymkode: f023d...a93

Skrevet

Eg synest eigentlig blek hud er fin. Litt sånn type nemi porselen aktig hud. Det passer best med mørkt hår. Eg bruker solkrem heile året. Har aldri skjønt greia med å bli brun. Og folk som er naturlig brune bleiker huda i enkelte deler av verden. Folk er liksom aldri nøgd med seg sjølv som dei er. Eg er nydelig naturlig. 

Eg prøvde faktisk sjølvbruningskrem frå body shop når eg var 13 år. Fordi det var på 80% og eg var nysgjerrig. Gjorde akkurat det som sto på emballasjen (sammen med søstera mi). La meg i nytt dypblått sengetøy (som ikkje var vaska). Våkna opp med brunblå og grønne flekker xD xD xD 

Det såg ut som ein slags lik aktig pest farge. Pappa ble vettskremt før han skjønte greia. 

Så tipset blir då ikkje gjør som meg.

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, mammahjarte skrev:

Eg synest eigentlig blek hud er fin. Litt sånn type nemi porselen aktig hud. Det passer best med mørkt hår. Eg bruker solkrem heile året. Har aldri skjønt greia med å bli brun. Og folk som er naturlig brune bleiker huda i enkelte deler av verden. Folk er liksom aldri nøgd med seg sjølv som dei er. Eg er nydelig naturlig. 

Eg prøvde faktisk sjølvbruningskrem frå body shop når eg var 13 år. Fordi det var på 80% og eg var nysgjerrig. Gjorde akkurat det som sto på emballasjen (sammen med søstera mi). La meg i nytt dypblått sengetøy (som ikkje var vaska). Våkna opp med brunblå og grønne flekker xD xD xD 

Det såg ut som ein slags lik aktig pest farge. Pappa ble vettskremt før han skjønte greia. 

Så tipset blir då ikkje gjør som meg.

Er kanskje noen år siden du var 13? Og ikke alle merker er like gode. 

Skrevet

Ja.

Anonymkode: 6e747...e4b

Skrevet

Bruker bodylotion med selvbruningseffekt en gang i blant, ser mye freshere ut med litt farge. 

Anonymkode: c0c64...db2

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Er kanskje noen år siden du var 13? Og ikke alle merker er like gode. 

Eg tipper det ser fint ut når man veit kva man holder på med. Sikkert mange som bruker det som ikkje ser ut som vandrende gulrøtter. 

Mamma farger øyenbrynene på klinikk. Ingen som veit om det. Ser naturlig ut.

Skrevet
Akkurat nå, mammahjarte skrev:

Eg tipper det ser fint ut når man veit kva man holder på med. Sikkert mange som bruker det som ikkje ser ut som vandrende gulrøtter. 

Mamma farger øyenbrynene på klinikk. Ingen som veit om det. Ser naturlig ut.

Jeg så også stygg ut med selvbruning som tenåring, men det var fordi jeg ble blind på fargen og brukte feil farge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...