AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #701 Del Skrevet 17. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her skreiv jeg kun «hei» før det. Anonymkode: 1bb8f...613 👏👏👏 Dette ser bra ut TS, og han virker som en snill mann 😊 Anonymkode: 7bddb...aad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #702 Del Skrevet 17. september 2020 Oi leste ikke det du skrev over og den første meldingen hans. Men det du skrev var bra, men han ble kanskje bare usikker på hvordan han skulle føre samtalen videre Anonymkode: 7bddb...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 17. september 2020 #703 Del Skrevet 17. september 2020 Han virker morsom. Kult svar på «hei»! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #704 Del Skrevet 17. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: 👏👏👏 Dette ser bra ut TS, og han virker som en snill mann 😊 Anonymkode: 7bddb...aad Må man spør noe i hvert svar?Nå svarte jeg bare at «Det er bra🙂Det går fint her også». Ingen svar på det enda. Skal jeg spør hvor han er fra/bor? Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. september 2020 #705 Del Skrevet 17. september 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep. - Safiye, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #706 Del Skrevet 17. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må man spør noe i hvert svar?Nå svarte jeg bare at «Det er bra🙂Det går fint her også». Ingen svar på det enda. Skal jeg spør hvor han er fra/bor? Anonymkode: 1bb8f...613 Det kan være fint å stille spørsmål videre for å holde samtalen i gang. Å spørre hvor han er fra eller bor er et fint spørsmål 😊 Anonymkode: 7bddb...aad 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #707 Del Skrevet 17. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var også dritt lei av dating, tøys og tinder - men så bestemte jeg meg for å gi det en siste sjanse og der møtte jeg min. Han er yngre enn meg og er ikke så kjempeflink med digital chatting og flørting men han er en kjempe fin fyr i virkeligheten. Jeg syns jeg er så heldig som har truffet ham. Man må nesten gjøre en innsats også når man er drittlei. Man går jo på jobb, trener og gjør andre plikter også lell om man egentlig ikke har lyst? Er bare å rulle opp ermene her, altså Lykke til i allefall Anonymkode: a11c6...9cf Kjekt det🙂 Er dere samboere?Ønsker du deg barn? Og takk for det,vi får sjå 😊 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #708 Del Skrevet 17. september 2020 Tror jeg bare kuler’n,lite action her så merker jeg ikke gidder «kjempe» for kontakt. Han ser ikke helt ut som en som søker noe seriøst. Fokusene mine blir mer ut blant folk,treningssenter etterhvert,jobb og nettstudie. Orker ikke streve mer. Håper gud hører bønnene mine «in his timing». Ts Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. september 2020 #709 Del Skrevet 17. september 2020 På 13.9.2020 den 19.56, AnonymBruker skrev: Men han er bare 173😢😣 Anonymkode: 1bb8f...613 Og HER er problemet ditt! Seriøst!? Du har ikke rett til å klage over at du aldri finner deg type når du klager over at partneren har normal høyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #710 Del Skrevet 17. september 2020 Sjekk ut denne. Dette er så spot on!! Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #711 Del Skrevet 17. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han ser ikke helt ut som en som søker noe seriøst. Anonymkode: 1bb8f...613 Ifølge deg ønsker ingen noe seriøst. Anonymkode: d2573...a20 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #712 Del Skrevet 17. september 2020 Du må nesten følge opp litt med gode tilbakemeldinger og spørsmål for å få litt dybde og fremgang i praten. Gi noen hint om deg selv, hva du liker, ser etter, interesser, erfaringer etc. Kanskje si noen halvmorsomt du har gjort, lest eller sett i det siste. Prøv å finne de rette strengene å spille på, og bygg samtalen videre. Kanskje dere har noen felles interesser, referanser eller erfaringer. Ja, jeg er mann og ville nok også respondert med litt flørting her og der, det må nesten til for å skape interesse for begge parter, tenker ihvertfall jeg. Anonymkode: 636a8...ea8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #713 Del Skrevet 17. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nesten følge opp litt med gode tilbakemeldinger og spørsmål for å få litt dybde og fremgang i praten. Gi noen hint om deg selv, hva du liker, ser etter, interesser, erfaringer etc. Kanskje si noen halvmorsomt du har gjort, lest eller sett i det siste. Prøv å finne de rette strengene å spille på, og bygg samtalen videre. Kanskje dere har noen felles interesser, referanser eller erfaringer. Ja, jeg er mann og ville nok også respondert med litt flørting her og der, det må nesten til for å skape interesse for begge parter, tenker ihvertfall jeg. Anonymkode: 636a8...ea8 Takk for input,setter pris på det. Det er her det med testen angående Asperger kommer inn,at jeg lurer på om jeg mangler noen sosiale koder når det kommer til mannfolk og det å komme i mål med å bli kjæreste med noen. Uansett han svarte ikke på det siste,leste det men ikke noe mer. Jeg bare fjernet han. Orker ikke mer nå samtidig som jeg er livredd for å aldri finne noen. Det skremmer livskiten ut av en. Jeg må gjøre noe som gjør meg til kjæresteemne,noe som gjør de finner meg interessant nok og vil møte og møtes regelmessig om kjemien og alt stemmer. Problemet er jeg aldri får kommet til en date en gang. Og det er få potensielle. Ts Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #714 Del Skrevet 17. september 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er her det med testen angående Asperger kommer inn,at jeg lurer på om jeg mangler noen sosiale koder når det kommer til mannfolk og det å komme i mål med å bli kjæreste med noen. Anonymkode: 1bb8f...613 Dine problemer går ikke på rigiditet og formelt språk, men på mistenksomhet. Du tror at alle menn er ute etter deg. Anonymkode: d2573...a20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #715 Del Skrevet 17. september 2020 Damer i tråden,hørt på podden til Lene Orvik? Han der Marius fyren kunne jeg virkelig ha datet😅😍 Han virker veldig oppegående og reflektert og det er noe jeg synes er veldig tiltrekkende og sexy,liker stemmen hans og han er jo ikke stygg😉O’la la🤪 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #716 Del Skrevet 17. september 2020 https://www.youtube.com/watch?v=H6ONHDmDD8s Spoiler Anonymkode: ef221...31b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Amberson Skrevet 17. september 2020 #717 Del Skrevet 17. september 2020 Prøv gjerne datingapper, men la det ikke bli alt du prøver og bruk liten tid på det! Trener du? Har du venninner som kan brukes til matchmaking? Spør om de har koblet noen før og "spøk" med at du godt kunne melde deg frivillig om de kjenner noen passende kolleger, naboer e.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #718 Del Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer i tråden,hørt på podden til Lene Orvik? Han der Marius fyren kunne jeg virkelig ha datet😅😍 Han virker veldig oppegående og reflektert og det er noe jeg synes er veldig tiltrekkende og sexy,liker stemmen hans og han er jo ikke stygg😉O’la la🤪 Anonymkode: 1bb8f...613 Hører du på den podden?? Jøye meg. Den er jo noe av det mest selvmedlidende og selvdyrkende du kan høre på lenge. Et perfekt eksempel på ei som alltid er offerrollen og hvor alle hennes relasjoner er problemet. Ikke rart du tenker likt hvis det er noe du hører på. Anonymkode: 4a3ad...bc7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #719 Del Skrevet 18. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hører du på den podden?? Jøye meg. Den er jo noe av det mest selvmedlidende og selvdyrkende du kan høre på lenge. Et perfekt eksempel på ei som alltid er offerrollen og hvor alle hennes relasjoner er problemet. Ikke rart du tenker likt hvis det er noe du hører på. Anonymkode: 4a3ad...bc7 Er ikke enig i alt hun prater om nei. Mye «meg meg meg» og for mye selvrealisering. Har hørt på den fordi jeg brukte å følge ho på Instagram noen år(ikke gjort på flere år nå utenom snoking av og til). Men var interessant å høre ho fortelle om de dårlige relasjonene hun var i. Men,poenget her var Marius fyren. Ts Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 18. september 2020 #720 Del Skrevet 18. september 2020 Tror du har godt av å trappe ned på tinder ja... Siste fyren sletta du fordi han ikke svarte kjapt nok, fyren før det sletta du fordi han skrev for mye. De kan liksom ikke vinne... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg