AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #861 Del Skrevet 26. september 2020 Jeg var 38 når jeg traff mannen min, men hadde da sluttet å lete. Traff han på nett (på et spill), ingen av oss lette etter en partner , vi ble kjent som venner og så utviklet det seg. Var 40 når jeg fikk barnet mitt med han. Vi var begge fremdeles jomfru. Anonymkode: b38ed...289 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #862 Del Skrevet 26. september 2020 1 time siden, fjær skrev: Så hvorfor er du ikke med på reiser/hytte/fjellturer/helger og vinkvelder? Ta kontakt med de, si kan jeg få være med på neste *** Det er ikke nære venninner. Har bare gått på skole sammen med de tidligere. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 26. september 2020 #863 Del Skrevet 26. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke nære venninner. Har bare gått på skole sammen med de tidligere. Anonymkode: 1bb8f...613 Da prøver du å strekke ut en hånd å spørre de om du kan henge med på neste tur.. Det er kjempevanskelig, og litt skummelt,men prøv... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #864 Del Skrevet 26. september 2020 30 minutter siden, fjær skrev: Da prøver du å strekke ut en hånd å spørre de om du kan henge med på neste tur.. Det er kjempevanskelig, og litt skummelt,men prøv... Hun ene bor fast i Trondheim og har sin gjeng der så har hun en gjeng i heimbygda. Virker litt spes å trenge seg på. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 26. september 2020 #865 Del Skrevet 26. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hun ene bor fast i Trondheim og har sin gjeng der så har hun en gjeng i heimbygda. Virker litt spes å trenge seg på. Anonymkode: 1bb8f...613 Men er det ingen som bor der du bor? Du skriver hun ene bor i Trheim, men hva med de andre? Har du ingen hobbyer? Scrapbooking er jo en veldig sosial hobby, med masse treff rundt de plassene du bor (om jeg har forstått deg riktig) der har du mulighet til å bli kjent med masse damer, som sikkert kan gi deg både vennskap og kanskje også har en enslig bror eller kompis i bakhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #866 Del Skrevet 26. september 2020 24 minutter siden, fjær skrev: Men er det ingen som bor der du bor? Du skriver hun ene bor i Trheim, men hva med de andre? Har du ingen hobbyer? Scrapbooking er jo en veldig sosial hobby, med masse treff rundt de plassene du bor (om jeg har forstått deg riktig) der har du mulighet til å bli kjent med masse damer, som sikkert kan gi deg både vennskap og kanskje også har en enslig bror eller kompis i bakhånd Har ei barndomsvenninne men som er nærmeste nabo til foreldrene mine(tok over huset til faren,derfor barndomsvenninner.Uansett)men hun har tre barn. Ellers en annen,men det passer aldri. Er jævlig kjedelig å sitte hjemme alene hver eneste helg. Husker ikke sist jeg var på noe sosialt. Hater egentlig helgene for jeg sitter alene og kjeder meg i hjel. scrapbooking?Sånn å lime inn ting i bøker?Vet ikke helt det. Bor på Sunnmøre. Er det mye av det rundt her? Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #867 Del Skrevet 26. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ei barndomsvenninne men som er nærmeste nabo til foreldrene mine(tok over huset til faren,derfor barndomsvenninner.Uansett)men hun har tre barn. Ellers en annen,men det passer aldri. Er jævlig kjedelig å sitte hjemme alene hver eneste helg. Husker ikke sist jeg var på noe sosialt. Hater egentlig helgene for jeg sitter alene og kjeder meg i hjel. scrapbooking?Sånn å lime inn ting i bøker?Vet ikke helt det. Bor på Sunnmøre. Er det mye av det rundt her? Anonymkode: 1bb8f...613 Er det ikke noen turgrupper/turistforening du har blir med i? Er vel ganske vanlig å gå i fjellet på Sunnmøre? Ellers kan du vel flytte til Ålesund eller et større sted? Kjenner folk som trives godt og har funnet seg til rette der. Anonymkode: a11c6...9cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #868 Del Skrevet 26. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke noen turgrupper/turistforening du har blir med i? Er vel ganske vanlig å gå i fjellet på Sunnmøre? Ellers kan du vel flytte til Ålesund eller et større sted? Kjenner folk som trives godt og har funnet seg til rette der. Anonymkode: a11c6...9cf Det er dessverre ikke det. Meldte meg inn i en turgruppe for tre år siden,men det var bare eldre folk og pensjonister der. Så det ble ikke noe av. Turistforeningen er vel for hele landet eller og de har faste turer oppsatt?Har aldri vært med der. Koster endel også. Ellers blir en så misunnelig på hvor lett enkelte finner seg kjæreste mens andre skal slite. En venninne av en tidligere vennine var i et langt forhold på nærmere 10 år,ble slutt i fjor,for et par mnd siden var hun i nytt forhold. Og hold dere fast,det et eksen til hun felles venninna. Mange år siden de var ilag men det må være litt spesielt. For meg er alle venninner sine ekser off limit! Har så jævlig lyst på kjæreste selv men det skal jo være så forbaska vanskelig. Har funnet ut at jeg muligens har vært for negativ og tenkt jeg ikke har fortjent en bra fyr,men nå jobber jeg iherdig med å snu alt til positivt å tenke at det er jeg som styrer min realitet. At fokuserer man mer positivt så får man muligens bedre resultater også👍 Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #869 Del Skrevet 26. september 2020 Kanskje du kan besøke barndomsvenninnen din? (Siden hun bor i nærheten) Så slipper du å sitte alene i helgene. 😊 Anonymkode: eb57f...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #870 Del Skrevet 26. september 2020 Besøker du venninna di i Trondheim da? I det minste kan du jo få til en date mens du er der? Jeg skrev med menn fra Oslo da jeg selv bodde et annet sted. Så dro jeg på besøk hos venninna mi og snek meg avgårde på en deit. Ble ikke noe klaff men artig likevel. Anonymkode: a11c6...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #871 Del Skrevet 26. september 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan besøke barndomsvenninnen din? (Siden hun bor i nærheten) Så slipper du å sitte alene i helgene. 😊 Anonymkode: eb57f...94e Jeg bor i nabobygda til hjemplassen. Hun er ofte vekkreist i helgene også. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #872 Del Skrevet 26. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Besøker du venninna di i Trondheim da? I det minste kan du jo få til en date mens du er der? Jeg skrev med menn fra Oslo da jeg selv bodde et annet sted. Så dro jeg på besøk hos venninna mi og snek meg avgårde på en deit. Ble ikke noe klaff men artig likevel. Anonymkode: a11c6...9cf Hun er ikke en nær venninne. Vi gikk på vgs sammen og bodde tilfeldigvis i samme kollektiv et år i Trondheim men that’s it Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 26. september 2020 #873 Del Skrevet 26. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Har ei barndomsvenninne men som er nærmeste nabo til foreldrene mine(tok over huset til faren,derfor barndomsvenninner.Uansett)men hun har tre barn. Ellers en annen,men det passer aldri. Er jævlig kjedelig å sitte hjemme alene hver eneste helg. Husker ikke sist jeg var på noe sosialt. Hater egentlig helgene for jeg sitter alene og kjeder meg i hjel. scrapbooking?Sånn å lime inn ting i bøker?Vet ikke helt det. Bor på Sunnmøre. Er det mye av det rundt her? Anonymkode: 1bb8f...613 Ja scrapbooking er å pynte albumer og lage kort. Er flere treff både på sunnmøre og nedover mot Førde, og oppover til Kristiansund. Men er det ikke noe hobbyer du kunne tenkt deg å prøvd ut? Er lett å bli kjent med andre i slike små grupper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #874 Del Skrevet 26. september 2020 Det er en fra hjemplassen jeg har et lite øye til. Har ikke sett han fysisk på noen år. Veit ikke om han er singel men han var på sukker for noen år siden. Jeg tør ikke ta kontakt fordi jeg har blitt avvist endel tidligere så tør bare ikke ta sjansen. Tror foreldrene mine kjenner faren hans😅Lite sted haha. Uansett han virker som en god person,ikke at jeg kjenner han men tror han er skikkelig. Sukk😍🤪 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 26. september 2020 #875 Del Skrevet 26. september 2020 58 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en fra hjemplassen jeg har et lite øye til. Har ikke sett han fysisk på noen år. Veit ikke om han er singel men han var på sukker for noen år siden. Jeg tør ikke ta kontakt fordi jeg har blitt avvist endel tidligere så tør bare ikke ta sjansen. Tror foreldrene mine kjenner faren hans😅Lite sted haha. Uansett han virker som en god person,ikke at jeg kjenner han men tror han er skikkelig. Sukk😍🤪 Anonymkode: 1bb8f...613 Er han på sosiale medier? sjekk, og send en melding til han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #876 Del Skrevet 26. september 2020 1 time siden, fjær skrev: Er han på sosiale medier? sjekk, og send en melding til han Skjer ikke. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 27. september 2020 #877 Del Skrevet 27. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjer ikke. Anonymkode: 1bb8f...613 Hvorfor ikke? Ok, så kan du få nei til svar, men sånn er det med dating. Det høres ut som du har mange unnskyldninger for ikke å gjøre noe. Du kan ikke klage på at du sitter inne hver helg når du ikke tar noen sjanser, enten det er å møte nye venner eller date å gå på... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #878 Del Skrevet 27. september 2020 4 timer siden, Sally-Go-Round skrev: Hvorfor ikke? Ok, så kan du få nei til svar, men sånn er det med dating. Det høres ut som du har mange unnskyldninger for ikke å gjøre noe. Du kan ikke klage på at du sitter inne hver helg når du ikke tar noen sjanser, enten det er å møte nye venner eller date å gå på... Orker ikke flere nederlag. Trenger opptur nå. Det er vanskelig å få nye venner i voksen alder. Jeg har ikke noen spesiell hobby. Liker å gå på turer/på fjellet etc men her er ingen gruppe for folk i 30 og 40 årene. Blir litt lite fjellturer da jeg ikke syns det er kjekt å gå alene. Spurte en kompis(ikke noe romantisk eller annet fra min side,han er 12 år eldre)om å gå til et turmål i vår han bare ignorerte og har vært på det turmålet alene og med en annen venninne flere ganger. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 27. september 2020 #879 Del Skrevet 27. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Orker ikke flere nederlag. Trenger opptur nå. Det er vanskelig å få nye venner i voksen alder. Jeg har ikke noen spesiell hobby. Liker å gå på turer/på fjellet etc men her er ingen gruppe for folk i 30 og 40 årene. Blir litt lite fjellturer da jeg ikke syns det er kjekt å gå alene. Spurte en kompis(ikke noe romantisk eller annet fra min side,han er 12 år eldre)om å gå til et turmål i vår han bare ignorerte og har vært på det turmålet alene og med en annen venninne flere ganger. Anonymkode: 1bb8f...613 Og likevel vil du bo på det stedet du bor? Hvor du har ingen venner og utvalget av menn få? Er det foreldrene dine? Det høres ikke ut som situasjonen din plutselig kommer til å endre seg for deg... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #880 Del Skrevet 27. september 2020 6 minutter siden, Sally-Go-Round skrev: Og likevel vil du bo på det stedet du bor? Hvor du har ingen venner og utvalget av menn få? Er det foreldrene dine? Det høres ikke ut som situasjonen din plutselig kommer til å endre seg for deg... Er foreldrene mine?Hva mener du? Jeg bor for meg selv og er selvstendig. Jeg har bodd i de tre største byene i Norge tidligere. Føler meg for gammel til å flytte tilbake nå. De fleste som bor igjen der har to eller tre unger. Ønsker sterkt endring men veit ikke helt hva jeg skal gjøre. Har litt angst også og vil ikke bli mer ensom enn jeg er nå om jeg skulle flyttet. Men det er ikke godt sånn det er nå. Kommer ikke videre liksom. Ikke en eneste date heller. Har noen matcher men folk skriver ikke,svarer ikke,det renner ut i sanden etc. Man blir maktesløs. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg