AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Del Skrevet 24. august 2020 Har tenkt til å ta opp svømmetrening igjen. Altså svømme lengder frem og tilbake. Svømmehallen nærmest her jeg bor har basseng på 12,5 m og temperatur 32. I nabokommunen er det basseng på 25 m og 29 grader. Virker at jeg blir litt skeptisk til 12,5 m og 32 grader til svømmetrening, er vant til 25 m basseng. Er det noen som har erfaring med svømmetrening i 12,5-meters basseng som også er varmtvannsbasseng? Er det greit, eller bør jeg bite i det sure eplet og ta turen til nabokommunen? På forhånd takk! Anonymkode: 7f726...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 31. august 2020 #2 Del Skrevet 31. august 2020 Det letteste er å bare prøve, så finner du ut av om det funker for deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Del Skrevet 2. september 2020 12,5 meters basseng går greit hvis du ikke er veldig rask. Blir mye vendinger så du vil bli svimmel om du skal ta flipvendinger. Men 32 grader er altfor varmt å trene i. Anonymkode: d0aee...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg har basseng i hagen, 8 meter og svømmer her jevnlig. Men 32 grader er for varmt fordi du ikke vil merke at du blir dehydrert. Perfekt temperatur sies å være 29 grader. Men lengden er helt passe altså så lenge det er begrenset med folk i bassenget da. Anonymkode: 62a05...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Del Skrevet 2. september 2020 12,5 meters basseng er mer enn langt nok ihvertfall !!!!! Anonymkode: a62fb...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg hadde ikke orket hverken så lite og så varmt basseng, men det er vel bare å prøve. Anonymkode: 79895...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Del Skrevet 3. september 2020 Om du har litt kraftige fraspark så er det lite utbytte av 12,5 meters basseng. Blir veldig mange vendinger, og du vil gli halve bassenget. 32 grader er også for varmt- vil lett gi hodepine om man trener litt. Ville absolutt tatt turen til nabokommunen om det ikke er altfor varmt. I denne kommunen er forresten ikke publikumssvømming åpent, så sjekk det på forhånd. Anonymkode: 1cba5...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #8 Del Skrevet 4. september 2020 Altfor varmt Anonymkode: 5f000...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 4. september 2020 #9 Del Skrevet 4. september 2020 Altfor varmt og altfor kort. Dra til nabokommunen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå