Gå til innhold

Gjør fillers i leppa vondt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er sykt vondt i leppa ja. Ikke vondt andre steder, bare ubehagelig. Tårene bare renner når de setter i leppa 

Anonymkode: 9ce2e...e02

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh fy faen.... Jeg har tatt mange tatoveringer og piercinger og tenker jeg har ok smertetoleranse men tror jeg avstår fra fillers frem til de finner noe som kan bedøve hele leppa, haha... Høres sykt vondt ut. 

Anonymkode: fba2f...19b

Tror folk bare pørver å skremme deg, ikke sikkert de som svarer i det hele tatt har tatt det.

Jeg er dritpyse, har nålskrekk og har lav smerteterskel - det er ikke noe mer enn litt ubehagelig i 1-2 min. De er vondere å vokse/tatovere

Anonymkode: 17974...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det gjør veldig vondt! Vil anbefale deg å ta 0,5/1 g Paracetamol 45 minutter før behandlingen starter.  

Det er mye sirkulasjon i leppene, så du kommer til å kjenne det. Synes smerten var intens, skjærende og bare veldig vond rett og slett. 🙈 Men det er ikke sikkert du kjenner like mye som meg. Kan også være et tips å ikke ta det rett før/under menstruasjon, fordi man kan være mer sensitiv da. 

Jeg har tatt 1 ml ca 3 ganger nede og 4-5 ganger oppe over en periode på kanskje 3-4 år. Mye har gått ut, spesielt oppe, men har fortsatt fylde. Har sluttet å fylle på, ønsker ikke å ha større lepper nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt sinnsykt vondt! Helt grusomt, gruer meg allerede til neste gang!

Anonymkode: 680bd...bcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Gjør det vondt å ta fillers i leppa? ….

Anonymkode: fba2f...19b

Åpenbart ikke vondt nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Fallabella skrev:

Jævlig vondt i leppene ja! Fy f.. Men jeg skal ta det igjen 😂

😂👏🏼 Hvis resultatet blir bra er det verdt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor betale for det når du kan spise veps gratis 😜

Anonymkode: 087da...863

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, skal si dere kom i forsvarsposisjon fordi noen påpekte at jo, det er synlig at man har tatt fillers. Man kan mene hva man vil om det er pent eller ei, men synlig er det uansett. Snakker ikke bare om de som har tatt for mye. Det er jo veldig spesielt at dere nekter for at dette er synlig - dere hadde vel ikke gjort det hvis det ikke gjorde noen forskjell?!

Anonymkode: 58fdb...d31

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så vondt. Det er helt greit. Sprenger litt, men ingen krise.

Jeg tok 1ml for første gang nylig, og angrer som en hund, men det er ikke fordi det var vondt. Mer fordi overleppa mi ble fullstendig ødelagt, og jeg må tilbake for å korrigere, og jeg angrer på at jeg rørte den i det hele tatt da jeg var greit fornøyd med leppene mine i utgangspunktet.

Anonymkode: 9a23a...4ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, skal si dere kom i forsvarsposisjon fordi noen påpekte at jo, det er synlig at man har tatt fillers. Man kan mene hva man vil om det er pent eller ei, men synlig er det uansett. Snakker ikke bare om de som har tatt for mye. Det er jo veldig spesielt at dere nekter for at dette er synlig - dere hadde vel ikke gjort det hvis det ikke gjorde noen forskjell?!

Anonymkode: 58fdb...d31

Forskjell på å påpeke noe irrelevant, og å være en hatende Karen

Anonymkode: 17974...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forskjell på å påpeke noe irrelevant, og å være en hatende Karen

Anonymkode: 17974...e17

😂 hva f. Hvis man ikke tåler at andre avkrefter at kosmetiske inngrep er usynlige, og kaller dette for "å hate", står det jammen dårlig til med krenkasamfunnet ass.

Anonymkode: 58fdb...d31

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 hva f. Hvis man ikke tåler at andre avkrefter at kosmetiske inngrep er usynlige, og kaller dette for "å hate", står det jammen dårlig til med krenkasamfunnet ass.

Anonymkode: 58fdb...d31

Jeg lurer veldig på hva som i det hele tatt er vitsen hvis de ikke skal syns.  Er det bare for å hive tusenvis av kroner ned i dass?

Anonymkode: 053d6...50e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22.8.2020 den 7.38, AnonymBruker skrev:

 

Er man dømmende og blander seg i ting man ikke ha noe med å gjøre er man jo stygg på innsiden, og det er værre enn å være "stygg" ifølge moralsens voktere på utsiden.

Anonymkode: 17974...e17

Nytt for meg at man er dømmende fordi jeg og mange andre mener ducklepper og lignende er veldig lite flatterende. At man har forskjellig syn på hva man synes er pent har ingenting med å være stygg på innsiden å gjøre. Alle har rett til sin mening.

KG er et diskusjonsforum, hint hint hint 

Anonymkode: 1524b...64c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det er noe særlig vondt. Man kjenner det selvfølgelig.. men det er ikke sååå gale syntes jeg. Har tatt både med og uten bedøvelse 🙂 har tatt 0,5ml en gang og 1 ml et par ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vet jeg ikke. Men, jeg vil bare kanskje råde deg til å tenke deg om både en og to ganger, før du gjør dette. Fordi det blir ikke naturlig pent. En ser det er fake lang vei, og smilet blir ofte unaturlig og rart, til og med stygt. Da synes jeg iallefall at det er penere med den naturlige og ekte munnen. 

Anonymkode: 68021...e8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, latterliggjøring, persondebatt, avsporinger og samtlige svar til dette. 

- Matas, mod. 

Endret av Matas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke. Men, jeg vil bare kanskje råde deg til å tenke deg om både en og to ganger, før du gjør dette. Fordi det blir ikke naturlig pent. En ser det er fake lang vei, og smilet blir ofte unaturlig og rart, til og med stygt. Da synes jeg iallefall at det er penere med den naturlige og ekte munnen. 

Anonymkode: 68021...e8d

Du vet ikke om det blir pent eller ikke, det er mange som har fillers uten at andre ser det. Mengden har mye å si der. Skriv heller at du "tror" når du ikke har peiling. 

Anonymkode: 56c3f...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...