Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Så gøy at Nate og Helene skal danse argentinsk tango igjen. Beste dansen så langt. 

Gleder meg til å se den igjen☺️

Anonymkode: f013f...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.11.2020 den 22.39, Mperle skrev:

Har begynt å legge merke til at Kathrine ser bort på det paret hun skal rope ut RETT før hun gjør det (iallefall på lørdag da de ropte at Andreas og Mai var videre). Kanskje litt smålig å bli irritert for det fordi hun sier jo hvem som går videre rett etterpå men tror bare alt er irriterende med dommerne på dette tidspunktet. Håper de blir erstattet til neste sesong.

Hun har gjort det to helger på rad, sikkert før det også, men det er to uker siden jeg begynte å legge merke til det 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lilletulipan said:

Hun har gjort det to helger på rad, sikkert før det også, men det er to uker siden jeg begynte å legge merke til det 😅

Haha ja samme her, og når hun da gjorde det igjen på lørdag «måtte» jeg bare kommentere det, glad det ikke bare var meg😂 Vi får følge nøye med på finalen om hun røper resultatet fysisk halvsekundet før de roper det ut😄 Dvs før hun roper det ut og Anders henger seg på på halvveien😂

(fikk forresten litt feeling av at hun er en som bare mååå røpe ting først og helst før alle andre? Som da hun satte over til nyhetene for 2 uker siden og bare måtte annonsere (på en svært lite objektiv måte) som basically den første på norsk TV, at Biden vant presidentvalget?😂 Huff ganske pirkete altså men som sagt, når en ting begynner å irritere ved en så er jo bare a l t irriterende..)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mye Nate&Helene får betalt av tv2 for å holde disse ‘romanse-ryktene’ gående gjennom hele sesongen? 🤔😉😂 

Jeg håper virkelig at folk ikke stemmer på dem bare fordi de vil se at de kysser i morra...🙈🤞🏻Hele greia er bare så kleint oppkonstruert🙈 Det er litt som Andreas sier at jammen er de flinke til å holde romanseryktene i live selv om de ikke er interessert i hverandre på den måten...så kan jo begynne å lure på hvorfor...😉🤪 

Jeg heier på Andreas i morra, han er så sympatisk og fin!! 🤗

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Cezinando’s ‘Håper du har plass’ (som Nate skal danse showdans til) men jeg heier likevel på Andreas i kveld!! 🤗🤗

Ser at flere av de utstemte deltakerene er enige med meg og ønsker at Andreas skal vinne fordi han har hatt mest progresjon av de to og jobba hardest hele veien!! 🤞🏻🤞🏻

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker Cezinando’s ‘Håper du har plass’ (som Nate skal danse showdans til) men jeg heier likevel på Andreas i kveld!! 🤗🤗

Ser at flere av de utstemte deltakerene er enige med meg og ønsker at Andreas skal vinne fordi han har hatt mest progresjon av de to og jobba hardest hele veien!! 🤞🏻🤞🏻

Det er Andreas som skal danse til Håper du har plass :)

Anonymkode: 8722b...0f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er Andreas som skal danse til Håper du har plass :)

Oi du har helt rett!!!! 
DA er det jo ingen tvil om at Andreas MÅ vinne🤪👏🏻🤗 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å ikke vite hvem Espen Nakstad er ? 🤦🏻
Enda en grunn til å heie på Andreas😂😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2020 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor mye Nate&Helene får betalt av tv2 for å holde disse ‘romanse-ryktene’ gående gjennom hele sesongen? 🤔😉😂 

Jeg håper virkelig at folk ikke stemmer på dem bare fordi de vil se at de kysser i morra...🙈🤞🏻Hele greia er bare så kleint oppkonstruert🙈 Det er litt som Andreas sier at jammen er de flinke til å holde romanseryktene i live selv om de ikke er interessert i hverandre på den måten...så kan jo begynne å lure på hvorfor...😉🤪 

Jeg heier på Andreas i morra, han er så sympatisk og fin!! 🤗

Ja! Andreas Hval all the way! Danseferdighetene er det ikke så nøye med, det handler om å være mest populær!

Husker da Thomas og Harald i Senkveld hadde hver sin julelåt i 2006 eller noe sånt, Thomas sin låt var ganske bra mens Harald sin var noe elendig tøys. Men det var folket (de som gidder å stemme på sånt vås) som bestemte, og Harald vant selvsagt siden han er/var langt mer populær enn Thomas.

Slik er det i SVD også, derfor vinner nok Andreas selv om den andre finalisten, hva han nå het igjen, er mye flinkere!

Anonymkode: 8b4b5...abf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Andreas Hval all the way! Danseferdighetene er det ikke så nøye med, det handler om å være mest populær!

Slik er det i SVD også, derfor vinner nok Andreas selv om den andre finalisten, hva han nå het igjen, er mye flinkere!

Personlig syns ikke jeg at Nate er flinkere til å danse, at han har mer rytme i kroppen betyr ikke at han danser bedre selskapsdans med en partner🤷‍♀️ Og med det utgangspunktet de begge hadde og utviklingen de har hatt, så syns jeg Andreas absolutt fortjener å vinne🤗 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, hvem er det?

Anonymkode: df621...80f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem faen er Nakstad? 

Anonymkode: 8fc60...289

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er folk seriøse her når de sier de ikke vet hvem Nakstad er?? 😋 Siden mannen har vært i media stort sett daglig siden mars så er det jammen godt gjort ikke å få det med seg..😂

Gi den mannen en plass i SVD neste år👏🏻 Jeg kommer til å heie på han all the way🤪🤗

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er folk seriøse her når de sier de ikke vet hvem Nakstad er?? 😋 Siden mannen har vært i media stort sett daglig siden mars så er det jammen godt gjort ikke å få det med seg..😂

Gi den mannen en plass i SVD neste år👏🏻 Jeg kommer til å heie på han all the way🤪🤗

Jeg måtte Google han. Ser nå at jeg har jo sett han før, men hadde aldri tippet hvem det var bare på navnet..:)

Anonymkode: dd717...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig rart om Andreas Kval vinner, da han var nokså middels blant deltakerne i starten. Har kommet seg men burde havnet på rundt 4. plass eller noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor Trine sier at Andreas ikke startet på topp, men at Nate gjorde det..? Andreas og Nate fikk akkurat like mange poeng i premieren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig rart om Andreas Kval vinner, da han var nokså middels blant deltakerne i starten. Har kommet seg men burde havnet på rundt 4. plass eller noe sånt.

Wahl, ikke Kval

Anonymkode: 55be4...5cd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...