AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #21 Skrevet 30. august 2020 2 timer siden, Antiviruset skrev: Over tid i hverdagen er det nok de "kjedelige" som er det tryggeste valget. Om ikke ender det stort sett dårlig Må alt være trygt da? Anonymkode: b6b7a...e87
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #22 Skrevet 30. august 2020 Bruker selvbruning på beina i hele sommer-sesongen, da jeg alltid er blekere på beina enn på armene. Bruker noen dråper selvbruningsolje i ansiktskremen jevnlig, året gjennom. Måtte spørre mannen nå hva han synes om selvbruning. Han synes det ser helt forferdelig ut, og er glad jeg ikke holder på med slikt 🤣 Anonymkode: 4d6e5...399 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #23 Skrevet 30. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker selvbruning på beina i hele sommer-sesongen, da jeg alltid er blekere på beina enn på armene. Bruker noen dråper selvbruningsolje i ansiktskremen jevnlig, året gjennom. Måtte spørre mannen nå hva han synes om selvbruning. Han synes det ser helt forferdelig ut, og er glad jeg ikke holder på med slikt 🤣 Anonymkode: 4d6e5...399 Du skrev nettopp at su beuker det året rundt Anonymkode: b6b7a...e87
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #24 Skrevet 30. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skrev nettopp at su beuker det året rundt Anonymkode: b6b7a...e87 Mannen vet vel ikke om dette Anonymkode: 44adf...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #25 Skrevet 30. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skrev nettopp at su beuker det året rundt Anonymkode: b6b7a...e87 Ikke på beina i og med at det kun er jeg og mannen som ser dem. Og selvfølgelig mye mindre om vinteren i ansiktet ellers ville det sett merkelig ut. Anonymkode: 4d6e5...399
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #26 Skrevet 30. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen vet vel ikke om dette Anonymkode: 44adf...4cc Åh, så han ser det ikke nei. Nei sb kan se naturlug ut. Hvorfor tror folk det bare er slike super oransje fjortiser som bruker det? Anonymkode: b6b7a...e87
Antiviruset Skrevet 30. august 2020 #27 Skrevet 30. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må alt være trygt da? Anonymkode: b6b7a...e87 Neida, tar selv sjanser i livet som mange ikke tørr. Når det gjelder partner og økonomi er det litt annerledes. De velger jeg heller det trygge for det liker jeg. Noe annet kan ødelegge livet ditt for år fremover, med masse problemer og motgang. Så ja på disse to feltene må alt være "trygt" , og en ligger tid ned i å sikre akkurat dette.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #28 Skrevet 30. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke på beina i og med at det kun er jeg og mannen som ser dem. Og selvfølgelig mye mindre om vinteren i ansiktet ellers ville det sett merkelig ut. Anonymkode: 4d6e5...399 Jeg misforstod, for jeg synes du skrev du bruker jevnlig året rundt, men så sa typen «glad du ikke holder på med sånt». Men så skjønte jeg etterpå at typen ikke har skjønt at du bruker det? Forstod jeg riktig da? Selvbruning er ikke ille om man ser litt naturlig ut med det? Anonymkode: b6b7a...e87
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #29 Skrevet 30. august 2020 Synes det ser harry og billig ut. Anonymkode: c3733...46d
Thepig Skrevet 30. august 2020 #30 Skrevet 30. august 2020 Turn off på lik linje med tattiser og andre ting usikre mennesker gjør. 1
Gjest SmokeyEye Skrevet 30. august 2020 #31 Skrevet 30. august 2020 Sikkelig harry, på lik linje med falske øyenvipper og påtegna øyenbryn.
Kenelz Skrevet 30. august 2020 #32 Skrevet 30. august 2020 Så lenge det er jevnt og ser «naturlig» ut så kunne jeg ikke ha brydd meg mindre. Det eneste jeg ikke liker med selvbruning er at det fort kan bli flekkete, må ofte smøres på, lett for å smitte, kan lukte ekkelt og smuldres lett opp (eks: ved armkroken). Men gjør det hos en profesjonell så blir resultatet som oftest mye bedre! Jeg er bare for lat til å stresse med selvbruning.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #33 Skrevet 30. august 2020 Fullstendig turnoff, på linje med tupé eller tennissokker i Crocs. For meg er det et tegn på manglende selvsikkerhet. Anonymkode: 77950...d86 1
LeneXCII Skrevet 30. august 2020 #34 Skrevet 30. august 2020 På kg er det ikke lov å se bra ut.. Selvbruning gjort skikkelig kan være fint, ikke behover det lukte spesielt heller.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #35 Skrevet 30. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fullstendig turnoff, på linje med tupé eller tennissokker i Crocs. For meg er det et tegn på manglende selvsikkerhet. Anonymkode: 77950...d86 Selvsikkerhet for meg er en som driter fullstendig i hva andre mener. Usikkerhet derimot er slike som er så opptatt av at andre skal være selvsikre. Anonymkode: b6b7a...e87 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #36 Skrevet 30. august 2020 Ja, synes oransje er skikkelig stygt. Synes det er direkte latterlig når fargen smitter av på klesplagg. Anonymkode: 7ed27...52a 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #37 Skrevet 30. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsikkerhet for meg er en som driter fullstendig i hva andre mener. Usikkerhet derimot er slike som er så opptatt av at andre skal være selvsikre. Anonymkode: b6b7a...e87 Amen Anonymkode: cc35d...884
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #38 Skrevet 30. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg misforstod, for jeg synes du skrev du bruker jevnlig året rundt, men så sa typen «glad du ikke holder på med sånt». Men så skjønte jeg etterpå at typen ikke har skjønt at du bruker det? Forstod jeg riktig da? Selvbruning er ikke ille om man ser litt naturlig ut med det? Anonymkode: b6b7a...e87 Akkurat det jeg mente. Jeg bruker nå og da, for å jevne ut farge på kroppen, og for å se litt freshere ut om vinteren. Når jeg nå, en rolig søndag morgen, spør mannen om hva han synes om selvbruning, var svaret "det ser ikke ut, jeg er glad du ikke holder på med slikt". Altså er vi enige - brukt riktig hever det utseendet og ser naturlig ut. Anonymkode: 4d6e5...399
Gjest SmokeyEye Skrevet 30. august 2020 #39 Skrevet 30. august 2020 1 time siden, SmokeyEye skrev: Sikkelig harry, på lik linje med falske øyenvipper og påtegna øyenbryn. For ikke å snakke om andelepper. Å være slik en er skapt er det vakreste, det lyser selvsikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #40 Skrevet 30. august 2020 7 minutter siden, SmokeyEye skrev: For ikke å snakke om andelepper. Å være slik en er skapt er det vakreste, det lyser selvsikkerhet. Men da lever du slik. Og så lever jeg lykkelig med litt selvbruning, sminke, fjerner litt sprengte blodkar, og bruker laser på kroppshår. Ser ikke vitsen med å rakke ned på andres valg. Anonymkode: 4d6e5...399 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå