Felicity Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #361 Del Skrevet 25. mars 2007 og godt er det!!!! (selvom jeg kunne tenke meg to tette, men ingen penger til overs og det er heller ikke noen gøy med en baby ekstra enda da klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #362 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei Mrs. Potter Samba Shade ~Mrs.Valentine~ Ja da er jeg altså ikke gravid Man får et annet perspektiv på hva et egg og en sædcelle kan greie...Jeg har alltid vært for abort, men jeg ville aldri i hele mitt liv tatt abort selv om jeg blei gravid igjen eller noen gang(om det ikke var noe helt spessielt da) for jeg vet nå hvor fantastisk det er å få et barn som bare betyr alt.... Hun er bare en going hun jenta her... Hun krabber, sier mamma, løfter hennene over hodet og viser oss hvor stor hun er, reiser seg opp, faller velldig mammadalt, noe som er litt ubehagelig, men, men, også rister hun på hodet(noe farmoren hennes har lært) også så vakker som hun er(ja selvfølgelig er hun jo så vakker for jeg er jo mammaen hennes og i mine øyne er hun det ) Gulljenta mi hun er over alt nå. hehe i går så glemte pappaen hennes og sette trappegrinda på og da jeg kom inn i stua var hun på vei ned trappa. Da blei en viss mamma veldig redd..... Forresten, nå er det den 6 natten som Amelia ikke har fått pupp. Så jeg har vel sluttet og amme. Hun har jo ikke ville hatt noe på dagen på lenge... Men hun holdt jo på da hun var syk å skulle ha pupp på natten(en gang pr natt) Men nå har hun sovet igjennom hele natten.... Det er litt vemodig å slutte, men hun begynner å bli stor nå, og jeg må inrømme å si det er veldig greit å slippe å avvenne seg den... At hun faksik stopper når hun selv ikke vil ha mere Har enda ikke sett mensen, så jeg er spent på hva stoffskifteprøvene viser nå....Skal ta rønken av hodet, for å utelukke noe farligheter, siden jeg er så svimmel, så sa legen at jeg skulle vurdere magesekk operasjon... Men det må jo være noen rart her, siden jeg plutselig har lagt på meg kjempe mye den siste tiden, uten å ha overspist av noe. Spiser som jeg pleier... Men vi får se.... Tatt masse blodprøver så får vi se om vi ser hva det er.... Hvordan får jeg lagt ut bilde her uten å være supermedlem? til dere som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 26. mars 2007 #363 Del Skrevet 26. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #364 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Endret 26. mars 2007 av Felicity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 26. mars 2007 #365 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Du kan legge til bilder i Kvinneguidens album, og bare linke den til her. De kan slettes av moderatorer når du vil. Endret 26. mars 2007 av ~Mrs.Valentine~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #366 Del Skrevet 26. mars 2007 http://www.fotoknudsen.no/archive50/270320...21w132qO.jpg?80 Her er et bilde av jenta vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #367 Del Skrevet 26. mars 2007 http://www.fotoknudsen.no/archive40/270320...lwg7KrSb.jpg?21 http://www.fotoknudsen.no/archive50/270320...M8kWp5c2.jpg?22 1 bilde er fra sep og andre er fra des, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #368 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Tusen takk Samba for at du lærte meg det .... Og tusen takk for tipset å legge det i kg albummmet ~Mrs.Valentine~ Endret 26. mars 2007 av Felicity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 26. mars 2007 #369 Del Skrevet 26. mars 2007 For en skjønn jente du har!! Hørtes så skummelt ut med de undersøkelsene du skal ta, men det behøver overhodet ikke være det! Bedre med utredning og avkrefting enn å gå og lure. Flott at legen tar deg på alvor! Lykke til i hvertfall! Godt å få et svar angående graviditet sikkert! Jeg vet også med meg selv at jeg ikke hadde tatt abort uansett - ingen kunne fått meg til å fjerne barnet mitt om jeg hadde en liten spire inni meg. Har alltid vært for abort, men vært tvilende til hva jeg selv ville ha gjort. Men nå vet jeg at jeg ikke ville gjort det - og det er blitt enda sterkere etter jeg mistet første gang jeg var gravid.. Men jeg er fortsatt for fri abort, men det er en annen sak. Og takk for masse gode PMer! Sender deg en ny en nå etterpå.. Måtte bare se bildene først! Lurt å linke til fotoknudsen forresten, der har jo jeg også bilder lagret! Ha en fin kveld! Uten nattamming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2007 #370 Del Skrevet 26. mars 2007 Så fine bilder av snuppa og deg! :-D Det er moro når de begynner å bevege seg rundt, men mye mer å passe på! Så flink hun er som viser hvor stor hun er og rister på hodet. Synd tida går så fort, men det er jammen gøy å følge utviklingen til våre søte små! Lykke til med videre undersøkelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. mars 2007 #371 Del Skrevet 26. mars 2007 Så gøy å se deg og snuppa! Herlig liten jente du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #372 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja hun er herlig på alle måter...Kan ikke takke for hvor glad jeg er som har akkurat henne Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 27. mars 2007 #373 Del Skrevet 27. mars 2007 Skjønn jente! Så gøy å få se! Lykke til med undersøkelser vennen, håper de går fort og smertefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #374 Del Skrevet 28. mars 2007 Har ikke bestilt time for å ta rønken enda... uff, gruer meg litt da vet du.. Men får gjøre det... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 28. mars 2007 #375 Del Skrevet 28. mars 2007 Uff ja.. jeg utsetter alltid sånt.. men har funnet ut det er like greitt å få det overstått, så slipper du å grue deg så lenge vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #376 Del Skrevet 28. mars 2007 I dag er Amelia 8 måneder og 22 dager gammel og har bursdag om 100 dager Var på helsestasjonen og hun har blitt stor 8050 g og 72 cm lang. Fra å vært syk i en måned så synes jeg det er bra at hun nå veier over 8 kg og en annen ting. hun ligger på (motorisk) stadie til en et åring... Tror dere det er en mamma og pappa som er stolte Ellers så skal kommunen begynne å grave tirsdagen etter påske så vi får en ordentlig kloakk igjen... Nå er jeg pisslei den tette kloakken vi har hatt seks ganger. Kjempe bra at kommunen dekker dette, for det er skjelden tilfelle at de dekker sånt.. Men det er kommunens feil at de har lagt et tykkere rør utenfor et tynnere da de gjorde om fra septikktank til komunale avløp for 3 år siden.. rett før vi flyttet inn. Så nå har vi lånt 150 tusen som vi skal bruke på oppussing av to bad Nå er jeg ikke lengre så svimmel som jeg var. Gudsjelov, det er så ekkelt når det står på. Nå sitter jeg og venter på at kvikklunsjkaka skal bli ferdig her, den skulle stå i 30 min. mn har nå stått i en time og den bare eser og blir aldri ferdig... I mens spiser jeg vannmelon. NAM NAM.... Det får jeg aldri nok av... Får se i flere dagbøker jeg da. Kos dere i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 29. mars 2007 #377 Del Skrevet 29. mars 2007 Så fine bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 2. april 2007 Forfatter #378 Del Skrevet 2. april 2007 Hei Samba ja jeg liker disse bildene godt I natt har gulljenta sovet på egentrom..... Hun har sovet godt som bare det og sto opp halv 8.... Men mammaen hennes har ikke sovet noe godt for hun har liggi å hørt på om du sov eller pustet.... Hehe Trodde virkelig ikke at jeg skulle bli urolig...Men jo det var jeg faktisk... Merker nå at morsfølelsen har kommet for fullt. Før da hun var mindre var jeg ikke noe beskymret i det hele tatt med å ha henne borte(det har ikke skjedd så mye at det gjør noe da) også det å ha henne avskilt nå er heller ikke noe gøy... Får en ekkel følelse... Tenk om det skjer noe, og ikke vi får vært der og hjulpet til. F.eks om dyna skulle gått over hodet på henne og vi kunne forebygget det. Men man kan ikke tenke sånn, man får heller tenke at nå er hun så stor og greier og ordne seg.... (vel og merke ikke ordne seg med alt, men små ting, som å snu seg frem og tilbake fra mage til rygg ) I går fikk vi en gledlig nyhet(eller det vil si på lørdag da en kompis av oss sladret) Men et vennepar de venter barn.. Har skrevet om de tidligere angående at jeg spurte om de ikke skulle ha barn snart(også svarte hun venninnen min at det var litt for personlig) Men iallefal de venter barn og er veldig glad på dems vegne (hun har ønsket barn lenge, tror jeg, så jeg har dårlig samvittighet over spørsmålet mitt, men jeg er bare sånn av og til) Jeg spør ikke lengre om den komentaren da... Bedret meg! Amelia har fått sin andre tann og merker det at hun er uttafor...Men ellers så er hun frisk da... Så lenge det varer... Hun fikk tak i puppen min og begynte å suge faktisk selvom hun vendte av puppen selv så jeg har ikke ammet på to uker. men i går og i dag har hun sugd bittelitt, men da hun beit meg var det stopp. og det er ikke lang tid hun suger da.. Bare en supp. Ellers så har vi fått avslag på barnehageplass, men for våres del så er det ikke så farlig fordi mamma skal passe henne, Men de fremstår som om de har full dekning her i kommunen så blei litt paff. og i tilegg at to andre venninner fikk også avslag. For dem er det krise for de har ikke penger til dagmamma, (men må jo si det er krise for andre også da som får avslag)Men vi får se, kan jo hende de kommer i 2.opptak da.... Vi har nå grillet fire ganger den siste uken, ser nok slik ut at det blir mye grilling fremover, for min kjære er VELLDIG glad i grillmat. Men det er godt og hyggelig da. Ellers så har vi slappet av og kost og i helgen I dag for jeg besøk av ei venninne og jenta hennes på 1 og et halv år så det blir hyggelig til dere som er innom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 3. april 2007 #379 Del Skrevet 3. april 2007 God påske!!! Gulljenta mi sover også bedre når hun ikke sover med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. april 2007 #380 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Så koselig å se bilde av deg og den lille prinsessa deres. Så nydelig hun var! Håper dere får en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå