Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi alle være enige om å IKKE stemme på Nate i kveld?

Anonymkode: 80a77...5a3

Ærlig talt. Så latterlig.

Anonymkode: bb1a2...d10

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Humle Brumle skrev (På 31.10.2020 den 21.38):

Da skjønner jeg fortsatt ikke greia, folk forandrer seg, og må få lov til å utvikle seg til en bedre person mener jeg da. Men har man opplevd å bli mobba selv så ser jeg å at man kan få en avsmak til han. Jeg mener fortsatt at han har fått mye ufortjent kritikk her på kg ivertfall.

Folk forandrer seg, men det kan likevel ikke gjøre fortiden om igjen.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 7
Skrevet

Hvem er i duell? Michael og?

Anonymkode: 6f23d...89f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt mobbet mye gjennom oppveksten, men heier fortsatt på Nate. Synes han er flink, og synes ikke man bør dømmes for fortiden sin for alltid. De fleste har gjort feil. 

Anonymkode: 76262...adc

Samma her har blitt mobbet selv, men jeg klarer ikke se alle de trekkene alle på kg snakker om når det gjelder nate. At han er selvsentrert og høy på pæra? Ser ikke det i han. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Folk forandrer seg, men det kan likevel ikke gjøre fortiden om igjen. Jeg har opplevd mobbing, og sårene går aldri bort.

Jeg har også opplevd mobbing (fra 10-19 års alderen), og de sårene er kanskje blitt til arr, men de har grodd. Folk fortjener alltid en ny sjanse.  

Anonymkode: 76262...adc

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Uatskillelig skrev:

Folk forandrer seg, men det kan likevel ikke gjøre fortiden om igjen. Jeg har opplevd mobbing, og sårene går aldri bort.

Hovedgrunnen til at folk misliker Nate er nok pga personligheten hans nå, ikke pga fortiden.

• Liker 15
Skrevet

Stemte på Andreas før duellen og Michael nå.

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 6
Skrevet

Stemmer Marte i dag. Michael var god, men synes hans tid er kommet nå. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Uatskillelig skrev:

Men hva har det med skal vi danse å gjøre? De fleste her snakker bare om at nate er selvsentrert, cocky, oppmerksomhetsyk osv. Og ikke om at han var en mobber. For det første ser jeg ikke det i han, og tenker alle har ting man angrer på. Det blir veldig rart å dømme dans ut i fra hva den og den personen har gjort i fortiden. Nå var det jo faktisk Nate som kom fram om at han var en mobber og. Sårene av mobbeofrene til Nate blir vel ikke akkurat bedre om folk ikke stemmer på han.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner seriøst ikke hva folk misliker så sterkt med Nate. Ser overhode ikke de trekkene som nevnes her. For meg sier det mer om de som skriver her i tråden enn om Nate. Han har selvtillit ja, men høy på seg selv? Når har ham egentlig vært det. Synes stort sett han fremstår som ydmyk før og etter dansen. Han har attitude ja, men synes ikke det er negativt. 

Anonymkode: bb1a2...d10

• Liker 13
Skrevet

Faktisk ganske enig med kommentarene til dommer Tore i dag...

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 3
Skrevet

Nate er ikke like populær hos alle. Folk liker forskjellige personer. Kommer an på alder, kjønn, personlighet, sjarm og danseferdighet bla.

• Liker 5
Skrevet

Hurra, Marte gikk videre. Takk for dansen Mikael. 

Anonymkode: ebdb9...cb9

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor stemmer folk Thomas videre!?😳 Er jo så tydelig at de andre er myyyye flinkere! 

Anonymkode: c18fc...461

Fordi det er så mye gøyere å følge de som utvikler seg og utfordrer seg selv

Anonymkode: de176...9ca

• Liker 12
Skrevet

Nei altså, skuffende at Ewa røk ut, syns hun var så flink på dansegulvet.. At også Michael forsvinner er like greit.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er så mye gøyere å følge de som utvikler seg og utfordrer seg selv

Anonymkode: de176...9ca

Han utfordrer seg nok, og er sikkert livredd hver gang som han sier. Men desverre ser jeg svært lite utvikling.

• Liker 5
Skrevet

Følte nate og Marte ga meg ingen ting i dansen så stemte på Andreas og Michael. Michael er ute men klarte seg bra 👍

• Liker 6
Skrevet

Denne sesongen heier jeg uansett mest på proff danserne😍 Neste år kan de gjerne lage SVD med bare proff danserne og ingen kjendiser😉🤪

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 7
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andreas og mai kommer ikke i duell, det ville vært for dumt. Håper nate ryker ut, han er ikke spesielt god til å danse. Han har fokusert voldsomt på at han er kristen denne uke, er det en måte å sanke stemmer på??

Ok, så det var ikke relevant at mor ikke lot han feire helloween da han var liten fordi hun er veldig kristen og redd for å slippe inn demoner i huset?? Jeg syns det var en morsom detalj jeg. Føler jeg nesten ikke ser på samme program her når jeg hører om all kritikken til Nate. 

• Liker 9
Skrevet

Da håper jeg Nate eller Marte ryker ut neste gang. Dansene deres har gitt meg 0 gjennom hele sesongen. Og at Andreas står igjen som soleklar vinner til slutt. Tidenes dårligste skal vi danse! Har forresten enda ikke fått svar på alle stemmene til Michael, bør jeg klage 😂

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...