Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, hva er ståa? Skriver du med noen interessante på tinder eller har du prøvd deg ute i det virkelige livet? Har du noen planer om å delta i noen aktiviteter (røde kors, turgruppe) eller liknende for å møte flere mennesker? 

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Har du ikke truffet noen via nettdating på flere år? Er utvalget så dårlig eller velger du veldig mange vekk? 

Ikke på over tre år nei😭og det var en lokal som var forelsket i meg på ungdomsskolen og i «utelivstiden»(18-20 år),det rant ut i sanden fordi han ikke ville prioritere å treffes gir han enten hadde barna ene uken eller jobbet hele dagene +helger uten barn. Vi prøvde å avtale uforpliktende treff i april/mai i år men siden det var på hans skjema siden han jobbet mest så tok han aldri kontakt om å treffes. Det ligger ikke for han å ta initiativ for å få til treff. Gidder ikke være den eneste pådriver og sette han på en pidestall så da skjer det nada...

Som nevnt flere ganger før her i tråden så får man matcher fra tid til annen på Badoo og Tinder men INGEN skriver noe så da skjer der absolutt ingenting. Fortvilende 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, hva er ståa? Skriver du med noen interessante på tinder eller har du prøvd deg ute i det virkelige livet? Har du noen planer om å delta i noen aktiviteter (røde kors, turgruppe) eller liknende for å møte flere mennesker? 

Absolutt ingen dessverre. Får ikke ofte matcher på Tinder. Mer på Badoo og enkelte skriver der uten match også,men har ikke vært noen jeg har vært intr i. Endel utlendinger men er ikke interessert i det(er ikke rasist). Og folk i feil aldersspenn. Har skrevet med noen få så stopper det opp,de spør ingen spørsmål tilbake og man gidder ikke kun være den som spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike svar blir jo helt tullete. Jeg har aldri hørt om eller møtt en mann som avskriver en kvinne han er interessert i ene og alene på grunn av manglende seksuell erfaring. Motsatt tilfelle, der damen har ligget mye rundt, har jeg hørt om men det blir ikke ts sitt tilfelle. 

TS; jeg hadde ikke ligget med noen på over 10 år da jeg fant kjæresten min og han er temmelig mye mer erfaren enn meg. Han har ikke klaget og han bryr seg ikke det grann. Sex mellom oss fungerer utmerket fordi vi har kjemi og er oppriktig tiltrukket av hverandre. 

Kjekt å høre 😊🥰 Håper det skjer meg også men er ganske fortvilt nå da det ikke skjer noe for tiden.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ingen dessverre. Får ikke ofte matcher på Tinder. Mer på Badoo og enkelte skriver der uten match også,men har ikke vært noen jeg har vært intr i. Endel utlendinger men er ikke interessert i det(er ikke rasist). Og folk i feil aldersspenn. Har skrevet med noen få så stopper det opp,de spør ingen spørsmål tilbake og man gidder ikke kun være den som spør.

Skjønner. Nei, det skal ikke være lett. Da jeg var singel var jeg på sukker og tinder. Husker jeg skrev med ganske mange på sukker, men. Støtter deg i at du ikke er interessert i utlendinger, det var/er ikke jeg heller. De kan jo bare stikke skikkelig langt vekk og ta med seg eventuelle barn dersom det går dårlig i et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre 😊🥰 Håper det skjer meg også men er ganske fortvilt nå da det ikke skjer noe for tiden.

Ts

Han er faktisk veldig kjekk, noen år yngre og ønsker et forhold så det går an. Han ønsker ikke barn da, så jeg får ikke "alt" jeg ønsker meg av han men noen krav må man visst bare gi opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Badoo er håpløst. Prøvde meg litt på den i våres, men det er jo nesten bare folk fra Asia og Latin-Amerika der, som har valgt å søke i Norge. Profilen min ble besøkt av en drøss med folk fra Colombia og Filippinene, og nesten ingen nordmenn.

Anonymkode: 1027d...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Badoo er håpløst. Prøvde meg litt på den i våres, men det er jo nesten bare folk fra Asia og Latin-Amerika der, som har valgt å søke i Norge. Profilen min ble besøkt av en drøss med folk fra Colombia og Filippinene, og nesten ingen nordmenn.

Anonymkode: 1027d...ca7

Neida masse nordmenn. Mange i nærområdet eller nabofylke også og andre steder i landet. Badoo er egentlig bedre enn Tinder. På Tinder er det sjelden matcher og ingen skriver noen ting,samler på matcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Nei, det skal ikke være lett. Da jeg var singel var jeg på sukker og tinder. Husker jeg skrev med ganske mange på sukker, men. Støtter deg i at du ikke er interessert i utlendinger, det var/er ikke jeg heller. De kan jo bare stikke skikkelig langt vekk og ta med seg eventuelle barn dersom det går dårlig i et forhold. 

Sukker var jeg to dager så slettet jeg appen igjen. Samme som sist der og gikk ikke an å ha profilbilde der pga feil str osv. Var en som skreiv til meg men dessverre ikke rett for meg. Og mange fra Oslo og styr som snoker eller tar kontakt og det er dessverre ikke aktuelt når man bor langt vekk derfra. Så det er litt håpløst,veit ikke min arme råd😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Tinder og ellers andre sjekkekanaler på nett er det mange mennesker på borderline spekteret, det er mye av årsaken til at det foreslås møte, og når dagen kommer hører du ingentig, det gir de narsissitisk forsyning å skuffe normale mennesker, eller så er det de som har angst eller vil pleie egoet sitt.

Tinder og nettdating er et stort rødt flagg, det er tidkrevende, du vet aldri hvem du egentlig snakker med og de trekker seg fra avtaler ganske kjapt.

Ts må lese seg opp på dette, det kryr av antisosiale folk på Tinder. Aldri fall for smiger, lovebombing&futurefaking,

Anonymkode: eb7f9...fe1

Hva skal man gjøre da mener du?Kommer jo ingen vei 😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukker var jeg to dager så slettet jeg appen igjen. Samme som sist der og gikk ikke an å ha profilbilde der pga feil str osv. Var en som skreiv til meg men dessverre ikke rett for meg. Og mange fra Oslo og styr som snoker eller tar kontakt og det er dessverre ikke aktuelt når man bor langt vekk derfra. Så det er litt håpløst,veit ikke min arme råd😫

Jeg hadde ikke turt å være så selektiv i din situasjon mtp dating-apper. Du sletter Sukker etter to dager? Det er ikke nok til å vite nok om stedet/ appen.

Endret av Sally-Go-Round
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Jeg hadde ikke turt å være så selektiv i din situasjon mtp dating-apper. Du sletter Sukker etter to dager? Det er ikke nok til å vite nok om stedet/ appen.

Jeg er enig. Ettersom det er få eller ingen sosiale møtepunkter der TS bor burde hun bruke dating apper for alt de er verdt. Jeg hadde sukker et par år selv og det var aldri noe problem. Skrev med de jeg var interessert i og takket høflig nei til resten. 

TS; brukte du appen eller logget du inn fra en nettleser? Jeg gjorde det siste og hadde aldri problem med å legge inn bilde. Ville prøvd igjen om jeg var deg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Har da vært der av og på noen år tidligere. Orker ikke alle appene,blir jo som en fulltidsjobb og det orker jeg ikke. Har andre ting å fokusere på også. Og på sukker blir folk sure om du ikke svarer/om du avviser etc. Og endel av samme folka som er på Tinder og Badoo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal man gjøre da mener du?Kommer jo ingen vei 😢😢

Vær din egen kjærlighet, fokuser på styrke i deg selv.

Anonymkode: eb7f9...fe1

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Ettersom det er få eller ingen sosiale møtepunkter der TS bor burde hun bruke dating apper for alt de er verdt. Jeg hadde sukker et par år selv og det var aldri noe problem. Skrev med de jeg var interessert i og takket høflig nei til resten. 

TS; brukte du appen eller logget du inn fra en nettleser? Jeg gjorde det siste og hadde aldri problem med å legge inn bilde. Ville prøvd igjen om jeg var deg. 

Hadde han lokale finingen vært der og ville møte meg da hadde jeg vært über happy,men livredd for å bli avvist av han for han tror jeg virkelig er en «keeper». Åhh😍🤩😇😂

Fra tlf. Har ikke PC for øyeblikket,men er på utkikk og skal snart kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Orker ikke alle appene,blir jo som en fulltidsjobb og det orker jeg ikke

Du har jo tid til å skrive i denne tråden 24/7, hvorfor ikke bruke denne tida på datingapper i stedet?

Anonymkode: 0c816...58c

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har da vært der av og på noen år tidligere. Orker ikke alle appene,blir jo som en fulltidsjobb og det orker jeg ikke. Har andre ting å fokusere på også. Og på sukker blir folk sure om du ikke svarer/om du avviser etc. Og endel av samme folka som er på Tinder og Badoo. 

Igjen disse unnskyldningene. Du sier at du er så nedfor fordi du ikke treffer den rette, men du prøver jo ikke alle muligheter. Du gidder ikke være på Sukker? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får inntrykk av at du egentlig ikke er klar for det livet du du angivelig ønsker deg, eller at du muligens egentlig ikke vil ha det. Du har en unnskyldning for ALT! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Igjen disse unnskyldningene. Du sier at du er så nedfor fordi du ikke treffer den rette, men du prøver jo ikke alle muligheter. Du gidder ikke være på Sukker? 

Har da prøvd i årevis er sliten når det ikke fører til noe. Tror ikke folk forstår det tar jævlig med energi å prøve og prøve og lete osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Jeg får inntrykk av at du egentlig ikke er klar for det livet du du angivelig ønsker deg, eller at du muligens egentlig ikke vil ha det. Du har en unnskyldning for ALT! 

Herregud! Vil da det men å lete hele jævla tiden er slitsomt!!! Det skal da være spennende og hyggelig,ikke en kamp,da blir det slitsomt. Det er ingen unnskyldning. Har ikke tid å sitte på ørten apper å bare prate vekk tiden min. Har andre fokus også. Betyr ikke at jeg ikke vil ha en flott fyr. Det skal være en positiv bonus til livet ditt,ikke et ork(jmf å sitte å lete hele døgnet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...