AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #61 Del Skrevet 31. august 2020 Mye anektodiske motbevis her. - "Hunder har fire bein". - "Nei det er feil, jeg så en gang en hund med tre bein, så det er feil å hevde at hunder har fire bein". Anonymkode: d45b0...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 1. september 2020 #62 Del Skrevet 1. september 2020 På 29.8.2020 den 10.02, AnonymBruker skrev: Hvite mennesker skal alltid katogorisere mennesker. Ikke rart at de har klart å kolonisere hele verden - typisk Anonymkode: 86010...22f Det moderne kunnskapssamfunnet har behov for å kategorisere alt rundt oss. Mennesker er ikke noe unntak. Det er slik vi orienterer oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. september 2020 #63 Del Skrevet 1. september 2020 På 24.8.2020 den 18.41, Klossmajor skrev: Mørkhudet er ikke det samme som svart. For øvrig er lyshudet ikke ensbetydende med hvit. Ingen er hvite, jeg er blond og blåøyd og har lys hud men den er rosabeige ikke hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglemor Skrevet 1. september 2020 #64 Del Skrevet 1. september 2020 Har jeg aldri lagt merke til, foreldre kommer i alle farger og fasonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 1. september 2020 #65 Del Skrevet 1. september 2020 23 minutter siden, Apocalypte skrev: Ingen er hvite, jeg er blond og blåøyd og har lys hud men den er rosabeige ikke hvit. Velkommen etter. Ser du tilbake på utviklingen av tråden fram mot kommentaren du besvarte, vil du oppdage at utspillet ditt blir smør på flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs.jammh Skrevet 1. september 2020 #66 Del Skrevet 1. september 2020 Jeg er hvit og han er svart. En kusine og en venninne har det samme, men det er vel ikke en allmenn regel🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #67 Del Skrevet 3. desember 2023 On 8/23/2020 at 9:48 PM, AnonymBruker said: Er dette alltid tilfelle? Anonymkode: c7bb1...b19 Nei det er det virkelig ikke. Jeg har flere venninder hvor moren er afrikansk og faren hvit. Jeg har også venniner med afrikansk bakgrunn som er gift med hvite menn. Anonymkode: f7e4d...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 4. desember 2023 #68 Del Skrevet 4. desember 2023 Har ikke hatt annet enn Asiatisk dame de siste årene og det jeg har lagt merke til er at i Thailand er det fint få Norske/Skandinaviske/Russiske (miljøet jeg vanker i der nede) damer med Thai kjæreste. Jeg var tidligere nyskjerrig på dette og har vel etter hvert fått inntrykk fra mine mannlige venner der nede st de rett og slett ikke liker dem. De synes ikke hvite damer er pene eller feminine nok. Og ThaiDamer er jo stort sett veldig slanke, flott hud, nydelig hår og det finnes vel knapt et fnugg testosteron på dem.🤣 At Asiatiske damer stort sett er veldig villige med sex og har en noe "submissive" stil er nok også en stor kontrast. Og så er de veldig helsebevisste som hovedregel. Dama var 53 kilo en stund og det "irriterte" henne (163) og hun la inn litt mer tredemølle og spiste mindre. Etter 1 måned var hun under 50 igjen. Asiatiske menn liker slanke og yndige damer også. Det finnes sikkert unntak, men jeg har ikke merket det. Det er også interessant at de fleste Russiske menn jeg kjenner i Pattaya eller Phuket foretrekker Russiske damer, tiligomed i Thailand og samme gjelder Ukrainere og Polakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #69 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2020 den 22.34): Mye anektodiske motbevis her. - "Hunder har fire bein". - "Nei det er feil, jeg så en gang en hund med tre bein, så det er feil å hevde at hunder har fire bein". Anonymkode: d45b0...54a Det er ikke det samme. Rar sammenligning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs.jammh Skrevet 7. desember 2023 #70 Del Skrevet 7. desember 2023 I alle dager, gjensyn med denne gamle tråden etter 3 år 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå