Drizzt Skrevet 18. august 2020 #1 Del Skrevet 18. august 2020 https://www.vg.no/rampelys/i/xP14Xn/melina-johnsen-anklages-for-karantenebrudd-stemmer-ikke For en underlig sak. Jeg må si meg enig med Mads Hansen her. Dama klarer ikke forsvare karantenebruddet eller forklare hvor bildet ble tatt, men prøver å spille offerkortet. Blir hun anmeldt mon tro? På vei hjem fra Dubai mellomlandet Johnsen og venninnen i Nederland, men etter landing i Norge skal hun altså ha holdt seg innendørs. – Og da ville jeg har et bilde å legge ut i feeden. Jeg må få lov til å dele et fint bilde uten at folk klikker på meg. Ble bildet tatt i Nederland? Mente hun at det er mindre farlig å smitte noen der enn i Norge? Man bryter karanteneplikt for å ha et bilde å dele på Instagram. Hun kunne postet et bilde fra innendors hjemmefra for å vise at hun overholder karanteneplikten. Nei, en underlig sak. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherilyn Skrevet 18. august 2020 #2 Del Skrevet 18. august 2020 Brødhue ho der 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Trudelutt1 Skrevet 18. august 2020 Populært innlegg #3 Del Skrevet 18. august 2020 Selvfølgelig gjorde hun det. Med en gang ikke alle kommentarene bare "ÅÅÅÅHH😍😍" eller "sexy babe😘" (hvem er disse folka!?!?) så skal de slettes og når det blir for mange av de så er det bare å stenge profilen. Hun kunne lagt denne ballen død med en gang dersom hun var uskyldig, men det vet hun at hun ikke er så nå må det ro ro for harde livet. Mads Hansen er vår tids store helt og jeg elsker at det endelig er en som tar oppgjør med alt det motbydelige sånne rosa-bloggere driver med. Jeg blir helt kvalm av å se de opererte trynene og fake-tæna rumpene deres over alt. Ja, korona er en tøff tid for bloggere, det betyr ikke at de kan bryte karanteneplikten. Håper for guds skyld noen anmelder her... 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 18. august 2020 #4 Del Skrevet 18. august 2020 Da Mads kommenterte dette under bildet hennes så gikk hun fra åpen til privat Instagram konto og slettet kommentaren hans. 🤦🏻♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 18. august 2020 #5 Del Skrevet 18. august 2020 Klart hun gjorde 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 18. august 2020 #6 Del Skrevet 18. august 2020 At bildet fra Aker Brygge var gammelt og ble postet da hun tilfeldigvis gikk tur med hunden forbi der er den tynneste unnskyldningen jeg noen gang har hørt. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #7 Del Skrevet 19. august 2020 Hun har brutt reglene, så enkelt er det. Om det ikke var tilfellet,ville hun skrevet under bildet at bildet var gammelt og at hun rett og slett ville poste et. Det jeg stusser over er at ingen har sagt til henne at hun skal være i karantene. Eller har hun bare driti i det å dratt ut? Isåfall burde hun få en saftig bot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 19. august 2020 #8 Del Skrevet 19. august 2020 Håper hu får 20.000 ibot. Eneste måte å få slike folk til å SKJØNNE Deltagere til ex on the Beach og lignende program blir vel ikke akkurat valgt ut på bakgrunn av sin høye IQ. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 19. august 2020 #9 Del Skrevet 19. august 2020 (endret) . Endret 8. november 2020 av Hesya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #10 Del Skrevet 19. august 2020 36 minutter siden, Hesya skrev: Hva jobber hun med egentlig? Det alle andre sånne folk gjør? Influenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 19. august 2020 #11 Del Skrevet 19. august 2020 Karanteneplikt gjelder jo selvfølgelig ikke kjendiser med lavere IQ enn skonummer. Et sted må vi jo sette grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 19. august 2020 #12 Del Skrevet 19. august 2020 (endret) . Endret 8. november 2020 av Hesya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #13 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Hesya skrev: Oookey 🙄😂 Kom ikke på annen måte å si det på 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 19. august 2020 #14 Del Skrevet 19. august 2020 3 timer siden, BethD skrev: Det alle andre sånne folk gjør? Influenser Det som faktisk er litt skremmende er at hvis hun og hennes likesinnede faktisk har påvirkningskraft på dagens unge. Det er ikke bra. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #15 Del Skrevet 19. august 2020 11 minutter siden, Kjetil E skrev: Det som faktisk er litt skremmende er at hvis hun og hennes likesinnede faktisk har påvirkningskraft på dagens unge. Det er ikke bra. Nettopp! Og det har de dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 19. august 2020 #16 Del Skrevet 19. august 2020 (endret) . Endret 8. november 2020 av Hesya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #17 Del Skrevet 19. august 2020 7 minutter siden, Hesya skrev: Det var ikke måten du sa det på jeg himla med øya til altså 😊 Ånei ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. august 2020 #18 Del Skrevet 19. august 2020 (endret) Hun brøt reglene. Den forklaringen hun først kom med var at hun hadde testet seg i Dubai. Hva hun har kommet med etter det vet jeg ikke. FHI gikk ut i går og sa at du ikke kan teste deg ut av karantene. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g7VE70/helsedirektoratet-advarer-du-kan-ikke-teste-deg-ut-av-karantene Forøvrig er det laget en prioriteringsliste av hvem som skal testes og folk som kommer fra røde land og er asymptomatiske er langt nede på lista. Mads Hansen har også rett i at det ikke spiller noen rolle når bildet er tatt, fordi hun uansett gav inntrykk av at hun brøt karantene siden det ikke fremgikk at det var et gammelt bilde. Vil du være influencer får du ta ansvar for den negative påvirkningen også. Endret 19. august 2020 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 19. august 2020 Forfatter #19 Del Skrevet 19. august 2020 Får hun bot nå, mon tro? Hun er så skyldig at hun måtte gjøre profilen sin privat. Som skrevet over, deltakerne i disse programmene velges ikke etter høy IQ akkurat. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. august 2020 #20 Del Skrevet 19. august 2020 Hun får bare bot dersom noen politianmelder karantenebruddet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå