AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Synes det er en del shaming mot folk som liker å jukse litt med utseendet, eller fikse på det. Det gjelder trening så kroppen blir stram, sminke, fillers og selvbruning. Selv liker jeg ikke sminke, man bør se noenlunde ut som den man er. Men jeg elsker selvbruning. Kjedelig å være bleik synes jeg. Føler meg generelt freshere. Men hva synes dere om selvbruning? Anonymkode: b6b7a...e87
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Jeg synes det er turn-off ja. Mest pga den kvalme lukta. Anonymkode: c550c...d1f 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 Jeg syns det er harry hvertfall. På lik linje med falske negler, falske øyevipper, silikonpupper, hår-extensions, filler i leppene(sånn at man ser at det er fylt på). Det med trening har du nok misforstått litt. Det som er usexy er å trene hardt utelukkende for utseende, å bygge muskler med tilhørende streng diett. Dette unaturlige fokuset på det ytre, på en ekstremt selvopptatt måte. Samtidig er alt dette med rette assosiert med litt lav intelligens, lav utdannelse, dårlig humor, utfordrende klesstil og rett og slett litt uvitende mennesker. Dette betyr ikke at det ikke er flott med folk som bryr seg om utseende, trener regelmessig og spiser sunt. Det som er sexy er en klassisk naturlig look, slank kropp, velstelte hender og hår, og en interessant personlighet, et pent smil og behagelig å være rundt. Anonymkode: f023d...a93 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 Er trening juks??? herregud, det er da bare vedlikehold, sunt og bra. Anonymkode: 6cc3f...924 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 Trening er vel ikke negativt. Riktig måte å "fikse" på kroppen vil jeg si. Anonymkode: cc35d...884 5
mammahjarte Skrevet 29. august 2020 #6 Skrevet 29. august 2020 På ein måte, det er merkelig ting å prioritere. Kva med å spare i BSU eller til alderdom? Virker som sløsing på meg. Hadde tenkt personen var lite jordnær. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #7 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, mammahjarte skrev: På ein måte, det er merkelig ting å prioritere. Kva med å spare i BSU eller til alderdom? Virker som sløsing på meg. Hadde tenkt personen var lite jordnær. Så stusselig å bare legge av alt til alderdom Anonymkode: b6b7a...e87 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #8 Skrevet 29. august 2020 Jeg syns selvbruning er helt turn-off, for begge kjønn. Anonymkode: b9dc0...d99 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #9 Skrevet 29. august 2020 5 minutter siden, mammahjarte skrev: På ein måte, det er merkelig ting å prioritere. Kva med å spare i BSU eller til alderdom? Virker som sløsing på meg. Hadde tenkt personen var lite jordnær. Må man være så jordnær? Typisk jordnære er kjedelige. Anonymkode: b6b7a...e87
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #10 Skrevet 29. august 2020 6 minutter siden, mammahjarte skrev: På ein måte, det er merkelig ting å prioritere. Kva med å spare i BSU eller til alderdom? Virker som sløsing på meg. Hadde tenkt personen var lite jordnær. Er du middelaldrende eller gammel? Ser bare litt slik ut i svaret ditt. Anonymkode: b6b7a...e87 4
mammahjarte Skrevet 29. august 2020 #11 Skrevet 29. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Er du middelaldrende eller gammel? Ser bare litt slik ut i svaret ditt. Anonymkode: b6b7a...e87 Eg blir 33. Misforstå meg rett, folk må gjerne ta selvbruning. Det bestemmer ikkje eg, forventer ikkje at alle skal tenkje som meg. Den som sa det var relatert til lav IQ tok det litt langt. Mange intelligente folk som gjer noko med det estetiske.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #12 Skrevet 29. august 2020 Hvem tar skade av litt selvbruning innimellom? Tror du menn tenker så mye over hvordan du har fått litt farge? Kjør på sier jeg, tviler på du får spørsmål om det. Så lenge du ikke kjører på med mørkeste varianten midt på vinteren, det kan vel se litt voldsomt ut. Anonymkode: 2c34f...8af 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #13 Skrevet 30. august 2020 Jeg synes det er harry, og det ser ikke nødvendigvis naturlig ut. Anonymkode: 44adf...4cc 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #14 Skrevet 30. august 2020 Folk får gjøre som de vil, men personlig syns jeg ikke det er så fint. Anonymkode: 19c52...994 1
Antiviruset Skrevet 30. august 2020 #15 Skrevet 30. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Må man være så jordnær? Typisk jordnære er kjedelige. Anonymkode: b6b7a...e87 Over tid i hverdagen er det nok de "kjedelige" som er det tryggeste valget. Om ikke ender det stort sett dårlig
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #16 Skrevet 30. august 2020 Jeg er helt blek, eneste fargen jeg får av solen er rød, og jeg ser syk ut om jeg ikke bruker litt farge i ansiktet. Så bruker selvbruning i ansiktet for å føle meg vel. Mannen syntes også jeg ser bedre ut med det enn når jeg bruker foundation, og det er enklere i hverdagen også. Hva andre måtte mene om det er helt irrelevant. Anonymkode: be31b...55c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #17 Skrevet 30. august 2020 Velt kort tenkt, selvbruning er jo en form for sminke. Ser helt harry og jævlig ut når skjoldene kommer frem etter en dags bruk. Da er det bedre med en farget dagkrem og litt maskara. Anonymkode: 89143...94f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #18 Skrevet 30. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Må man være så jordnær? Typisk jordnære er kjedelige. Anonymkode: b6b7a...e87 Selvfølgelig må du ikke være jordnær, det velger du jo helt selv. Jeg syns ofte folk som fokuserer veldig på utseende er kjedelige. Som alle her skriver, du må jo bare bruke selvbruning men ja, det er turn off og usexy. Men er det å være sexy det viktigste for deg? Anonymkode: f023d...a93 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #19 Skrevet 30. august 2020 Harry Stygt Flaut Anonymkode: c88cc...f88
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #20 Skrevet 30. august 2020 Nå ser jo folk tydeligvis for seg crazy fjortiser på fylletur til spania, men det ér faktisk mulig å ta på seg selvbruningskrem såpass bra at det går i ett med huden med null skjolder. De få gangene jeg bruker det (bein, armer, ansikt) får jeg bare komplimenter for fin glød. Justsaying. Anonymkode: cc35d...884 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå