Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du får god hjelp av psykologen til å finne ut hvordan du kan håndtere angsten. Jeg hadde jo PTSD i flere år etter jeg ble voldtatt og det var ett års tid etter at jeg klarte å bli kvitt det at jeg traff kjæresten min. Så noen ganger må man kanskje rydde litt opp i eget hode før man er klar til å åpne seg for en annen.

Anonymkode: 7bddb...aad

Huff,ikke bra at du gjennomgikk det. Håper det går bra med deg nå🤗

Nei,har hatt angst etter jeg var arbeidsledig en god stund. Prøver å ordne opp i det ja,men har vært klar for en kjæreste lenge nå. Men kanskje jeg har møtt feil folk fordi jeg ikke har hatt alt på stell?!?Ikke godt å vite. Har ikke lyst å vente mer nå siden jeg har gått alene mer enn nok. Ønsker virkelig et stabilt,langvarig forhold nå og samboerskap og om mulig barn litt etter det🙏🤞

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har kanskje rett i enkelte ting.

Er ikke en ons-person og har aldri vært det. Og samtidig har jeg litt prestasjonsangst siden det er lenge siden sist.

Ts

Nei, men ingen tvinger deg på det. Det er ditt ansvar at ting blir som du ønsker. 

Første gang kan dere møtes på cafe eller gjøre noe for å bli kjent. Hvis du ikke liker fyren, sier du takk for møtet og hade bra. Hvis du liker ham, kan du være åpen på at du vil ta det langsomt med det intime. At du vil lære ham å kjenne. 

Anonymkode: d2573...a20

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trebarnsfaren skreiv til meg igjen,men må bare si at jeg ikke føler meg tiltrekt av han. 

09EB558C-03EB-4F4D-A5B0-157100D7F66D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trebarnsfaren skreiv til meg igjen,men må bare si at jeg ikke føler meg tiltrekt av han. 

09EB558C-03EB-4F4D-A5B0-157100D7F66D.jpeg

Hva er feil med det du sender bilde av her? 

Å ikke føle tiltrekning er en ærlig sak, men det kan også komme hvis man ser forbi at ikke alt er perfekt. Det var jo det som slo meg da jeg var på date med Han som nå er kjæresten min, at det var ikke fordi han ikke var tiltrekkende at jeg holdt på å droppe han, det var fordi jeg var usikker. Nå synes jeg jo han et verdens kjekkeste. For min del har jeg blitt aller mest tiltrukket av kjæresten etter at jeg ble kjent med han og innså hvor fin personlighet han har. Det er det som betyr noe i helheten. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er feil med det du sender bilde av her? 

Å ikke føle tiltrekning er en ærlig sak, men det kan også komme hvis man ser forbi at ikke alt er perfekt. Det var jo det som slo meg da jeg var på date med Han som nå er kjæresten min, at det var ikke fordi han ikke var tiltrekkende at jeg holdt på å droppe han, det var fordi jeg var usikker. Nå synes jeg jo han et verdens kjekkeste. For min del har jeg blitt aller mest tiltrukket av kjæresten etter at jeg ble kjent med han og innså hvor fin personlighet han har. Det er det som betyr noe i helheten. 

Det er sant. 
Vet ikke men det bare føles ikke rett å date han der. Klar over at jeg ikke kan fortsette å lete etter feil på folk,men der MÅ være noe som gjør at man vil bli kjent og føler at det er spennende og koselig etc. Det er det ikke med han der. 
Og jeg er langt fra perfekt og ingen av oss er feilfrie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. 
Vet ikke men det bare føles ikke rett å date han der. Klar over at jeg ikke kan fortsette å lete etter feil på folk,men der MÅ være noe som gjør at man vil bli kjent og føler at det er spennende og koselig etc. Det er det ikke med han der. 
Og jeg er langt fra perfekt og ingen av oss er feilfrie.

Da går du bare videre :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da går du bare videre :)

Ja. Men redd å aldri møte noen. Kommer ikke til en eneste date en gang. Veldig frustrerende. Psykologen råder bare om Møteplassen,men den er lik som alle andre datingsteder,og mye rart og slibrige og feil aldersgruppe av folk som ikke tar hint etc. Vil ikke tilbake på den siden.  Vet ikke min arme råd. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men redd å aldri møte noen. Kommer ikke til en eneste date en gang. Veldig frustrerende. Psykologen råder bare om Møteplassen,men den er lik som alle andre datingsteder,og mye rart og slibrige og feil aldersgruppe av folk som ikke tar hint etc. Vil ikke tilbake på den siden.  Vet ikke min arme råd. 😔

Da prøver du som meg å treffe noen irl, på et utested er det gjerne enklere da du kan døyve "skjoldet" ditt litt med alkohol 😊 vet det sies at man ikke treffer seriøse på byen, men duh, I proved them wrong... Ellers kan du jo melde deg som frivillig, som noen tidligere har nevnt her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da prøver du som meg å treffe noen irl, på et utested er det gjerne enklere da du kan døyve "skjoldet" ditt litt med alkohol 😊 vet det sies at man ikke treffer seriøse på byen, men duh, I proved them wrong... Ellers kan du jo melde deg som frivillig, som noen tidligere har nevnt her. 

Ja,men er dessverre lite ute «på livet» for tiden og her er ikke mye uteplasser her jeg bor. En pub/restaurant da som er relativt ny som et bra men har knapt vært der. Stenger det ikke 2400 eller før nå pga korona tiltak?

Han der trebarnsfaren i går,skreiv at jeg skjulte hva jeg søker osv. Det står ganske klart og tydelig i profilen min. Kjenner det irriterer meg grossalt når folk prøver å lire ut av deg noe annet. Uansett avviste han og sa vi søkte forskjellige ting og lykke til videre i går. For en fjått!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CA207DF3-5971-4307-88E6-B7C783192F91.jpeg

Derfor jeg mener du trenger mer hjelp enn litt kontakt med psykolog over nett. 

Anonymkode: 58e68...cff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor jeg mener du trenger mer hjelp enn litt kontakt med psykolog over nett. 

Nei. Man kan snu tankemønster sitt og jobbe med det selv.

Tok denne fra Lene Aleksandra Øyen sin Instagram i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja,men er dessverre lite ute «på livet» for tiden og her er ikke mye uteplasser her jeg bor. En pub/restaurant da som er relativt ny som et bra men har knapt vært der. Stenger det ikke 2400 eller før nå pga korona tiltak?

Han der trebarnsfaren i går,skreiv at jeg skjulte hva jeg søker osv. Det står ganske klart og tydelig i profilen min. Kjenner det irriterer meg grossalt når folk prøver å lire ut av deg noe annet. Uansett avviste han og sa vi søkte forskjellige ting og lykke til videre i går. For en fjått!!!

Vet ikke om du er den rette til å kaste om deg med øknavn på andre.... 

Han virkelig prøver å bli kjent med deg, du svarer med å legge ut bilde av halve ansiktet hans og kalle han en fjott.... 

Hva du skriver i profilen din, og hvordan du oppleves i chatten er to vidt forskjellige ting, og han er av oppfatningen at du IKKE er klar og tydelig.. og du... han prøver ikke å lire noe utav deg, han prøver å bli kjent med deg...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Man kan snu tankemønster sitt og jobbe med det selv.

Tok denne fra Lene Aleksandra Øyen sin Instagram i dag.

Da bør du kanskje ta en pause fra dating da, til du har snudd det?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo perfekt å benytte anledningen når utestedene stenger kl 24, da er flere ute på livet når det er hyggelig og alle ikke er kjempefulle, så det er lettere å bli kjent i en mer "ordentlig" setting.

Vil du vise skjermbilde av chatten her? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo perfekt å benytte anledningen når utestedene stenger kl 24, da er flere ute på livet når det er hyggelig og alle ikke er kjempefulle, så det er lettere å bli kjent i en mer "ordentlig" setting.

Vil du vise skjermbilde av chatten her? 

Fra trebarnsfaren? Har fjernet det dessverre. Han skreiv fire setninger og jeg to setninger. Så fjernet jeg samtalen. Han var pålogget flere ganger uten å lese,før jeg fjernet. I går altså. Tror han driver å snoker inkognito på meg.  Beklager,men syns ikke han ser ut(nei,jeg er ikke perfekt på noen som helst måte),får avsmak faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra trebarnsfaren? Har fjernet det dessverre. Han skreiv fire setninger og jeg to setninger. Så fjernet jeg samtalen. Han var pålogget flere ganger uten å lese,før jeg fjernet. I går altså. Tror han driver å snoker inkognito på meg.  Beklager,men syns ikke han ser ut(nei,jeg er ikke perfekt på noen som helst måte),får avsmak faktisk.

Hvorfor avviste du han ikke med det samme da?

Noe sier meg at det er frykten som snakker, skjoldet ditt. Da tenker man fort litt irrasjonelt. Slik jeg gjorde med han som nå er kjæresten min. Men det var jo en grunn til at jeg holdt kontakt med han likevel, fordi jeg egentlig var interessert. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fjær skrev:

Vet ikke om du er den rette til å kaste om deg med øknavn på andre.... 

Han virkelig prøver å bli kjent med deg, du svarer med å legge ut bilde av halve ansiktet hans og kalle han en fjott.... 

Hva du skriver i profilen din, og hvordan du oppleves i chatten er to vidt forskjellige ting, og han er av oppfatningen at du IKKE er klar og tydelig.. og du... han prøver ikke å lire noe utav deg, han prøver å bli kjent med deg...

Du tar veldig feil. Har vært veldig tydelig. Skreiv jeg var ute etter seriøst langvarig forhold. Og det står i profilen. Mer klart kan det ikke bli.

Han skreiv noe om at for mye sexprat før vi hadde sagt vi likte hverandre bla bla. Hadde snakket sammen to dager,TO dager. Var han som siktet til sexting inn i mellom prat om dagligdagse ting. Ja,jeg reagerte på det. Kanskje han ikke er vant til det og at det egentlig betyr at jeg ligger klar for han🙄Nei jeg er overhodet ikke interessert i han der. Frastøtende!!!!😤(og det er IKKE skjoldet som er oppe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra trebarnsfaren? ... syns ikke han ser ut(nei,jeg er ikke perfekt på noen som helst måte),får avsmak faktisk.

Hvorfor er du så sint på utseendet hans, av alle ting? Legger ut bilde som visdt skal bevise hvor ugly han ser ut (ser helt normal ut i mine øyne). Som om han sårer deg i sjela ved å ikke være fysisk attraktiv nok i dine øyne....

Anonymkode: d2573...a20

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...