AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #981 Del Skrevet 17. oktober 2020 49 minutter siden, Humle Brumle skrev: Hvorfor kan ikke nate få lov til å danse om et tema han har opplevd uten at folk fokuserer på at det liksom er «sympatisanking»? Det var jo en som dansa om fødselsdepresjon også. Da var det ingen som sa noe om sympati sanking🙄 Jeg synes dansen var RÅ uansett hva! Helt enig! Mange av oss har aldri følt på kroppen hvordan det er å bli diskriminert pga sin hudfarge. Vær med i kampen mot rasisme eller hold kjeft! Jeg tipper at dette betyr langt mer for Nate en å sanke sympatistemmer, han fikk danse for noe som betyr så mye for ham og hans liv. Det er mye mer hverdagsrasisme en folk tror, fordommene lever dessverre i beste velgående. Internett er fullt av polariserende og dømmende kommentarer, hvor mennesker har hatt EN uheldig opplevelse med noen men en annen hudfarge og dermed har bestemt seg for å hate på en hel gruppe som kun har etnisitet eller hudfarge til felles. Det finnes råtne epler i alle leire. White privilege-mennesker vil aldri kunne vite hvordan det oppleves å bli utsatt for rasisme og diskriminering pga sin hudfarge. Anonymkode: 6b8b5...214 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 17. oktober 2020 #982 Del Skrevet 17. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Mange av oss har aldri følt på kroppen hvordan det er å bli diskriminert pga sin hudfarge. Vær med i kampen mot rasisme eller hold kjeft! Jeg tipper at dette betyr langt mer for Nate en å sanke sympatistemmer, han fikk danse for noe som betyr så mye for ham og hans liv. Det er mye mer hverdagsrasisme en folk tror, fordommene lever dessverre i beste velgående. Internett er fullt av polariserende og dømmende kommentarer, hvor mennesker har hatt EN uheldig opplevelse med noen men en annen hudfarge og dermed har bestemt seg for å hate på en hel gruppe som kun har etnisitet eller hudfarge til felles. Det finnes råtne epler i alle leire. White privilege-mennesker vil aldri kunne vite hvordan det oppleves å bli utsatt for rasisme og diskriminering pga sin hudfarge. Anonymkode: 6b8b5...214 Word. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 17. oktober 2020 #983 Del Skrevet 17. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Mange av oss har aldri følt på kroppen hvordan det er å bli diskriminert pga sin hudfarge. Vær med i kampen mot rasisme eller hold kjeft! Jeg tipper at dette betyr langt mer for Nate en å sanke sympatistemmer, han fikk danse for noe som betyr så mye for ham og hans liv. Det er mye mer hverdagsrasisme en folk tror, fordommene lever dessverre i beste velgående. Internett er fullt av polariserende og dømmende kommentarer, hvor mennesker har hatt EN uheldig opplevelse med noen men en annen hudfarge og dermed har bestemt seg for å hate på en hel gruppe som kun har etnisitet eller hudfarge til felles. Det finnes råtne epler i alle leire. White privilege-mennesker vil aldri kunne vite hvordan det oppleves å bli utsatt for rasisme og diskriminering pga sin hudfarge. Anonymkode: 6b8b5...214 Så sant! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 17. oktober 2020 #984 Del Skrevet 17. oktober 2020 Jeg kommer til å stemme utifra innsats på duellen (triellen?) nå. Er ikke spesielt investert i noen av de tre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #985 Del Skrevet 17. oktober 2020 Vanskelig. Men nå fikk Siri mine stemmer..men tror Michael vinner. Og det er også helt greit. Anonymkode: 4a23b...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #986 Del Skrevet 17. oktober 2020 Stemmer på Siri i triellen. Jeg har forresten først nå som det er tre som danser på nytt, hvor ironisk det er at man alltid må se de dårligste dansene på nytt. Anonymkode: b9beb...fe3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 17. oktober 2020 #987 Del Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, Jaymie skrev: Jeg kommer til å stemme utifra innsats på duellen (triellen?) nå. Er ikke spesielt investert i noen av de tre. Jeg stemmer etter hvilken proff danser jeg liker best , da jeg heller ikke er spesielt investert i noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #988 Del Skrevet 17. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var nok Trond Haar.. Anonymkode: 7d4b6...247 Jaa.. det var det kanskje.. Poteito Potato 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Mange av oss har aldri følt på kroppen hvordan det er å bli diskriminert pga sin hudfarge. Vær med i kampen mot rasisme eller hold kjeft! Jeg tipper at dette betyr langt mer for Nate en å sanke sympatistemmer, han fikk danse for noe som betyr så mye for ham og hans liv. Det er mye mer hverdagsrasisme en folk tror, fordommene lever dessverre i beste velgående. Internett er fullt av polariserende og dømmende kommentarer, hvor mennesker har hatt EN uheldig opplevelse med noen men en annen hudfarge og dermed har bestemt seg for å hate på en hel gruppe som kun har etnisitet eller hudfarge til felles. Det finnes råtne epler i alle leire. White privilege-mennesker vil aldri kunne vite hvordan det oppleves å bli utsatt for rasisme og diskriminering pga sin hudfarge. Anonymkode: 6b8b5...214 Man ser det jo bare i denne tråden. Hvordan Nate blir diskutert kontra alle de andre. Anonymkode: 486f0...3fd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 17. oktober 2020 #989 Del Skrevet 17. oktober 2020 Får assosiasjoner til disse amerikanske anti-abortion demonstrantene med «choose life» genserne til Michael og Ewa😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 17. oktober 2020 #990 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 minutt siden, Prelunia skrev: Jeg stemmer etter hvilken proff danser jeg liker best , da jeg heller ikke er spesielt investert i noen. Jeg tror egentlig jeg heller mot Michael, han hadde virkelig føttene på plass nå og de var synkrone og samstemte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. oktober 2020 #991 Del Skrevet 17. oktober 2020 Siri fortjener å vinne en plass videre denne gangen. Synes hun imponerer i dag! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #992 Del Skrevet 17. oktober 2020 Synes Siri er en herlig dame, men jeg synes hun ser så... vet ikke hvilket ord jeg skal bruke.. amatøraktig ut. Altså, litt plump eller hva jeg skal si. Anonymkode: 486f0...3fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 17. oktober 2020 #993 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Siri fortjener å vinne en plass videre denne gangen. Synes hun imponerer i dag! Hun startet godt i duellen, men snublet (?) i kjolen og falt ut halvveis dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 17. oktober 2020 #994 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Siri fortjener å vinne en plass videre denne gangen. Synes hun imponerer i dag! Jeg er enig i det, men syns også Michael var flink. Synd to par må reise idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 17. oktober 2020 #995 Del Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes Siri er en herlig dame, men jeg synes hun ser så... vet ikke hvilket ord jeg skal bruke.. amatøraktig ut. Altså, litt plump eller hva jeg skal si. Anonymkode: 486f0...3fd Egor kalte det vel kantete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #996 Del Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, Jaymie skrev: Egor kalte det vel kantete Ja, kanskje kantete. Det er noe som mangler hvertfall. Men nå som jeg så Agnethe synes jeg hun er like amatøraktig også. For meg er det de to dårligste danserne. Kanskje Thomas også, men husker ikke hvordan han danset. Anonymkode: 486f0...3fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. oktober 2020 #997 Del Skrevet 17. oktober 2020 Æsj dette ble bare kjipt, Michael og Nate skulle duellert igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. oktober 2020 #998 Del Skrevet 17. oktober 2020 2 minutter siden, tuppa skrev: Jeg er enig i det, men syns også Michael var flink. Synd to par må reise idag. Ja er enig i det, begge deler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 17. oktober 2020 #999 Del Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, kanskje kantete. Det er noe som mangler hvertfall. Men nå som jeg så Agnethe synes jeg hun er like amatøraktig også. For meg er det de to dårligste danserne. Kanskje Thomas også, men husker ikke hvordan han danset. Anonymkode: 486f0...3fd Jeg synes nok de tre er dårligst med teknikken, men Thomas får gode koreografier fra Rikke samt har god styrke. Agnete og Siri ser ut til å mangle styrken og teknikken. De er flinke, men ikke på nivået vi er nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenzi Skrevet 17. oktober 2020 #1000 Del Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, kanskje kantete. Det er noe som mangler hvertfall. Men nå som jeg så Agnethe synes jeg hun er like amatøraktig også. For meg er det de to dårligste danserne. Kanskje Thomas også, men husker ikke hvordan han danset. Anonymkode: 486f0...3fd Enig der. Syns forsåvidt ikke Thomas danset så mye i dag, han rocket til musikken mens Rikke danset rundt ham. Ganske sykt å få en 8’er for det 🤪 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå