Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var til flere i tråden.

Vil ikke det. Ønsker ikke å gå til mange instanser etc. Slik er det!

Anonymkode: 1bb8f...613

DPS er iallefall verdt det, og noe jeg anbefaler. Du kan jo vurdere det hvis det viser seg at denne nettpsykologen ikke er til noe særlig hjelp. Eventuelt spørre fastlege om henvisning til privat psykolog.

Husker da jeg var på det dårligste, var et ork bare å komme seg ut, og å snakke med lege om henvisning til DPS var helt pyton. Hatet det. Og i starten av psykologtimene var det ofte at jeg var så i ubalanse at jeg glemte timene og forsov meg osv. Eller bare ikke orket. Men etter hvert som jeg kom meg til timene så ble det også oftere til at jeg ville dra på timene fordi det ga meg noe, og jeg skjønte at jeg satt igjen med så mye mer når jeg faktisk kom meg til timene enn om jeg bare satt hjemme og surret i mine egne tanker. Hjalp ikke å lese på nett om tema heller, for det var ingen som møtte meg direkte og lyttet osv. Og som kunne gi meg momentant feedback i samtale. 

Det er skikkelig verdt det når du først har kommet deg dit. Og nei da vil du ikke i ettertid føle at du har gått til masse instanser, selv om det føles stress der og da. 

Anonymkode: 7bddb...aad

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts, leste du innlegget mitt? (831 tror jeg)

Er du sosial med venner (-utenom familie), slik du får trent på sosialt samspill? Eller er du bare for deg selv?

Har du vurdert å dra på en date som trening? (Med mål om å få trent litt på å snakke med menn, men og kanskje få en mannlig venn?)

Anonymkode: eb57f...94e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sosial med venner (-utenom familie), slik du får trent på sosialt samspill? Eller er du bare for deg selv?

Har du vurdert å dra på en date som trening? (Med mål om å få trent litt på å snakke med menn, men og kanskje få en mannlig venn?)

Er ikke ute etter mannlige venner. Er ute etter et langvarig seriøst forhold og samboerskap. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

DPS er iallefall verdt det, og noe jeg anbefaler. Du kan jo vurdere det hvis det viser seg at denne nettpsykologen ikke er til noe særlig hjelp. Eventuelt spørre fastlege om henvisning til privat psykolog.

Husker da jeg var på det dårligste, var et ork bare å komme seg ut, og å snakke med lege om henvisning til DPS var helt pyton. Hatet det. Og i starten av psykologtimene var det ofte at jeg var så i ubalanse at jeg glemte timene og forsov meg osv. Eller bare ikke orket. Men etter hvert som jeg kom meg til timene så ble det også oftere til at jeg ville dra på timene fordi det ga meg noe, og jeg skjønte at jeg satt igjen med så mye mer når jeg faktisk kom meg til timene enn om jeg bare satt hjemme og surret i mine egne tanker. Hjalp ikke å lese på nett om tema heller, for det var ingen som møtte meg direkte og lyttet osv. Og som kunne gi meg momentant feedback i samtale. 

Det er skikkelig verdt det når du først har kommet deg dit. Og nei da vil du ikke i ettertid føle at du har gått til masse instanser, selv om det føles stress der og da. 

Anonymkode: 7bddb...aad

Godt for deg😊👍

Det er IKKE aktuelt for meg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud skal man ende opp på DPS nå pga kravstore menn som bare vil pule?

Jaja...ts,er det så viktig da med et forhold? Blir du lykkelig av å være med noen tror du? Da skal det fikse seg? Forhold blir hyllet som noe ekstravagant men forhold er mye pes for de fleste. Noen få finner en som faktisk ikke faket sin person i datinga og forblir en bra mann, men de fleste ender opp med en som aldri kan gi et kompliment med mindre det er rett før sex og at han er mer interessert i alle andre jenter å se på enn å være med deg.90%av utro kvinner er det fordi de føler deg oversett og ensomme,det sier jo sitt da.

Anonymkode: ffe7a...d22

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke ute etter mannlige venner. Er ute etter et langvarig seriøst forhold og samboerskap. 

Ts

Du skjønner at vi som er i langvarige forhold ble venner først? Og at en mannlig venn muligens har flere single, mannlige venner han kan introdusere deg til?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner at vi som er i langvarige forhold ble venner først? Og at en mannlig venn muligens har flere single, mannlige venner han kan introdusere deg til?

Ja,men man dater ikke en fyr man finner interessant for å se om han har single kompiser🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig lite med venner dessverre og for mye for meg selv ja...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig og håpløst på datingappene. Tinder har knapt folk å «vise frem» her da det er lite utvalg,og man møter aldri noen som er interesserte i å bli kjent og møtes etter kort tid på den andre appen. Folk samler tydeligvis på matcher. Er bare å gi opp(men har virkelig ikke lyst å være alene mer😢). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig lite med venner dessverre og for mye for meg selv ja...

Hvorfor ikke begynne der? Være mye mer sosial, tilbringe masse tid med venner, da kommer ofte kjærester av seg selv.

Anonymkode: fe0ac...937

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke begynne der? Være mye mer sosial, tilbringe masse tid med venner, da kommer ofte kjærester av seg selv.

Anonymkode: fe0ac...937

De fleste har to eller tre barn og de prioritere familieliv. Så det er ikke så mye «ut på byen liv».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sant det. "Masse tid med venner" er sjelden realiteten for de på 30+. 

Anonymkode: 1027d...ca7

Ser støtt og stadig trebarnsmødre jeg gikk på vgs sammen med som ofte er sosiale på diverse turer/sosiale samkomster. Mer sosialt liv enn meg som er enslig. Doesn’t make sense,men men. Med mine folk er det en kamp nesten for å få til noe sosialt. Kun ei som ikke har fått barn enda(og jeg da og et par andre i en annen gjeng men har ikke noe med de å gjøre lengre).

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til syvende og sist så handler det om prioriteringer, og vedlikehold av vennskap.

»Ut på byen» er vel ikke akkurat det småbarnsforeldre vil bruke fritiden sin på, men det går da ann å møtes på andre arenaer. En telefonsamtale er bedre enn ingen kontakt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til syvende og sist så handler det om prioriteringer, og vedlikehold av vennskap.

»Ut på byen» er vel ikke akkurat det småbarnsforeldre vil bruke fritiden sin på, men det går da ann å møtes på andre arenaer. En telefonsamtale er bedre enn ingen kontakt.

Å gå og ta et par glass vin en og annen gang på en bar/restaurant skader da ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å gå og ta et par glass vin en og annen gang på en bar/restaurant skader da ikke.

Nei, det skader ikke deg som kan sove hele natten og lenge dagen etter. Er man småbarnsforeldre risikerer man å være underernært på søvn over lengre perioder, og da frister det svært lite «å ta et glass vin ute».

Hvis det er den eneste arenaen du vil treffe venner på, så må du nesten smøre deg med tålmodighet og være villig til å vente lenge. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det skader ikke deg som kan sove hele natten og lenge dagen etter. Er man småbarnsforeldre risikerer man å være underernært på søvn over lengre perioder, og da frister det svært lite «å ta et glass vin ute».

Hvis det er den eneste arenaen du vil treffe venner på, så må du nesten smøre deg med tålmodighet og være villig til å vente lenge. 

Så du det jeg skreiv lengre oppe om trebarnsmødre og sosialt liv?Det gjaldt både reiser/hytte/gå i fjellene diverse helger,vinkveld etc. De har tre barn og skryter på Instagram om sosialt hist og pist.

Vente lenge på hva?Sosislt samvær eller å date noen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Så du det jeg skreiv lengre oppe om trebarnsmødre og sosialt liv?Det gjaldt både reiser/hytte/gå i fjellene diverse helger,vinkveld etc. De har tre barn og skryter på Instagram om sosialt hist og pist.

Vente lenge på hva?Sosislt samvær eller å date noen?

Så hvorfor er du ikke med på reiser/hytte/fjellturer/helger og vinkvelder? Ta kontakt med de, si kan jeg få være med på neste *** 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en tråd her forleden om en mann i 30årene som ikke klarte å finne en kjæreste fordi han likte ikke utseendet på de han hadde reell sjanse på. Interessant hvor lite dere plager denne mannen sammenliknet hvor mye ts for gjennomgå i denne tråden. 

Anonymkode: a11c6...9cf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...