Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du samboer med han?Hvor mye yngre enn deg var han?

Anonymkode: 1bb8f...613

Vi er ikke samboere ennå men det ligger i kortene. Han er 4 år yngre. 

Anonymkode: a11c6...9cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, fjær skrev:

Kanskje han tenker det samme?

Hopp i det nå!

Han svarte men bare med hei😉 tilbake😄 Nå framstår jeg sikkert litt dum men har dere råd til hva jeg kan spørre om for å holde samtalen gående?Håper han spør tilbake da. Men å spør hvordan det går,hatt en fin dag,eller hva du styrer med eller hva du søker her inne er vel litt kjedelig?!?

Kryss alt for at det ikke går inn på sextema🙏🤞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han svarte men bare med hei😉 tilbake😄 Nå framstår jeg sikkert litt dum men har dere råd til hva jeg kan spørre om for å holde samtalen gående?Håper han spør tilbake da. Men å spør hvordan det går,hatt en fin dag,eller hva du styrer med eller hva du søker her inne er vel litt kjedelig?!?

Kryss alt for at det ikke går inn på sextema🙏🤞

Start med det hvordan går det. vet ikke hva som står i profilene på slike apper da de ikke fantes da jeg var singel ;) men spør hvor han bor, jobber med, hobbyer? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS.

Jeg vet at du er taknemmelig for alle tilbakemeldingene, det er ikke takk jeg er ute etter, du har takket flere ganger.  Det jeg lurer på er hva du sitter igjen med etter alle disse svarene du har fått? Har du tatt til deg noen av rådene og forsøkt å bruke rådene?

Du som har opplevd så mye vondt tidligere livet, hvordan hadde du følt det dersom du fikk vite at en mann du knapt hadde snakket med på nettet hang deg ut med bilde, tekst og negativ omtale? Kanskje folk som kjenner deg hadde sett det og kjent deg igjen. Du trenger ikke like alle du møter på din vei, men man blir et bedre menneske av å behandle alle med respekt. Det er ikke disse mennene sin feil at du har hatt det tøft, blitt behandlet dårlig, eller ikke liker de.

Du er opptatt av at mannen skal være etter en viss standard, og du beskriver at du ser ok ut selv. Hva annet enn utsende tenker du at du har å tilby en mann? Viser du disse sidene frem for de mennene du chatter med?

Anonymkode: 684ec...a3e

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går liksom ikke an å holde en samtale flytende/gående. Skreiv et par setninger så stoppet det. Han er ikke ofte pålogget virker det som,og det er jo i og for seg greit. De har et liv osv.(Bare de ikke har et forhold/gift utenom). Prøver å være hyggelig og mindre mistroisk og la tvilen komme de til gode. Men føler bare man ikke får snakket med noen og bli litt kjent og gjensidig interesse for å så møtes innen rimelig tid. Men man kommer aldri dit så man blir fortvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går liksom ikke an å holde en samtale flytende/gående. Skreiv et par setninger så stoppet det. Han er ikke ofte pålogget virker det som,og det er jo i og for seg greit. De har et liv osv.(Bare de ikke har et forhold/gift utenom). Prøver å være hyggelig og mindre mistroisk og la tvilen komme de til gode. Men føler bare man ikke får snakket med noen og bli litt kjent og gjensidig interesse for å så møtes innen rimelig tid. Men man kommer aldri dit så man blir fortvilt.

Du prøvde å bli kjent med ham etter at du hang ham ut her på nett? Skjønner du ikke sjøl hvor bakvendt og ikke minst slemt det er? 

Anonymkode: d2573...a20

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du prøvde å bli kjent med ham etter at du hang ham ut her på nett? Skjønner du ikke sjøl hvor bakvendt og ikke minst slemt det er? 

Anonymkode: d2573...a20

Dette var en helt annen som jeg ikke har vist her eller kommer til å vise.

Han andre var en litauer,litt for glatt og modellaktig for meg. Veit som sagt ikke om det var han selv på bildene eller om han har tatt de fra noen kjente eller lignende. Svarte ikke han når han skrev «hello». Er interessert i nordmenn(skandinaver til nøds)men ikke andre utlendinger.Beklager,er ikke rasist men det kriteriet må man få lov å ha. 
Dette gjaldt en fra nabofylke. Vi fikk visst match i begynnelsen av september men ikke skrevet før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har et liv osv.(Bare de ikke har et forhold/gift utenom). Prøver å være hyggelig og mindre mistroisk og la tvilen komme de til gode.

Du er allerede mistroisk i den forrige setningen. Det er også en antakelse som må vekk, at fordi de ikke svarer, så er de nok med sin kone osv. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Du er allerede mistroisk i den forrige setningen. Det er også en antakelse som må vekk, at fordi de ikke svarer, så er de nok med sin kone osv. 

Han er knapt inne på appen. Maks en gang per dag virker det som. Så ikke så viktig å prate og bli kjent med noen akkurat.

Veit det ikke er bra å være negativ,men litt vanskelig å la være. Det går jo ikke fremover med noe. Dagene,ukene og åra går og man blir ikke yngre akkurat. Mange på mitt kull har tre barn eller tredje på vei. Noen få har kun to og noen få har kun et og    noen veldig få er barnløse. 
Føler meg så vanvittig ensom når jeg skal legge meg om kvelden/natta. Er det jeg er vant med men ønsker så inderlig forandring. Har så lyst å legge meg og stå opp sammen med en. Drømmer om nærhet  til en mann men har aldri vært så lenge uten/unna. Hvorfor er det så vanskelig?!? Får litt panikk når årene går og det skjer ingen verdens ting på den fronten😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Kjære TS.

Jeg vet at du er taknemmelig for alle tilbakemeldingene, det er ikke takk jeg er ute etter, du har takket flere ganger.  Det jeg lurer på er hva du sitter igjen med etter alle disse svarene du har fått? Har du tatt til deg noen av rådene og forsøkt å bruke rådene?

Du som har opplevd så mye vondt tidligere livet, hvordan hadde du følt det dersom du fikk vite at en mann du knapt hadde snakket med på nettet hang deg ut med bilde, tekst og negativ omtale? Kanskje folk som kjenner deg hadde sett det og kjent deg igjen. Du trenger ikke like alle du møter på din vei, men man blir et bedre menneske av å behandle alle med respekt. Det er ikke disse mennene sin feil at du har hatt det tøft, blitt behandlet dårlig, eller ikke liker de.

Du er opptatt av at mannen skal være etter en viss standard, og du beskriver at du ser ok ut selv. Hva annet enn utsende tenker du at du har å tilby en mann? Viser du disse sidene frem for de mennene du chatter med?

Anonymkode: 684ec...a3e

Jeg er blid og positiv,omgjengelig,omsorgsfull,ærlig og tillitsfull,kan vel være morsom av og til. Får knapt vist noe for ingen vil snakke lenge eller slik man blir kjent og etterhvert kan treffes. Så jeg veit snart ikke hva jeg skal gjøre...

Har hørt en del på podcaster med Peder Kjøs og leser nå ene boken hans «angst». Han har også flere ganger sagt at han mener det er verre å være ensom enn å dø. At det verste for han ville være å være ensom og alene. 
Det er ikke godt å være ensom. Nå er det straks helg igjen og jeg skal sitte alene igjen. Aldri unntak.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg opp denne fyren som er lite aktiv på Badoo,på Tinder med et annet navn der. La oss kalle han Stein. Han kaller seg det på Badoo, og på Tinder Steinar🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da fikk jeg opp denne fyren som er lite aktiv på Badoo,på Tinder med et annet navn der. La oss kalle han Stein. Han kaller seg det på Badoo, og på Tinder Steinar🤔

Jeg ser ikke problemet. Snakk med han? Spør han hvem han er, om hva han er ute etter og inviter han på en date? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er knapt inne på appen. Maks en gang per dag virker det som. Så ikke så viktig å prate og bli kjent med noen akkurat.

Veit det ikke er bra å være negativ,men litt vanskelig å la være. Det går jo ikke fremover med noe. Dagene,ukene og åra går og man blir ikke yngre akkurat. Mange på mitt kull har tre barn eller tredje på vei. Noen få har kun to og noen få har kun et og    noen veldig få er barnløse. 
Føler meg så vanvittig ensom når jeg skal legge meg om kvelden/natta. Er det jeg er vant med men ønsker så inderlig forandring. Har så lyst å legge meg og stå opp sammen med en. Drømmer om nærhet  til en mann men har aldri vært så lenge uten/unna. Hvorfor er det så vanskelig?!? Får litt panikk når årene går og det skjer ingen verdens ting på den fronten😢

Kanskje han er som deg og ikke vil kaste bort tiden sin på å være noens tidsfordriv.🙄

Anonymkode: 9bdb6...ecc

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si TS får en god del tyn her, og jeg har også vært kritisk til en del ting. Men jeg skjønner også denne håpløsheten av å ikke finne noen på hverken tinder eller badoo. Det kryr jo ikke av single menn, slik hun skriver. Og det er ikke bare å ta hvem som helst heller.. 

Når det er sagt, har TS fått mange gode og velmenende råd også. Som jeg håper hun klarer å ta til seg. Men jeg tror også du må forsøke å komme deg ut på egen hånd, finne på aktiviteter og hobbyer der du blir kjent med andre/får ny omgangskrets :) Lykke til! 

PS: Hun Else og Peter (Gift ved første blikk) er jo gravid nå. Else var for kort tid siden en singel dame også! Det er håp! 

Anonymkode: 99fe9...dcc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. 

Om sier du er tillitsfull... Du er jo stikk motsatt?!

Er ikke mange dagene siden jeg skrev til deg hopp i det skriv hei til han, og nå mistror du han for å ha kone, for han er ikke ofte nok pålogget?!

Du må RO ned, du er så utrolig desperat. Forstår veldig godt at du opplever dette som veldig vanskelig, men ting blir ikke bedre av at du kaver slik.

Du kan ikke klage på at ting tar tid, samtidig til at du ser alt som blir gjort som feil, damn if you do and damn if you dont.. 

Siden han her ikke skriver så ofte så må han være gift, skriver man for mye så er man en sexfiksert gris...

Du har veldig spesifikke krav om hva hvor ofte og hva som skal skrives... Du må slappe av, du klarer ikke få noen slik du nå stresser.

Og JA jeg forstår du blir lei og sliten og har ett stort ønske om mann og barn, men det hjelper ikke at du sammerligner deg med dine venner som har både 2 og 3 barn.

Har du tenkt hva som er forskjellen på dere?! Og svaret er IKKE at du er pen og de er burugler så det er rart at de har noen og ikke du..

Kanskje svaret er mer at de ikke har blitt oppfattet som desperate, og kontrollfriker og som velger å bli kjent men menn før de avskriver de. De ventet kanskje ikke på den gyldne ridder på 185 cm med fyldig hår som var erfaren men ikke skrev om sex kom ridende på sin hvite hest. Kanskje de ble kjent med en fyr som var grei, så utviklet det seg til følelser og de oppdaget at mannen var den beste flotteste herligste morsomste mannen de hadde møtt?!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke problemet. Snakk med han? Spør han hvem han er, om hva han er ute etter og inviter han på en date? 

Han svarer en gang pr dag,men ingen spm tilbake. Utenom hvordan det går tilbake da jeg spurte. Jeg kan gjerne spør men skal det kun være enveis?
Bare lurer på hvorfor de er så tafatte?Er disse appene bare for gøy for en del menn?!?

Han bor et stykke unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Han svarer en gang pr dag,men ingen spm tilbake. Utenom hvordan det går tilbake da jeg spurte. Jeg kan gjerne spør men skal det kun være enveis?
Bare lurer på hvorfor de er så tafatte?Er disse appene bare for gøy for en del menn?!?

Han bor et stykke unna.

En del er tafatte over nett/skriftlig....

Spør om dere skal møtes og så ser du om han er "tafatt" i virkeligheten.

Hvordan ett menneske er i virkeligheten kan du ikke se i en chat.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, fjær skrev:

Kjære TS. 

Om sier du er tillitsfull... Du er jo stikk motsatt?!

Er ikke mange dagene siden jeg skrev til deg hopp i det skriv hei til han, og nå mistror du han for å ha kone, for han er ikke ofte nok pålogget?!

Du må RO ned, du er så utrolig desperat. Forstår veldig godt at du opplever dette som veldig vanskelig, men ting blir ikke bedre av at du kaver slik.

Du kan ikke klage på at ting tar tid, samtidig til at du ser alt som blir gjort som feil, damn if you do and damn if you dont.. 

Siden han her ikke skriver så ofte så må han være gift, skriver man for mye så er man en sexfiksert gris...

Du har veldig spesifikke krav om hva hvor ofte og hva som skal skrives... Du må slappe av, du klarer ikke få noen slik du nå stresser.

Og JA jeg forstår du blir lei og sliten og har ett stort ønske om mann og barn, men det hjelper ikke at du sammerligner deg med dine venner som har både 2 og 3 barn.

Har du tenkt hva som er forskjellen på dere?! Og svaret er IKKE at du er pen og de er burugler så det er rart at de har noen og ikke du..

Kanskje svaret er mer at de ikke har blitt oppfattet som desperate, og kontrollfriker og som velger å bli kjent men menn før de avskriver de. De ventet kanskje ikke på den gyldne ridder på 185 cm med fyldig hår som var erfaren men ikke skrev om sex kom ridende på sin hvite hest. Kanskje de ble kjent med en fyr som var grei, så utviklet det seg til følelser og de oppdaget at mannen var den beste flotteste herligste morsomste mannen de hadde møtt?!

To av de traff i hvertfall ikke mannen på nett,men via kjente eller på en aktivitet de deltok på osv. Ei tredje som skulle til Danmark for å bli mor,møtte en på nett og nå er de blitt samboere. Og slik jeg har forstått det lagt Danmark på hylla. Tror ikke det er barn der enda(Har knapt kontakt med ho og ikke sett ho på 3,5 år,ho møtte typen etter dette). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han veit ikke hva han søker,bare nysgjerrig på folk sier han. Hva betyr det dere som know it all? 
Ingen spørsmål tilbake så dette er håpløst. Ikke hugg av meg hodet,men jeg gidder ikke være den eneste som spør og virker «interessert». Det skal f ikke være enkelt altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...