Gå til innhold

Minner for dagen.

Felicity

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Burpen og Lat Traviata :)

I denne helgen så ha vi gjort noe hver dag :) På fredag var jeg med sambo innover til OSlo og var ute med Amelia hele dagen. Var en tur innom mamma og søstern... Eller en liten tur innom søstern var jeg vel ikke. For jeg var stor tur innom. Amelia og jeg skulle sove over hos henne. For vi skulle tidlig til fotografen med familien på lørdag :)

På Lørdag dro Am og jeg, søstern og sønnen hennes, mamma og min nye søster og min bror jeg hans sønn til fame fotografene. Der tok vi bilder, barna hadde først på seg budnad og vi vanelige klær(knærsje farger da) også hadde barna og vi forskjellige klær på serie to... Er spennende å se hvordan bildene blir for virket som Am. var veldig fotogen.... Men det dumme er at det er så dyrt....

SÅ på kvelden sendte vi Am. med søstern og hun skulle passe Am for vi skulle ut å spise. også skulle Am sove over hos søstern for 1. gang. Og vi lå på hotell ;) Det gikk veldig bra å ha henne borte, så dette burde vi ikke grue oss til hver gang. Jeg var rolig for jeg visste hun hadde det bra. Selvom vi ikke har hatt henne liggene hos noen andre enn hjemme- Men det gikk bra. :) Vi koste oss skikkelig

I dag så har vi hatt bursdagselskap for Sambo, som fyller 34 år i morgen :) Det var veldig hyggelig.

Nå må jeg pakke inn gavene til ham :)

nattaklem i tillegg til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hmm, en stund siden nå... Facebook tar jo all tid ;)Har finni mange jeg gikk i 1 klasse med som jeg ikke husker eller trodd at de ikke husket meg. Men det har de tydligvis gjort :)

Har en god nyhet at jeg nå har finni familien som jeg bodde hos i USA. Har leitet etter å få snakket med dem over nettet, lettere det enn brev. Har sendt brev som jeg ikke har fått svar på...

Og nå har jeg ikke hørt fra dem på tre år, tror jeg.... Først fant jeg kusina til familien også fetteren og i går fant jeg sønnen som jeg passet. Nå vener jeg bare på at han skal ta kontakt med meg også får jeg kanskje mailadressen til mora :) Jeg er gald :hoppe::hoppe::hoppe:

Venter spent :)

Ellers så var vi på visnings time hos Fame fotografene... Fy søren så dyrt a gitt.... Bildene var kjempe fine de altså, men for et album med 20 bilder koster det 6000...

Vi betilte 4, (20.000 blei det) men angrer. Det er fordi bildene er tatt med bror,nevø, søstern, nevø, mamma o ny søster og min datter og meg. (familie bilde) Synes da 5000(rabatt) er mye når ikke hele min familie er med(tenker på at min samboer ikke var med på bildene og må betale for noe han ikke er med på, felles økonomi)

Egentlig står det at det er bindene, men får ringe mangdag å høre(siden vi ikke har betalt noe på de enda)

Krysser fingrene for det altså...... :forvirret:

Alt går bra her. Som det pleier, helt greit.

Har fått innkallelse fra sykehuset angående å snakke om magesekkoperasjonen, blir spennende ;) men ikke før i sep, men går fort dit :)

:klem: til dere!

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Oiiii, her var det meldinger som jeg ikke har fått med meg.... SORRY... Skriver litt i morgen og oppdaterer... Takk for at dere er innom....

Stor klem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere...

Lenge siden jeg har oppdatert meg i dagbøkene deres og oppdatert dere..... SORRY...

Men har vært litt kg-lei og hatt litt og tenke på... Også har det vært ferie..

Nå sitter sambo og jeg med hver vår Laptop(jeg kjøpte meg en 18 juni) og vi har delt en vinflaske og nå drikker vi batteri og vodka... Koser oss med minne om Diana konserten i bakgrunn.

Gratulerer så mye til jenta mi som fylte 1 år 6 juli... det er vemodig og tenke på at hun er 1 år allerede. Hun er blitt ei morsom jente. Skravler mye, men det forstårlige er mamma og pappa, takk og hadet... Men hun er så artig.... Blid hele tiden(nesten da) og er skikkelig aktiv. Både mamma og pappa blir litt svett av og til av jenta dems som er over ALT.....

Hun fikk gå tralle til bursdagen sin av oss og hun går med den og er så morsom og flink. Hun går over alt hun kan holde seg i(det er gjort siden mars) men å gå alene vil hun ikke. Da vi var på ferie ville hun gå med oss(var så mange barn med på ferie så ikke så rart) men nå hjemme vil hun ikke... Men kommer nok snart.

Vi har fått barnehageplass i en barnehage her litt unna, men står på vente liste til en nærmere. Familiebarnehage har hun kommet inn i nå, og håper å få noe nærmere. 1 mil til barnehagen foreløbig. Og med en bil er det litt vanskelig for ingen buss her i nærheten. Da må vi gå en halvtime...

Ellers så har sambo og jeg hatt det litt tøft, i mai tider.... Og i juni forelsket jeg meg i en gammel eks som jeg var sammen med for 12 år siden.... men ville jo ikke miste min familie og jeg har løpet av ferien mistet følelser for min eks for jeg har en så utrolig god og snille sambo og forlovede så vil ikke miste den. Selvom han sa noen vonde ting til meg på 17 mai, som at jeg gjorde for lite her hjemme og at han var dritt lei familien min som bare hadde problemer, men det skal jo ikke gå utover meg mener jeg... og jeg gjør ting her hjemme, men han ser det ikke.

Han har sagt unnskyld og vi skal bedre oss. men alikevell så tenker jeg på eksen min. Men jeg skal overvinne mine følelser for jeg elsker min sambo over alt og vil ikke miste ham.....

Litt oppdatereinger fra meg...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem. :klem:

Høres ut som en slitsom vår..... Men godt at dere får ordnet opp i ting, og har funnet ut at det er dere to som hører sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å lese om snuppen din. Kjempe fine bilder av henne på siden du har link til på msn, forresten. Nydelig tulle dere har :hjerte:

Så bra at du klarte å tenke fornuftig og overvinne følelser for x-en. Håper det går bedre med forholdet etter hvert, og det ser det jo ut som det gjør. Alle forhold har jo sine ups and downs...

Stor :klem: til deg. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med snuppa, så rart at jentene våre er 1-åringer nå! Ylva går også masse med gåvogn og når vi holder henne i hendene. Veldig aktiv og morsom, nok å passe på! :)

Godt å høre at du og samboeren din har det bedre nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...