Gå til innhold

Minner for dagen.

Felicity

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for påskehilsninger :)

Nå er det tilbake til hverdagen der Sambo jobber og jeg er hjemme :)

Nå er kommunen her og graver så vi får nye avløp som forhåpentligvis ikke tetter seg.... Men de har holdt på i en og en halv time og :klø: seg i hodet fordi de ikke vet helt hvor de skal grave. Men nå ser det ut som om de er i gang...

Har hatt en deilig påske med noe besøk, vært på besøk, kjøpt nytt barnesete også har vi slappet av :)

Amelia har nå fått tre tenner(to på rappen) og sannlig ser det ut som nr fire kommer også :)(men bare nede, de opp har ikke kommet)

Snakkes, må ut til kommune folka...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Samba og ~Mrs.Valentine~

Joda går helt greit... Er litt irritert om dagen merker jeg også fort sambo kommer hjem så er jeg litt sur inni meg. Vet ikke hvorfor, men har kanskje noe med at jeg er så lei huset. og at når vi skal snakke sammen om ting så utsetter han det(han liker ikke å snakke om noe ting) også skal vi pusse opp to bad her og jeg prøver å få oss til å sette oss ned å skrive en liste over hva vi vil og hvordan vi vil ha det, men da blir det ikke noe mere snakk.

Også skulle vi i brylupp i Sundsvall nå i helgen, men det har han avlyst for at han synes vi skal drive hjemme i stedet også er det jo langt å kjøre bil med vesla i baksetet...(han snakket med meg før han sa ifra til venninna si da)

Også skjelte han meg ut forran faren sin at jeg ikke gjorde noen dritt i huset(noe som ikke er sant, men gjør vel ikke like mye som andre husmødre hver dag)

Ha har jo sagt unnskyld, men ikke så faren hans vet det. Han og mora synes at vi er noen rotekopper og at jeg ikke er den som stryker alle klær og vasker gulver hver dag.... Men jeg gjør jo mine ting, men ikke hver dag... SÅ det var jo lurt og si det forran svigerfar....

Det som er rart er at ingen av oss pleier å være sånn som vi er... Han pleier å være snill som et lam og jeg pleier å sette pris på at han kommer hjem, men nå synes jeg ikke noe er morsomt..... Håper det gir seg snart at jeg blir mere glad for at han er hjemme, men er dritt lei å ha dårlig med råd, dritt lei å ikke kunne gå til butikken(bruker en time hver vei) dritt lei å se at vi ikke har noe system, dritt lei å se at vi har noen møbler av furu, noe av bjørk, noe mørkt, dritt lei badene som aldri blir ferdig, og dritt lei av resten av huset som aldri blir ferdig. Alt er uferdig her....

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Men, men blir vel bedre en gang vel.... Mange som har det sånn. Men vi er de eneste av vennene våres som ikke har noe helt gjennomført og råd til å velge å vrake hus/oppussing og alt annet....

Sorry for utblåsningen....

Men jeg har sett på brudekjoler på nettet i dag da :) hehe, litt kontraster da... Maggie Sottero.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Åh,det var mange fine kjoler! *drømme*

Så kjedelig at du ikke har det helt supert for tiden.

Men jeg er sikker på at det går over og at ting blir bedre. De gangene jeg og sambo har holdt på med oppussingsprosjekter så har det vært et helvete innimellom!

Krangling,stress,dårlig stemning..det er skikkelig kjedelig når det er sånn.

Det som er bra er at det pleier å bli glemt ganske fort etter oppussingen er ferdig. Da er vi bare så førnøyd med hva vi har fått til sammen ;)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst en klem til deg: :klem:

Ikke greit å ha det sånn som du har det nå, men sånn er det i mange forhold innimellom. Og spesielt tror jeg sånne ting kan bli riktig ille når man pusser opp. Sikkert ikke lett å få gjort alt sånn med en gang heller....dere har jo ei lita tulle, i tillegg til at sånt koster penger, mye penger gjerne.

Håper dere får en fin helg i sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å opleve sånne dager og perioder som du beskrev lenger oppe, Felicity. Jeg har det også sånn! De som ikke har det sånn i forholdet og livet generelt innimellom tror jeg lyger, eller i hvertfall pynter på sannheten. ;) Men det er like slitsomt allikevel.. Men akkurat det med å bli skjelt ut forran svigerfar var ikke noe særlig, og det hadde jeg ikke funnet meg i. Bra han sa unnskyld i hvertfall!

Håper du har hatt gode dager i det siste, og at solen skinner på deg i dag!

Nå roper Gullet veldig, så det er bare å løpe ut i stuen...

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gulljenta di alltid sovet så lenge, i strekk?

Heldig!

Mi gjorde det i starten men nå er det bare tull.... :grine:

Hvor gammel var hun da det ble mer stabil 7-7 soving?

Her våkner hun 4-5 eller 6, helt gruuusomt, er alltid trøtt..

Nok klaging, :ler: Håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Mrs. Potter :klem: Ja liker de kjolene godt :)

Samba :klem:

La Traviata :klem:

Epona :klem:

epica :klem:

Nå går det heldigvis bedre, for oss. Slitne, men jeg er ikke så amper lengre på ham.

Det skylder nok også at jeg har veldig dårlig selvbilde om dagen og at kg fyker oppover. Har tatt nye prøver om stoffskiftet, men de var visst bra nå også. Mensen kom i går etter 73 dager, og det er ikke normalt for min del.(den pleier å komme etter 30-31 dager)

Men nå står jeg på venteliste for magesekkoperasjon.... Uansett om jeg trener eller går på diett så går ikke vekta ned(det har den aldri gjort) og når jeg spiser middag så er jeg like sulten etter en porson, nei da vil jeg få gjort magesekken mindre så jeg blir mett. Selvom man da kan spise veldig lite så er det verdt det. Blir iallefal rimelig sliten av å gå å være sulten hele tiden.... Blir irritert også. Uansett om jeg spiser ofte, men lite, drikker mye, så skjer dett ikke noe...

Men men, jeg er sammen med en fantastisk snill gutt som jeg ikke ville byttet ut noen gang :)

Søstern sliter fortsatt med barnefaren... Nå har den nye dama hans begynt å slenge dritt om søstern på nettet. Hvor voksent er det... Nå har jeg printet ut alt hun har skrevet og søs, skal gi det til advokaten... Barnefaren og henne har vært sammen i to uker også slenger hun så mye dritt. Ufattelig at folk gidder det dere... At de ikke kan bli voksne....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gulljenta di alltid sovet så lenge, i strekk?

Heldig!

Mi gjorde det i starten men nå er det bare tull.... :grine:

Hvor gammel var hun da det ble mer stabil 7-7 soving?

Her våkner hun 4-5 eller 6, helt gruuusomt, er alltid trøtt..

Nok klaging, :ler: Håper du får en fin dag! :klem:

Forresten Epica:

Ja hun har sovet lenge i strekk. Hun sov frem til ti halv elleve, frem til hun var et halvt år eller noe sånt... Også har det gradvis blitt tidligere og tidligere(takk og lov sier jeg til det, så det har blitt en myk overgang :))

Hun begynte nå i påsken og sove fra syv til syv, og nå er hun jo 9 og en halv måned :)

Jeg ammet ikke om natten fra hun var en måned ca(tror jeg) men da hun ikke ville ha noe pupp på dagen lengre i februar, våknet hun en gang mellom 2-4 at hun ville ha pupp. Men det sluttet vi med 25 mars og har ikke ammet siden...

Hun ville ikke ha lengre og amme på natten synes jeg ikke var noe vits siden hun lå på egent rom og at jeg ikke har gjort det tidligere. Det var ei natt, men litt skriking så var det over....

Er så stolt av den jenta der.... Hun er så snill å ha med å gjøre... Sovet lenge hele veien, spiser stort sett alt(var vanskelig en tid, men det må man regne med når alt er nytt)sluttet å amme, da hun ikke ønsket mere, hun har sagt mamma og pappa leeeenge, og roper på meg om det er noe. Hun sitter i lekegrinda og leker lenge, hun krabber rundt og er så nyskjerrig, reiser seg opp... Er blir og fornøyd den meste tiden....

Eneste som har vært slitsomt til tider er at hun er mye forkjølet og syk også at tennene har gitt henne litt plager....

Ellers så er dette ei drømme jente jeg godt kan få flere av.... Skulle jaggu fått tvillinger, det hadde jeg nok taklet med en som Amelia.

Hun er bare enestående :) Stolt og være mammaen hennes! :legrine::legrine::legrine:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Først en :klem: til deg, det er ikke noe gøy verken med krangling i forholdet eller lavere selvtillit. Skjønner veldig godt at du ble sint på han pga. det han gjorde foran svigerfaren din. Men dessverre så sier vi vel en del dumme ting til hverandre av og til....Jeg og sambo hadde en heftig krangel isted og det endte med at han stakk av gårde på løping. Så fort han hadde gått ut av døren, angret jeg på alt jeg hadde sagt- er ikke det typisk?! Godt at det går bedre med dere nå.

Hva har du fått vite om stoffskiftet ditt?

Så ufattelig barnslig gjort av x'n til søsteren din. Ja, det er helt merkelig hvor lite voksne noen kan være. Godt dere har noe å vise frem.

Over til noe heeelt annet: Så fine kjoler! Jeg forelsket meg helt i den aller første du linket til. Når er bryllupet?

Og så er det såååå koselig å lese om lille jenta deres! :hjerte:

Btw; kan jeg legge deg til msn?

Vi snakkes. Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sendt deg noen pm... ~Mrs.Valentine~

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...