Gå til innhold

Brøt Melina Johnsen karantenereglene her?


Drizzt

Anbefalte innlegg

https://www.vg.no/rampelys/i/xP14Xn/melina-johnsen-anklages-for-karantenebrudd-stemmer-ikke

 

For en underlig sak. Jeg må si meg enig med Mads Hansen her. Dama klarer ikke forsvare karantenebruddet eller forklare hvor bildet ble tatt, men prøver å spille offerkortet. Blir hun anmeldt mon tro? 

På vei hjem fra Dubai mellomlandet Johnsen og venninnen i Nederland, men etter landing i Norge skal hun altså ha holdt seg innendørs.

– Og da ville jeg har et bilde å legge ut i feeden. Jeg må få lov til å dele et fint bilde uten at folk klikker på meg.

 

 

Ble bildet tatt i Nederland? Mente hun at det er mindre farlig å smitte noen der enn i Norge? Man bryter karanteneplikt for å ha et bilde å dele på Instagram. Hun kunne postet et bilde fra innendors hjemmefra for å vise at hun overholder karanteneplikten. Nei, en underlig sak.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da Mads kommenterte dette under bildet hennes så gikk hun fra åpen til privat Instagram konto og slettet kommentaren hans. 🤦🏻‍♀️ 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bildet fra Aker Brygge var gammelt og ble postet da hun tilfeldigvis gikk tur med hunden forbi der er den tynneste unnskyldningen jeg noen gang har hørt.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har brutt reglene, så enkelt er det. Om det ikke var tilfellet,ville hun skrevet under bildet at bildet var gammelt og at hun rett og slett ville poste et. 
Det jeg stusser over er at ingen har sagt til henne at hun skal være i karantene. Eller har hun bare driti i det å dratt ut? Isåfall burde hun få en saftig bot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hu får 20.000 ibot. Eneste måte å få slike folk til å SKJØNNE

Deltagere til ex on the Beach og lignende program blir vel ikke akkurat valgt ut på bakgrunn av sin høye IQ.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karanteneplikt gjelder jo selvfølgelig ikke kjendiser med lavere IQ enn skonummer. Et sted må vi jo sette grensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, BethD skrev:

Det alle andre sånne folk gjør? Influenser

Det som faktisk er litt skremmende er at hvis hun og hennes likesinnede faktisk har påvirkningskraft på dagens unge. Det er ikke bra.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kjetil E skrev:

Det som faktisk er litt skremmende er at hvis hun og hennes likesinnede faktisk har påvirkningskraft på dagens unge. Det er ikke bra.

Nettopp! Og det har de dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CecilieX

Hun brøt reglene. Den forklaringen hun først kom med var at hun hadde testet seg i Dubai. Hva hun har kommet med etter det vet jeg ikke. 

FHI gikk ut i går og sa at du ikke kan teste deg ut av karantene. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g7VE70/helsedirektoratet-advarer-du-kan-ikke-teste-deg-ut-av-karantene

Forøvrig er det laget en prioriteringsliste av hvem som skal testes og folk som kommer fra røde land og er asymptomatiske er langt nede på lista. 

Mads Hansen har også rett i at det ikke spiller noen rolle når bildet er tatt, fordi hun uansett gav inntrykk av at hun brøt karantene siden det ikke fremgikk at det var et gammelt bilde. Vil du være influencer får du ta ansvar for den negative påvirkningen også.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun bot nå, mon tro? Hun er så skyldig at hun måtte gjøre profilen sin privat. Som skrevet over, deltakerne i disse programmene velges ikke etter høy IQ akkurat. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...