AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #781 Del Skrevet 22. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skreiv noe om at for mye sexprat før vi hadde sagt vi likte hverandre bla bla. Hadde snakket sammen to dager,TO dager. Var han som siktet til sexting inn i mellom prat om dagligdagse ting... Anonymkode: 1bb8f...613 Det var du som tolka helt normale ting (som at kveldene er litt ensomme) som sexprat, og dermed tok opp temaet sex. Anonymkode: d2573...a20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #782 Del Skrevet 22. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: (og det er IKKE skjoldet som er oppe). Anonymkode: 1bb8f...613 Vet ikke om jeg kan hjelpe deg noe mer TS. Anonymkode: 7bddb...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #783 Del Skrevet 22. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor avviste du han ikke med det samme da? Noe sier meg at det er frykten som snakker, skjoldet ditt. Da tenker man fort litt irrasjonelt. Slik jeg gjorde med han som nå er kjæresten min. Men det var jo en grunn til at jeg holdt kontakt med han likevel, fordi jeg egentlig var interessert. Anonymkode: 7bddb...aad Godt spørsmål egentlig. Bare ble skrivende med han liksom. Angrer litt. Men han virker jo helt fjern når han ikke forstår HVA JEG SØKER når han mener jeg skjuler hvorfor jeg er på datingappen. Synes ikke han ser bra ut i det hele tatt. Og enda mer når han tviler på mine utsikter. Tør påstå jeg er ganske oppegående og fornuftig. And this make no f***ing sense! Så håper han slutter å snike inkognito på meg om det er han... Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #784 Del Skrevet 22. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Godt spørsmål egentlig. Bare ble skrivende med han liksom. Angrer litt. Men han virker jo helt fjern når han ikke forstår HVA JEG SØKER når han mener jeg skjuler hvorfor jeg er på datingappen. Synes ikke han ser bra ut i det hele tatt. Og enda mer når han tviler på mine utsikter. Tør påstå jeg er ganske oppegående og fornuftig. And this make no f***ing sense! Så håper han slutter å snike inkognito på meg om det er han... Anonymkode: 1bb8f...613 Ok jeg skjønner. Noen ganger kan man bli litt frustrert av de man skriver med. Kanskje dårlig kjemi. Men da er det bare å glemme fyren og gå videre, dere er ingen match uansett. Ikke bruk mer negativ energi på dette Anonymkode: 7bddb...aad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #785 Del Skrevet 22. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om jeg kan hjelpe deg noe mer TS. Anonymkode: 7bddb...aad Nei nei,takker for hjelpa hittil. Skal si dere en type mannfolk jeg liker,Thor Hushovd er en vakker mann. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 22. september 2020 #786 Del Skrevet 22. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Du tar veldig feil. Har vært veldig tydelig. Skreiv jeg var ute etter seriøst langvarig forhold. Og det står i profilen. Mer klart kan det ikke bli. Han skreiv noe om at for mye sexprat før vi hadde sagt vi likte hverandre bla bla. Hadde snakket sammen to dager,TO dager. Var han som siktet til sexting inn i mellom prat om dagligdagse ting. Ja,jeg reagerte på det. Kanskje han ikke er vant til det og at det egentlig betyr at jeg ligger klar for han🙄Nei jeg er overhodet ikke interessert i han der. Frastøtende!!!!😤(og det er IKKE skjoldet som er oppe). Anonymkode: 1bb8f...613 JO skjoldet ditt er så skyhøyt oppe at det er ikke ord for det... Han synes det ble for mye sexprat? Og du fremdeles mener det er HAN som skrev om sex?! Av det du har visst her inne er det ikke noe sex i det hele tatt i samtalen. Det er noe som heter at om alle rundt deg er idioter, så kanskje man skal finne en fellesnevneren. Det betyr ikke at jeg synes du er en idiot, men at du kanskje skal tenke litt over hvorfor alle mannfolkene som kontakter deg på disse datingappene er så uhorvelig opptatt av sex, er ekle og frastøtende... Hva er fellesnevneren? Kanskje det er hvordan du opplever ting, og at du mistenker at alle er ute etter å lure deg og utnytte deg? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #787 Del Skrevet 22. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei nei,takker for hjelpa hittil. Skal si dere en type mannfolk jeg liker,Thor Hushovd er en vakker mann. Anonymkode: 1bb8f...613 Trodde det jeg siterte der var svaret på det jeg skrev. Derfor skrev jeg at jeg ikke visste hva mer jeg kan bidra med. Ja det finnes flotte menn der ute Anonymkode: 7bddb...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 22. september 2020 #788 Del Skrevet 22. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei nei,takker for hjelpa hittil. Skal si dere en type mannfolk jeg liker,Thor Hushovd er en vakker mann. Anonymkode: 1bb8f...613 Fremdeles så er det utseende som er viktigst...😖 Jeg synes Johnny Depp er dritdigg, men mannen min ligner ikke i det hele tatt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #789 Del Skrevet 22. september 2020 Akkurat nå, fjær skrev: Fremdeles så er det utseende som er viktigst...😖 Jeg synes Johnny Depp er dritdigg, men mannen min ligner ikke i det hele tatt! Kan jo hende TS mener personligheten til Hushovd også. Anonymkode: 7bddb...aad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 22. september 2020 #790 Del Skrevet 22. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Kan jo hende TS mener personligheten til Hushovd også. Anonymkode: 7bddb...aad Ja hvis hun kjenner han privat så... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #791 Del Skrevet 22. september 2020 Akkurat nå, fjær skrev: Ja hvis hun kjenner han privat så... Uhm, kan jo hende hun mener hvordan han fremstår personlighetsmessig i media da... Anonymkode: 7bddb...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 22. september 2020 #792 Del Skrevet 22. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Uhm, kan jo hende hun mener hvordan han fremstår personlighetsmessig i media da... Anonymkode: 7bddb...aad Ja godt mulig, men hvordan kan hun si at han er en vakker mann ved å se hvordan han fremstår i media evt some, men alle menn hun har mulighet til å treffe og bli kjent med er sexgærne ekle og stygge? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #793 Del Skrevet 22. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde det jeg siterte der var svaret på det jeg skrev. Derfor skrev jeg at jeg ikke visste hva mer jeg kan bidra med. Ja det finnes flotte menn der ute Anonymkode: 7bddb...aad Du har bidratt med mye så takker så meget for det😊Koselig at tråden har vart så lenge,la den gjerne fortsette😁 Det gjør nok det,gjelder bare å finne de😊 Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #794 Del Skrevet 22. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo hende TS mener personligheten til Hushovd også. Anonymkode: 7bddb...aad Det er sikkert og visst👌 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #795 Del Skrevet 22. september 2020 7 minutter siden, fjær skrev: Fremdeles så er det utseende som er viktigst...😖 Jeg synes Johnny Depp er dritdigg, men mannen min ligner ikke i det hele tatt! Men ærlig talt da,er heller ALENE enn å være sammen med et troll!!(Ok,det var stygt sagt men you know what i mean) Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #796 Del Skrevet 22. september 2020 7 minutter siden, fjær skrev: Ja hvis hun kjenner han privat så... Men man kan jo få et inntrykk av folk da. Aksel Hennie til sammenligning virker litt sleip. Og er skalla😂😂(det var umodent!). Anonymkode: 1bb8f...613 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #797 Del Skrevet 22. september 2020 Han trebarnsfaren sa også at han har jobbet på sjø siden 2002 og hadde da vært i havn på de fleste kontinent etc,tror jeg det var og han skreiv det på en slik måte som om han hadde lagt ned en dame «i hver havn». Veldig lite tiltrekkende. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #798 Del Skrevet 22. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men man kan jo få et inntrykk av folk da. Aksel Hennie til sammenligning virker litt sleip. Og er skalla😂😂(det var umodent!). Anonymkode: 1bb8f...613 Haha jeg er helt enig. Jeg kjenner verken Mads Hansen eller Therese Johaug privat, men jeg har ganske mye mer sympati med Johaug når det er noe i media enn jeg har med Hansen (han kan jeg IKKE fordra, fysj for en mobbefyr). Det er jo bare et inntrykk jeg har av de, men slik er det jo på privaten også. Og det kan endre seg såklart, og er veldig individuelt for oss alle. Før likte jeg ikke Northug i det hele tatt, nå etter alt som har skjedd liker jeg han faktisk bedre av flere grunner. Anonymkode: 7bddb...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 22. september 2020 #799 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men ærlig talt da,er heller ALENE enn å være sammen med et troll!!(Ok,det var stygt sagt men you know what i mean) Anonymkode: 1bb8f...613 Men er det utseende som er viktigst? Vet du, hvis du lar deg selv bli kjent med noen av disse mannfolkene, så vil du se at en eller flere er vakre og riktig så flotte, for utseende vokser på deg, og en dag kanskje en av de vil bli den vakreste du har sett. Hvordan tror du vi som ikke er vakre får oss en kjærest? tror du vi tar til takke med ett annet troll? Nei, vi blir forelsket og blir den vakreste for that special someone Endret 22. september 2020 av fjær 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #800 Del Skrevet 22. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har bidratt med mye så takker så meget for det😊Koselig at tråden har vart så lenge,la den gjerne fortsette😁 Det gjør nok det,gjelder bare å finne de😊 Anonymkode: 1bb8f...613 Godt å høre at du synes jeg har bidratt. Jeg blir jo litt frustrert må jeg innrømme, for jeg har så lyst til at andre som står i samme situasjon som jeg gjorde, skal få oppleve det samme. Så vil gjerne bare "pushe" deg ut i det, men skjønner at det kan ta lengre tid for noen. Selv om andre her skriver mer "hardt" enn jeg gjør så kan jeg være enig i noe av det de skriver, men jeg er ikke enig i at det er en fungerende taktikk å rakke ned på deg, for du er jo litt midt inne i en livskrise og har det kanskje ikke så bra med deg selv. Jeg vet iallefall at det aldri har fungert for meg at folk har bedt meg om å skjerpe meg etc når jeg har vært langt nede. Anonymkode: 7bddb...aad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg